۱۶۷۴۶۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

پیام ویژه پادشاه عربستان

ولیعهد عربستان به نقل از ملک عبدالله بر توان کشورش برای مواجهه با تغییرات فعلی بازار جهانی نفت و بحران‌های سیاسی مختلفی که منطقه را با چالش‌های بزرگی رو به رو کرده است، تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: ولیعهد عربستان به نقل از ملک عبدالله بر توان کشورش برای مواجهه با تغییرات فعلی بازار جهانی نفت و بحران‌های سیاسی مختلفی که منطقه را با چالش‌های بزرگی رو به رو کرده است، تاکید کرد.

سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد عربستان به نیابت از ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در مراسم افتتاح ششمین دوره پارلمان این کشور به سخنرانی پرداخت و بر لزوم رعایت جانب احتیاط نسبت به چالش‌هایی که در این کشور به دنبال بحران‌ها و درگیری‌های طایفه‌ای منطقه ایجاد شده، تاکید کرد.

عبدالعزیز گفت: عربستان با چالش‌های منطقه‌ای بی‌سابقه‌ای مواجه است که به دنبال بحران کشورهای مجاور ایجاد شده این وقایع منطقه را به باتلاق جنگ‌های داخلی و درگیری‌های طایفه‌ای کشانده است.

در بیانیه پادشاه عربستان به مردم این کشور با تاکید بر اینکه عربستان امنیت و آرامش خود را حفظ خواهد کرد، آمده است: رهبری عربستان از این چالش‌ها و پیامدهای آن آگاه است.

ولیعهد به نقل از پادشاه افزود: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که وحدت ملی‌مان تهدید شود و باید کسانی که روی این مساله حساب باز کرده‌اند بدانند که در کشور جایی ندارند با قدرتی شدید روبه‌رو خواهند شد.

در پیام پادشاه عربستان همچنین با بیان اینکه به اصلاحات در کشور ادامه داده خواهد شد، تاکید شده که مساله فلسطین همچنان اصلی‌ترین دغدغه این کشور در مسائل خارجی است و عربستان همواره به حمایت از فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد.

در پیام ملک عبدالله با اشاره به کاهش قیمت نفت تاکید شده که "کشور با اراده‌ قوی و استوار با چالش‌های این بازار مقابله و ثروت‌های ملی نسل‌های آینده را حفظ خواهد کرد."

سلمان بن عبدالعزیز به نقل از ملک عبدالله به وجود آمدن این تنش‌ها در بازار جهانی نفت را به عوامل مختلفی از جمله کاهش رشد اقتصادی جهانی مربوط دانست و گفت: این تغییرات در بازار نفت جدید نیست و عربستان در گذشته هم با این چالش‌ها مواجه شده و با این مشکلات جدید هم مثل سابق برخورد خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انکه نمردست و نمیرد تویی .کاش هممون بدانیم دنیا فانیست این چند صباحی که قدرت دستمونه پی ظلم وفریب مردم نباشیم

    • خداپرست

      علائم ظهور یکی پس از دیگری داره ظاهر میشه ... یعنی مممکنه ...!!؟
      ای خداااااااااااااااا فرج آقا رو برسون .

    • بدون نام

      انکه نمردست و نمیرد تویی .کاش هممون بدانیم دنیا فانیست این چند صباحی که قدرت دستمونه پی ظلم وفریب مردم نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج