۱۶۷۵۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایتی: بازوبند «دشمن شاد‌کن» نمی‌بندم

مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: اگر احساس کنم بازوبند کاپیتانی دشمن شاد کن می‌شود یا عده‌ای می‌خواهند شخصیت صادقی را خراب کنند آن را نمی‌بندم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی درباره بازی روز گذشته تیمش مقابل پدیده و اولین گلی که در این فصل برای استقلال به ثمر رساند صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از بازی صحبت کن، به نظر خیلی هم محکم بود...

همان‌طور که می‌دانید این بازی به اصرار زیاد مسئولان پدیده برگزار شد و ما ۱۳ نفر بیشتر در اختیار نداشتیم. تمرینات خیلی پرفشار بود و در طول هفته مدام کار هوازی و قدرتی انجام دادیم. فکر می‌کنم این لطف قلعه‌نویی بود که چنین مسابقه‌ای را انجام دادیم. دو تیم خیلی خوب بازی کردند و کرار هم که تازه دیروز به جمع ما اضافه شد و مربیان مجبور شدند از او بازی بگیرند. فکر می‌کنم برای ما که بعد از چند سال به استقلال برگشتیم، بازی خوبی بود و همین ابتدا بگویم که خیلی به آینده امیدوار شدم و نمی‌خواهم حرف بی‌ربطی بزنم، اما درس‌های خوبی از این بازی گرفتیم و مطمئنا با برگشت ملی‌پوشان تیم خوبی در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت.

باز هم گل زدی و به نظر می‌رسد با این رویه ثابت می‌کنی که دود از کنده بلند می‌شود؟

من سعی کردم هر جا که هستم موفق باشم و قبلا هم گفته‌ام که برای هر تیمی که بازی می‌کنم، جانم را می‌دهم. حالا هم امیدوارم که دعای هواداران پشت‌سر من باشد تا در استقلال هم خوب نتیجه بگیریم.

صفحه اینستاگرامی که در این فضای مجازی وجود دارد متعلق به خودت است؟

بله، «رضاعنایتی۱۰» صفحه اینستاگرام من است.

ظاهرا مردم خیلی در این مدت در این صفحه از تو حمایت کردند، درست است؟

واقعا باید از آنها تشکر کنم، چون اگر این کار را انجام ندهم بی‌معرفتی کرده‌ام. هواداران چند سال بود که دوست داشتند من به استقلال بیایم و این موج مثبت من را بیشتر ترغیب کرد که این اتفاق بیفتد. اعتقاد دارم انسان باید جایی کار کند که شرایطش مهیا باشد. خودتان بهتر می‌دانید حضور در استقلال با این سن و سال یک ریسک خیلی بزرگ است، ولی شاید یک عده آتش‌بیار معرکه بودند که مثلا من به استقلال بیایم یا نیایم؟ اما از اینکه اکثریت مردم خوشحال هستند، من هم خوشحالم. اما خواهشم از همه هواداران استقلال این است که از من رضا عنایتی توقع بیش از اندازه نداشته باشند، من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم، اما این خواهش را از آنها دارم.

یک سوال شفاف از شما بپرسیم؟

بفرمایید.

بازوبند کاپیتانی برای شما مهم است؟

به خداوندی خدا، یک‌هزارم درصد هم بازوبند کاپیتانی برایم مهم نیست. شما در باشگاه‌های دیگر هم من را دیده‌اید و می‌دانید که علاقه‌ای به بستن بازوبند نداشتم و نه اینکه خدای نکرده این بازوبند بی‌ارزش باشد، چون اعتقاد دارم این افتخار نصیب هر کسی نمی‌شود، اما اگر احساس کنم بستن این بازوبند یک درصد دشمنان استقلال را شاد می‌کند، آن را نمی‌بندم. من نمی‌دانم این چه جوی است که راه افتاده و می‌گویند امیرحسین صادقی از بستن بازوبند کاپیتانی من ناراحت می‌شود؟ من خیلی رک هستم و در زندگی سعی کرده‌ام حرفم را همان اول بزنم، مگر من قبلا کاپیتان استقلال نبودم؟ این افتخار قبلا نصیب من شده است و اگر یک درصد بفهمم که کسی می‌خواهد دشمنی کند یا شخصیت صادقی را خرد کند، بازوبند را نمی‌بندم.

به نظرت بازگشت بازیکنان باتجربه به استقلال چه تاثیری در نیم‌فصل دوم خواهد داشت؟

همیشه تلفیق تجربه و جوانی موثر بوده است. جوانان استقلال می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی بزنند و خودتان هم می‌دانید تیمی که پنج ملی‌پوش دارد هیچ چیزی کم نخواهد داشت. امیدوارم این تلفیق تجربه و جوانی برای استقلال موثر باشد.

به عنوان سوال پایانی، شما به هواداران استقلال قول قهرمانی می‌دهید؟

من در زندگی‌ام هیچ‌وقت عادت نداشتم قولی بدهم، فوتبال بازی لحظه‌ها است؛ ممکن است در یک ثانیه نتیجه مسابقه عوض شود. من قول نمی‌دهم، اما آرزویم این است که هواداران استقلال آخر فصل شاد شوند، ولی این قول را می‌توانم به آنها بدهم که ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج