۱۶۷۴۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جرارد: می توانستم در لیورپول بمانم

استیون جرارد گفته کسی نباید به خاطر ترک لیورپول از سوی او شماتت شود، ولی خاطرنشان کرده اگر تابستان گذشته قرارداد جدیدی به وی پیشنهاد می شد، در این تیم می ماند.

طرفداری: کاپیتان محبوب ورزشگاه آنفیلد چند روز گذشته اعلام کرد در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد. احتمال می رود لیگ آمریکا و باشگاه لس آنجلس گلکسی، مقصد وی باشد. جرارد تا ماه نوامبر پیشنهادی از سوی لیورپول برای تمدید قرارداد دریافت نکرده و همین مساله به همراه هشدار راجرز مبنی بر مدیریت میزان بازی او در فصل آتی، سبب شده وی تصمیم به ترک دیار بگیرد. مصاحبه مفصل او با اکو، به همین موارد می پردازد:

"اگر در پیش فصل، قراردادی مقابلم می گذاشتند، امضایش می کردم. فقط برای این از تیم ملی کنار کشیدم تا روی وظایف ام در لیورپول، تمرکز کنم. نمی خواستم زمان بازی ام برای تیم، قیچی شود. طی دو فصل و نیم گذشته، آسیب دیدگی چندانی نصیب ام نشده و سال گذشته، به نظر خودم، عملکرد فوق العاده ای از خودم بروز دادم.

"زندگی سرشار از اما و اگرها است، ولی به هر حال، دیگر گذشته است. حد فاصل بین تابستان و ماه نوامبر، برهه مناسبی برای فکر کردن برایم فراهم کرد. کسی را مقصر نمی دانم و سرزنش نمی کنم. تیم بازیکنان دیگری هم دارد و باشگاه نگرانی های خاص خود را داشته است. هیچ کدام از اعضای خانواده لیورپول، چه سرمربی و چه کس دیگری، را شماتت نمی کنم."

استیوی جی گفته رابطه اش با برندن راجرز همچنان حسنه است، ولی وقتی این سرمربی از کاهش زمان بازی اش طی فصل آینده صحبت کرده، فهمیده دورانش در لیورپول به سر آمده است:

"باید صادقانه بگویم آن صحبت هایم با برندن، خیلی زودتر از آنچه تصور می کردم، انجام شد. تقریبا یک ماه پیش بود که از مدیریت دقایق بازی ام برای لیورپول، صحبت کرد. تقریبا دو هفته یا ۱۰ روز پیش هم جلسه دیگری باهم داشتم. سخت بود، ولی درک کردم. جلسه دوستانه ای بود. همه می دانند چقدر برای برندن ارزش قائلم. روابط مان کاملا خوب است.

"بحث و جدلی بین مان درنگرفته است. برندن همیشه به خوبی با من رفتار کرده است. تنها حسرت ام این است که نتوانستم از سن پایین تری با او کار کرده باشم. از همان ۱۷-۱۶ سالگی که در صبح یک روز دوشنبه به تمرین آمدم، هدف ام آمادگی برای بازی ۹۰ دقیقه ای ام در بازی بعدی بود. همیشه همین بوده است. تلاش کرده ام طی روزهای هفته زحمت بکشم و سخت کار کنم تا در روز بازی، عملکرد مناسبی از خود بروز دهم.

"وقتی به جایی می رسید که نمی دانید قرار است ثابت بازی کنید یا نه، اوضاع فرق می کند. هیچ گاه نمی خواستم فقط عضوی از تیم باشم. اگر امسال چند بازی را از دست می دادم، فصل بعد بیشتر بیرون می ماندم. می دانستم با گذشت زمان، بدتر و بدتر هم خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج