جاباما
۱۶۶۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سقوط آوار در محلات ۵ قربانی گرفت

در اثر سقوط آوار در محلات چهار نفر دچار مصدومیت شدند که توسط نیروهای امدادی اورژانس امدادرسانی و به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال داده شدند.

خبرگزاری مهر: صبح امروز دوشنبه به مرکز اطلاع رسانی اورژانس محلات گزارش شد که در اثر سقوط آوار در این شهر چند نفر دچار مصدومیت شدند و نیاز فوری به دریافت خدمات فوریتی دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در مورد این حادثه گفت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش ماموریت نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که تنها بعد از گذشت سه دقیقه خود را بر بالین مصدومین حادثه که کارگران ساختمانی بوده اند رساندند.

خشنودی بیان کرد: تیم اندادی، خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی را به چهار مصدوم این سانحه ارائه کرد و در نهایت آنان را به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال دادند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در اثر وقوع این حادثه یک جوان ۳۲ ساله قبل از رسیدن آمبولانس به علت شدت بالای جراحات در دم جان خود ارا از دست داده است، که فاقد اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی بوده است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج