۱۶۷۹۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

موج جدید بارش برف و باران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب‌وهوایی کشور را تشریح کرد و گفت: از روز شنبه بارش‌ها با شدت کمتری در برخی از نواحی کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب‌وهوایی کشور را تشریح کرد و گفت: از روز شنبه بارش‌ها با شدت کمتری در برخی از نواحی کشور ادامه خواهد داشت.

احد وظیفه اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور روز جمعه در نوار شمالی کشور، ابرناکی و بارش‌های برف و باران و وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین روز شنبه بارش‌ها با شدت کمتری در برخی نواحی غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور تداوم داشته و در غرب، جنوب غرب و جنوب، مرکز و سپس شرق کشور افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق مرتفع بارش برف نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب و شرق کشور ابرناکی بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: این سامانه در بعدازظهر این روز از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

به گفته وی، در روز جمعه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود و تا دو روز آینده برودت هوا به طور متناوب ادامه می‌یابد و در برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز، گفت: آسمان تهران روز شنبه کمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز صفر و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود. در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری و در بعضی ساعات افزایش ابر و با وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز نیز به منفی دو و چهار درجه سانتیگراد خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ramin

      من موندم شما گفتين پنجشنبه و جمعه برف مياد چرا افتاب فقط بود؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج