۱۶۷۰۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مارادونا، نویر را شایسته توپ طلا می‌داند

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است نباید رونالدو و مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند. او می‌گوید شایستگی نویر برای کسب توپ طلا بیشتر از این دو بازیکن است.

خبرگزاری ایسنا: تا انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۴ چند روز دیگر باقی نمانده است و لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر سه گزینه نهایی هستند که این شانس را دارند تا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوند و توپ طلا را به دست آوردند.

در حالی که در سال ۲۰۱۴ همه شانس رونالدو و مسی را بیشتر از نویر برای انتخاب بهترین بازیکن جهان می دانند، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین نظر دیگری دارد. او معتقد است که شایستگی نویر بیشتر از رونالدو و مسی است.

مارادونا که در برنامه "ده زوردا" سخن می گفت، تاکید کرد: گزینه من نه مسی است و نه رونالدو. این بار بر این باورم که شایستگی مانوئل نویر بیشتر از رونالدو و مسی است. او در سال ۲۰۱۴ نمایش بسیار خوبی داشت و توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد و همین باعث می شود تا شانس بیشتری داشته باشد.

او ادامه داد: در سال ۲۰۱۴ باید رونالدو و مسی استراحت کنند و دیگر توپ طلا به آنها داده نشود. زمان آن فرارسیده است که گزینه دیگری غیر از این دو بازیکن انتخاب شود.

مطمئنا این اظهارنظر اسطوره فوتبال آرژانتین دوست داران فوتبال در این کشور را شگفت زده خواهد کرد، چرا که آنها انتظار دارند تا مارادونا به مسی رای دهد. ال دیگو علاقه زیادی به لیونل مسی دارد. او بارها به ستایش از این بازیکن آرژانتینی پرداخته است و او را فراتر از دیگر بازیکنان دانسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این از حسودیش این حرفو میزنه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج