۱۶۷۱۹۵
۵ نظر
۵۰۹۵
۵ نظر
۵۰۹۵
پ

مردها احمق تر از زن ها هستند؟!

نتایج یک بررسی نشان می دهد، مردها نسبت به زنان بیشتر کارهای احمقانه می کنند. در این تحقیق مشخص شد مردان بیشتر حاضر به ریسک هستند و بیشتر از زن ها صدمه می بینند، بیشتر دچار حادثه می شوند و در کل زودتر جان شان را از دست می دهند. این نتایج در بررسی تعداد برندگان جایزه «داروین» به دست آمد که معلوم شده بیشترشان مردان هستند.

مردها احمق تر از زن ها هستند؟!





مجله همشهری دانستنیها: نتایج یک بررسی نشان می دهد، مردها نسبت به زنان بیشتر کارهای احمقانه می کنند. در این تحقیق مشخص شد مردان بیشتر حاضر به ریسک هستند و بیشتر از زن ها صدمه می بینند، بیشتر دچار حادثه می شوند و در کل زودتر جان شان را از دست می دهند. این نتایج در بررسی تعداد برندگان جایزه «داروین» به دست آمد که معلوم شده بیشترشان مردان هستند.

مردها احمق تر از زن ها هستند؟!

جایره داروین به کسانی داده می شود که احمقانه ترین کارها را انجام می دهند و خود به دست از این دنیا می روند. برای مثال آخرین جایزه به دزدی داده شد که قصد داشت یک طناب فولادی از آسانسور بدزدد، خودش زیر آن آسانسور گیر افتاد و جانش را از دست داد.

مردها احمق تر از زن ها هستند؟!

محققان ۳۱۸ نفر را که بین سال های ۱۹۹۵ و ۲۰۱۴ جایزه داروین را دریافت کرده بودند، مورد بررسی قرار دادند. آنها مشاهده کردند که از این ۳۱۸ نفر تنها ۳۶ نفر زن هستند. پژوهشگران همچنان می گویند که آمادگی مردها برای انجام کارهای احمقانه از این امر هم نشأت می گیرد که آنها علاقه به خودنمایی دارند و می خواهند توانایی های خود را به دیگران نشان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی علی اوغلو

      ازکرامات شیخ ما اینست شیره را خوردوگفت شیرین است کمترین حماقت مردان ازدواج است وبزرگترین حماقت انها بدنیا امدن

      پاسخ ها

      • sara

        و مردهایی که فکر میکنن ازدواج کردن حماقته و در نهایت ازدواج میکنن از احمق هم احمق ترند.چقدر احمق داریم پس.مجله تو هم خیلی نامردی توهین مردها به زنها رو منتشر میکنی ولی برعکسش رو نه.یه حاااااااااالی ازت بگیرم خخخخخخ

    • ناشناس

      اینکه سوال نداره. پُر واضحه که مردها احم....ترند...

    • بدون نام

      این آمار به نظر مسخره ست.چون تو اکثر زمینه های مختلف مردها به مراتب بیشتر از زنان نقش دارن . اصن کاری به بیشتر احمق بودن زن و مرد کار ندارم . بنظرم این امار اشتباهه. چون اساسا مردها بی کله تر و زن ها به دنبال ارامشند.پس طبیعیه چنین نتیجه . یا حتی مثلا ملاک ترس .خب زن ها به مراتب از مرد ها ترسوترند . چون اساسا زن اینطوری ساخته شده.قصد جسارت ندارما ببخشید

    • بدون نام

      حرف حق تلخه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج