۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مهران مديري چهره هنري سال ۹۰

چلوكباب كوبيده زعفراني

آيا هيچ ايراني پيدا مي‌شود كه او را دوست نداشته باشد

چلوكباب كوبيده زعفراني

درست است كه آبگوشت غذاي ملي ماست اما خيلي‌ها هستند كه آبگوشت دوست ندارند ولي من تا به حال كسي را نديده‌ام كه چلوكباب كوبيده دوست نداشته و شناسنامه ايراني داشته باشد. چلوكباب كوبيده به قدري محبوب است كه حتي گياهخواران هم كباب كوبيده گياهي درست كرده‌اند. مهران مديري در ايران حكم چلوكباب كوبيده زعفراني را دارد .
سال‌هاست كه جماعت سينماگر و مسئولان و... از مردم خواهش و تمنا مي‌‌كنند كه CD و DVD‌ هاي مجاز را كپي نكنند. آن‌ها خواهش مي‌كنند و مردم هم كار خودشان را انجام مي‌دهند و كپي مي‌كنند. وزير و وكيل و مجري صدا و سيما و... خواهش مي‌كنند كه مردم كمتر آب و برق مصرف كنند اما مردم آب و برق مصرف مي‌كنند؛ در همين تهران مردم دارند از شدت آلودگي هوا خفه مي‌شوند، همه تقاضا مي‌كنند كه از وسيله نقليه عمومي استفاده كنيد اما همه از اتومبيل شخصي‌شان استفاده مي‌كنند و اساسا به‌خودشان هم رحم نمي‌كنند. براي هر كدام از خواهش‌هايي كه گفتم كلي هزينه مي‌شود، بيلبورد، تراكت، تيزر تلويزيوني، تيزر راديويي، اس‌ام‌اس، سريال و... تهيه مي‌شود و كلي پول هزينه مي‌كنند اما اثر چنداني ندارد ولي مهران مديري جلوي دوربين مي‌نشيند و مي‌گويد: «جان من قهوه‌ تلخ را كپي نكنيد.» و مردم به حرفش گوش مي‌دهند، همه او را دوست دارند؛ او چلوكباب كوبيده معمولي هم نيست، چلوكباب كوبيده زعفراني است .
در سال 90 تمام مشكلات مملكت را مهران مديري حل خواهد كرد و احتمالا مشكلات جهان عرب را هم با يك خواهش حل مي‌كند. بعيد نيست كه غربي‌ها هم از راه‌حل‌هاي مديري براي حل مشكلات‌شان استفاده كنند، جهان تشنه مديري است .
در سال ۹۰ هم مثل هميشه در مملكت همه تلاش مي‌كنند و خودشان را به در و ديوار مي‌زنند تا موقعيت‌شان را تثبيت كنند اما مهران مديري همچنان آرام است و توي دوربين نگاه مي‌كند و جايگاهش هم معلوم و محكم است به همين دليل در سال ۹۰ هم خيلي از اهالي سياست به او حسادت مي‌كنند .
در سال 90 هم مهران مديري در خانه‌ها از پدر خانواده بيشتر ديده مي‌شود چون پدرها 2شيفت كار مي‌كنند و در شبانه‌روز بچه‌ها يكي، دو ساعت پدرشان را مي‌بينند اما DVD‌ هاي مهران مديري را بچه‌ها روزي 2بار تماشا مي‌كنند .
توصيه: در سال ۹۰ هم همچنان «قهوه تلخ» را كپي نكنيد تا خنده‌هاي‌تان به قول حاج‌آقا قرائتي «خنده حلال» باشد .

چه كسي او را نمي‌شناسد؟ همان مردي كه لبخند روي لب‌ها مي‌كارد، مي‌خنداند و به قهقهه وا مي‌دارد، ولي خودش يك لبخند خشك و خالي هم نمي‌زند. مهران مديري، به انتخاب ايده‌آل، مهم‌ترين چهره سال 89 بود. «قهوه تلخ»اش مثل بقيه كارهايش، با سر و صدا توزيع شد، خنداند و خيلي‌ها را درگير خودش كرد . مهران مديري همان كسي است كه امسال توانست با خواهش از مردم، ‌تا حد خيلي زيادي سايه شوم كپي كردن را از سر آثار فرهنگي كم كند. او همان كسي است كه خيلي كم پيش مي‌آيد، عكسش را‌به هر كسي نشان دهيد او را نشناسند. چهره سال 89 ، مهران مديري بود. به دليل تمام موفقيت‌ها، حاشيه‌ها، حرف و حديث‌ها و حتي ناكامي‌هاي آخر سال؛ مرد خنداندن‌هاي معنادار. مرد روزهاي كشدار. چه كسي چهره سال ايده‌آل را نمي‌شناسد؟

منبع : زندگی ایده آل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماني

      مهران مدیری سلطان و خدای طنز ایران
      کسی که میتواند بیینده اش را با کارهایش به گروگان بگیرد. واو را میخکوب کند
      لطفا او را به تلویزیون برگردانید تا دوباره تلویزیون جان بگیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج