۱۶۷۸۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ضرب و شتم پسر جوان به خاطر رمز موبایل!

شماری از فعالان پایگاه اجتماعی تویتر تصویری از یک جوان عربستانی در بیمارستانی در ریاض را که از ناحیه صورت آسیب دیده بود منتشر کردند.

پایگاه خبری العالم: شماری از فعالان پایگاه اجتماعی تویتر تصویری از یک جوان عربستانی در بیمارستانی در ریاض را که از ناحیه صورت آسیب دیده بود منتشر کردند.

برادر این جوان عربستانی، گفت، شماری از عناصر امر به معروف برادرش را در مجتمع تجاری "العثیم" در محله النسیم ریاض متوقف کرده و از وی درخواست کارت شناسایی کردند. اما وی اظهار داشت که کارت شناسایی همراه خود ندارد. در نتیجه اعضای هیأت امر به معروف وی را به اداره شان منتقل کرده و در این فاصله از وی خواستند تا موبایلش را تحویل آنها داده و رمز دسترسی به آن را در اختیارشان قرار دهد. اما وی به آنها پاسخ منفی داد.

به دنبال این مخالفت، درگیری شدیدی میان یکی از اعضای هیأت و جوان مذکور درگرفت. پس از آن، مأمور مذکور از اتاق خارج شده و در را به روی جوان بسته و پس از چند دقیقه به همراه چهار تن از همکارانش به داخل اتاق بازگشت و به شدت جوان را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه وی، هوشیاری اش را از دست داد.

وی افزود: پس از این برخورد خشونت بار، جوان برای مداوا به بیمارستان "محمد بن عبدالعزیز" ریاض منتقل گردید و پس از معاینات مختلف، مشخص شد که صورتش دچار کبودی های مختلف شده و بینی و فک چپش شکسته و چشمش کبود شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج