۱۶۷۰۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحلیل ناصرمحمدخانی از تیم کی‌روش

ناصر محمدخانی، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است پس از ٤٠‌سال تمام شرایط برای قهرمانی ایران در آسیا فراهم است.

روزنامه شهروند: ناصر محمدخانی، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است پس از ٤٠‌سال تمام شرایط برای قهرمانی ایران در آسیا فراهم است و هیچ بهانه‌ای از کادرفنی و بازیکنان برای عدم تحقق این امر قابل قبول نیست.

همه تیم‌ها مدعی‌اند

ناصر محمدخانی، بازیکن سال‌های دور فوتبال ایران درباره وضع تیم‌ملی در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا به «شهروند» می‌گوید: «شرایط تیم‌ملی را خوب ارزیابی می‌کنم، چون برتری مقابل عراق نیز توانست از نظر روحی به تیم کی‌روش کمک کند. البته نباید فراموش کنیم که در چند دوره اخیر جام ملت‌های آسیا آن‌قدر سطح تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است که تمام تیم‌ها مدعی هستند و درواقع با صعود از دور مقدماتی به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند. ایران نیز از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و باید از اعتبار فوتبالش در این دوره دفاع کند.»

شانس قهرمانی بعد از ٣٩ سال

او حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «سال‌های زیادی است که ایران نتوانسته قهرمانی‌هایش در آسیا را تکرار کند که البته در خیلی از دوره‌ها براساس اتفاقات و بدشانسی‌ها ایران دستش از قهرمانی کوتاه مانده است. امیدوارم دیگر این بدشانسی‌ها دست از سر ایران بردارد چون این تیم شایستگی قهرمانی را دارد و تمام شرایط نیز برایش مهیاست تا بعد از ٣٩‌سال بر بام آسیا بایستد.»

«نه» به بهانه‌جویی

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به بهانه‌جویی‌های کی‌روش به‌دلیل عدم انجام بازی تدارکاتی خاطرنشان می‌کند: «این تیم بهترین اردوها را داشته و هر زمان که کی‌روش اراده کرده، بازیکنان تیم‌ملی دور هم جمع شده‌اند. باشگاه‌ها نیز نهایت همکاری را با او داشته‌اند، پس دیگر جای هیچ‌گونه بهانه‌ای باقی نمی‌ماند. الان هم که خدا را شکر تمام بازیکنان تیم‌ملی سالم هستند و سربازان نیز به استرالیا اعزام شده‌اند.»

این‌جا، جام‌جهانی نیست

صحبت‌های پایانی محمدخانی هم جالب است: «شیوه بازی تیم‌ملی نسبت به جام‌جهانی باید تغییر کند زیرا این‌جا دیگر آرژانتین و مسی وجود ندارد که بخواهند تیم‌ملی را تحت فشار بگذارند. ما باید برویم و جدا از نتیجه‌گیری از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. البته بخشی از این ماجرا به کادرفنی بازمی‌گردد و بخش دیگر به ساق‌های بازیکنان بستگی دارد. باید قدم اول را مقابل بحرین محکم بردارند تا تمام آسیا از ایران بترسند. من مطمئنم که خیلی راحت از این گروه صعود می‌کنیم، اگرچه نباید حریفان را دست‌کم گرفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج