۱۶۷۳۳۵
۱ نظر
۵۰۶۱
۱ نظر
۵۰۶۱
پ

پیکان مدل ۵۹؛ ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان!

گرچه در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ خبر توقف تولید پیکان اعلام شد، این خودرو به اندازه‌ای در ذهن ایرانیان جا باز کرده است که هنوز هم با قیمت‌ها میلیونی و دور از ذهن خرید و فروش می‌شود.

فرارو: گرچه در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ خبر توقف تولید پیکان اعلام شد، این خودرو به اندازه‌ای در ذهن ایرانیان جا باز کرده است که هنوز هم با قیمت‌ها میلیونی و دور از ذهن خرید و فروش می‌شود.

به گزارش آنا، تولید پیکان در ایران از سال ۱۳۴۵ و در پی امضای قرارداد میان ایران خودرو و شرکت روتس انگلیس آغاز شد، اما با گذشت سال‌ها از شروع و حتی توقف تولید آن، نوستالژی آن در ایران عمیق و ریشه‌دار است، به طوری که نوع تغییر شکل یافته آن یعنی وانت پیکان همچنان هم مدل‌های صفر و کارنکرده دارد.

نگاهی به آگهی‌ روزنامه‌ها نشان می‌دهد پیکان همچنان با قوت خرید و فروش می‌شود، چرا که هم قیمت آن به نسبت بسیاری از خودروهای متوسط رو به پایین کمتر است و هم هنوز خدمات پس از فروش آن به وجود دارد.

پیکان مدل 59؛ 13.000.000 تومان!

مالک یک پیکان آلبالویی مدل ۵۹ با سند دست اول، آن را برای فروش آگهی کرده‌ است. این پیکان از نوع دولوکس است که ۳۰ سال تخفیف بیمه شخص ثالث دارد. قطعات آن تعویض نشده و قیمتش برای خریدار ۱۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده‌است.

پیکان دیگری که گازسوز و مدل ۱۳۸۳ است، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. پیکان مدل ۸۰ بدون رنگ نیز ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آگهی شده، ولی برای پیکان مدل ۷۶ شش دنده که ۱۶ سال از پارکینگ خارج نشده، قیمت ۱۷ میلیون تومان اعلام شده‌است.

نگاهی به آگهی‌های فروش پیکان نشان می‌دهد که تقریبا معیار خاصی برای قیمت‌گذاری این خودرو وجود ندارد و اغلب قیمت‌ها بسته به توافق افراد و نیز پولی که آنها حاضرند برای پرداختن به دلخوشی‌هایشان هزینه کنند،‌ برمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اللهم اشف كل مريض ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج