۱۶۶۹۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بارش برف و کاهش ۱۵ درجه‌ای دما

نقشینه گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران بارش برف رخ خواهد داد و دمای هوا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت و در کمینه دما به زیر صفر درجه خواهد رسید و این کاهش دما صبح روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران: امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۳" اعلام شد که فردا در پاره اي نقاط شمال غرب كشور وزش باد نسبتاً شديد رخ خواهد داد همچنین در سواحل درياي خزر وزش بادهاي جنوبي به همراه افزايش دما در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه پيش بيني مي شود.

وی افزود: با ورود یک سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد از روز چهارشنبه به غرب و نیمه شمالی کشور، انتظار می رود که علاوه بر بارش برف و باران در استانهای ساحلی دریای خزر و بارش برف در مناطق غرب، دامنه های زاگرس، شمال غرب، دامنه های البرز و شمال شرق از روز پنج شنبه تا شنبه سبب کاهش شدید دما در سطح کشور و اختلال تردد در جاده این مناطق می شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دمای هوا در نیمه شمالی طی روزهای پنج شنبه تا شنبه ۱۰ تا ۱۵ درجه و ۵ تا ۱۰ درجه در نیمه جنوبی کاهش می یابد که سبب افزایش شدید مصرف حامل های انرژی بویژه در نیمه شمالی و استانهای غربی کشور شده و در راههاي مواصلاتي موجب اختلال در رفت و آمد مي شود و در روز پنج شنبه درياي خزر مواج مي شود.

وی ادامه داد: نقشینه با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف گاهی وزش باد درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و فردا، کمی ابری در اواخروقت افزایش ابر و روز چهارشنبه، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران بارش برف رخ خواهد داد و دمای هوا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت و در کمینه دما به زیر صفر درجه خواهد رسید و این کاهش دما صبح روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج