۱۶۶۷۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اپل در سال ۲۰۱۵: ۷ محصول مورد انتظار

در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد ۱۲ اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون ۶ به گوش می رسند.

عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد ۱۲ اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون ۶ به گوش می رسند.

با آغاز هر سال جدید می توانید انتظار عرضه موج جدیدی از گجت های اپل را داشته باشید. طی سالیان اخیر اپل روند ارتقا سالانه در آی‌فون ها، آی‌پدها و مک بوک های خود را دنبال کرده و به نظر نمی رسد سال جاری میلادی نیز از این مساله مستثنی باشد.

در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد 12 اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون 6 به گوش می رسند. در ادامه برخی از مورد انتظارترین محصولات اپل در سال 2015 را معرفی می کنیم.

اپل واچ

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار

اپل واچ ساعت هوشمندی است که در سپتامبر 2014 از آن رونمایی شد اما تاکنون روانه بازار نشده است. این ساعت هوشمند با آی‌فون جفت می شود تا نسخه ای کوچک از سیستم عامل iOS را برای نمایش تماس های تلفنی، پیام ها، مسیریابی و حتی سیستم پرداخت Apple Pay روی مچ دست کاربر منتقل کند. اپل واچ با سه بند فلزی، چرمی و لاستیکی عرضه می شود تا تمامی سلایق را پوشش دهد.

مک‌بوک ایر 12 اینچی با نمایشگر رتینا

اپل قصد دارد ضخامت نازک‌ترین لپ تاپ خود را هرچه بیشتر کاهش دهد. مک‌بوک ایر جدید با طراحی بدون فن نازک‌تر و سبک‌تر از مک‌بوک ایرهای فعلی با ضخامت 17 میلیمتر و یک کیلوگرم وزن خواهد بود. احتمالا در مک‌بوک ایرهای جدید از پردازنده های Broadwell اینتل استفاده خواهد شد و نمایشگر رتینا با وضوح 2560×1600 پیکسل و درگاه تاندربولت 2 از دیگر ویژگی های آن خواهد بود.

آی‌فون 6 مینی، آیفون 6S یا آیفون 7

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار

اگر همه چیز خوب پیش برود معرفی نسخه جدیدی از آی‌فون در سال جاری میلادی دور از انتظار نخواهد بود. در صورت تکرار تاریخريا، امسال معرفی آی‌فون 6S که از نظر سخت افزاری نسبت به آی‌فون 6 ارتقا یافته است و آی‌فون 6C برای خریدارنی با بودجه محدودتر را شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر، شایعاتی درباره معرفی آی‌فون 6 با نمایشگر 4 اینچی به گوش می رسد تا رضایت هوادارن اندازه کوچک آی‌فون نیز جلب شود. افزون بر این، با نگاهی به آینده پتانسیل عرضه آی‌فون 7 که از ویژگی هایی مانند نمایشگری با شیشه یاقوت کبود و بدنه ای بادوام‌تر سود می برد، وجود دارد. شایعات دیگر به نمایشگر سه بعدی و استفاده از دوربینی با لنز دوتایی که می تواند با دوربین های DSLR رقابت کند، اشاره دارند.

آی‌پد پرو

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار

طی سال های 2013 و 2014 شاهد کاهش ضخامت آی‌پدهای اپل بودیم اما در سال 2015 می توانیم شاهد بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر این گجت باشیم. پیش بینی می شود آی‌پد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی مجهز به حسگر تاچ آی‌دی و نسخه ای از پردازنده A8 اپل روانه بازار شود. ممکن است تبلت بزرگ جثه اپل با کاور صفحه کلید همراهی شود تا رقیبی جدی برای تبلت مایکروسافت سرفیس باشد. بنابر شایعات، آی‌پد پرو برای ارائه بیشینه بهره‌وری دو سیستم عامل iOS و OS X را اجرا می کند.

آی‌مک رتیناهای بیشتر

اپل در سال 2014 آی‌مک رتینا 5K با نمایشگر 27 اینچی را معرفی کرد و انتظار می رود این وضوح خیره کننده در دسکتاپ های 21.5 اینچی این شرکت نیز به کار گرفته شود.

اپل تی‌وی

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار

از ویژگی های نسل آینده ست تاپ باکس اپل می توان به ناوبری صوتی سیری، بازی های به طور کامل یکپارچه شده که بی نیاز از اتصال به دستگاه های iOS اجرا می شوند و استریم ثابت کانال ها برای افزایش قدرت رقابت پذیری در برابر محصولات دیگر اشاره کرد.

نسخه های جدید iOS 9 و OS X 10.11

اگرچه اطلاعات و جزئیات در حال حاضر زیاد نیستند اما می توان انتشار نسخه های جدید سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل و دسکتاپ اپل تا پایان سال 2015 را انتظار داشت. همانند سنت هر ساله پیش بینی می رود معرفی iOS 9 به همراه مدل آینده آی‌فون در ماه سپتامبر انجام شود.

از سوی دیگر، Continuty در سیستم عامل OS X یکی از ویژگی های جدید و کلیدی نسخه یوسمیت اجازه فعالیت یکپارچه را به دستگاه های مک و iOS می دهد و انتظار می رود اپل با نسخه جدید سیستم عامل OS X شکاف های بین آی‌فون، آی‌پد و مک را در سال 2015 بیش از پیش کم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج