۱۶۸۰۵۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

گلکسی A۵ با پوشش طلای ۲۴ عیار +عکس

بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا اقدام به تولید گوشی‌های لوکس می‌کنند. در این بین برخی از شرکت‌ها نیز گوشی‌های هوشمند رایج در بازار را به صورت محدود با پوشش طلا یا الماس‌های ریز تبدیل به گوشی‌های خاص می‌کنند.

zoomit.ir - محسن کریمی: بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا اقدام به تولید گوشی‌های لوکس می‌کنند. در این بین برخی از شرکت‌ها نیز گوشی‌های هوشمند رایج در بازار را به صورت محدود با پوشش طلا یا الماس‌های ریز تبدیل به گوشی‌های خاص می‌کنند. به تازگی نسخه‌ی گلکسی A۵ با پوشش طلا توسط شرکت ویتنامی Karalux معرفی شده است.

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار +عکس

یکی از مراکزی که در زمینه طلاکاری محصولات در ویتنام فعالیت می‌کند، در جدیدترین اقدام خود گلکسی A۵ سامسونگ را برای آب‌کاری با طلا انتخاب کرده است و به این ترتیب گلکسی A۵ نیز به کلکسیون گوشی‌های هوشمند طلایی Karalux اضافه شد. گلکسی A۵ سامسونگ ماه گذشته عرضه شد و اولین گوشی هوشمند آلومینیومی سامسونگ در سری محصولات میان‌رده این شرکت لقب گرفت.

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار +عکس

Karalux تمام قسمت‌های فلزی این گوشی هوشمند را با آب طلا پوشانده است ولی قسمت‌های پلاستیکی بالا، پایین و پشت گلکسی A۵ را دست نخورده باقی گذاشته است. این شرکت اعلام کرده که فرآیند جدا سازی قاب فلزی این گوشی هوشمند و پوشش آن توسط آب طلا ۴ ساعت طول کشیده است. همچنین متقاضیان می‌توانند طرح دلخواه خود را مانند آن چه در تصویر مشاهده می‌کنید، سفارش دهند تا در قسمت پشت این گوشی هوشمند ایجاد شود. پوشش آب طلای این گوشی هوشمند حدود ۲۰۰ دلار هزینه دارد که اگر این رقم را به قیمت ۴۱۰ دلاری گلکسی A۵ اضافه کنیم، باز هم تقریبا با قیمت معقولی صاحب یک گوشی هوشمند با پوشش طلا خواهید بود.

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار +عکس

گلکسی A۵ سامسونگ از پردازنده ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز اسنپ‌دراگون ۴۱۰، ۲ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره می‌برد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۳۹.۳ در ۶۹.۷ در ۶.۷ میلی‌متر است و ۱۲۳ گرم وزن دارد. گلکسی A۵ مجهز به باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری است. نظر شما در مورد پوشش طلایی گلکسی A۵ چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      سلام
      برای تهیه این گوشی چکار باید کرد؟
      لطفا راهنمایی کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج