۱۶۸۵۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

G Flex۲ خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

شرکت ال‌جی از زمان عرضه اولین گوشی مدل جی‌فلکس بر روی قابلیت خود ترمیمی قاب پشتی آن تاکید ویژه‌ای داشت. این قابلیت باعث خواهد شد دستگاه شما در برابر آسیب‌هایی که روزانه ممکن است به دستگاه وارد شوند و خط و خش‌های ایجاد شده، ایمن شود.

فارنت: ال‌جی G Flex۲ به عنوان نسخه دوم گوشی قابل‌انعطاف شرکت ال‌جی معرفی شده است.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

این دستگاه هوشمند ال‌جی در مقایسه با نسخه قبلی از صفحه نمایشی کوچک‌تر (۵.۵ اینچ) بهره می‌برد. ابعاد جمع‌وجور تر این گوشی هوشمند حاکی از پیروی ال‌جی از نظرات کاربران مبنی بر بزرگ‌بودن بیش از اندازه نسخه پیشین جی‌ فلکس دارد. از سوی دیگر رزولوشن صفحه‌نمایش این دستگاه نیز به رزولوشن تمام‌ اچ‌دی ارتقا یافته است اما به طور کلی از زوایای مختلفی می‌توان بهبودهای انجام شده در نسل دوم گوشی قابل انعطاف ال‌جی را مورد بررسی قرار داد.

ال‌جی G Flex۲ با حفظ شعاع خمش نسخه پیشین، از نظر ظاهری با توجه به ابعاد کوچک‌تر صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی و حاشیه‌های کوچک‌تر این صفحه‌نمایش، جمع‌وجورتر و خوش‌دست‌تر شده است.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

با تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، جی‌فلکس ۲ به خوبی نسخه پیشین با ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ صفحه‌نمایش را به چالش می‌کشد. صفحه‌نمایش استفاده شده در نسخه جدید گوشی ال‌جی جای هیچگونه انتقادی را باقی نخواهد گذاشت.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

شیشه پوشش دهنده بدنه اکنون تا ۲۰ درصد مقاومت بیشتری در برابر فشار دارد. این مهم از طریق فرایند شیمیایی ویژه‌ای توسط ال‌جی به کار میسر شده است تا در صورت وارد آمدن فشار، نگرانی بابت آسیب دیدن دستگاه خود نداشته باشید.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

جی‌فلکس ۲ اولین گوشی هوشمندی است که به طور رسمی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای بهینه شده برای اندروید ۵ تجهیز شده است. پردازنده گرافیکی Adreno ۴۳۰ نیز آماده انجام پردازش‌های گرافیکی به بهترین نحو است. با این اوصاف این گوشی هوشمند در عملکردهای مرتبط با محتویات صوتی، تصویری و همچنین اجرای همزمان برنامه‌های مختلف، نمایشی خیره‌کننده خواهد داشت. اسنپ دراگون ۸۱۰ همچنین از قابلیت ویژه‌ای برای پشتیبانی از قابلیت‌های ارتباطی به شکلی سریع‌تر و با مصرف توان کم‌تر بهره می‌برد.

بهترین دوربین ال‌جی

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ال‌جی با تکنولوژی‌هایی مانند OIS+ و همچنین LaserAF در جی‌فلکس ۲ ممکن است در ظاهر امر مشابه با نسخه استفاده شده در جی‌۳ به نظر برسد اما بنابر اعلام شرکت ال‌جی، با توجه به بهینه‌سازی‌های انجام شده بر روی پلتفرم این دوربین، این دوربین به بهترین دوربین استفاده شده در گوشی‌های هوشمند ال‌جی مبدل شده است.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

تکنولوژی شارژ سریع به کار گرفته شده در این دستگاه باعث خواهد شد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی جی‌فلکس ۲، تنها باتری خمیده در دنیای گوشی‌های هوشمند در کمتر از ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

جی‌فلکس ۲ در همان بدو ورود از اندروید ۵.۰ بهینه‌شده بهره می برد. علاوه بر قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه ال‌جی، این دستگاه هوشمند از نسخه بهینه شده مخصوص صفحه‌نمایش‌های خمیده بهره می‌برد. قابلیت‌ عکس‌برداری با استفاده از نمایه‌های حرکتی این گوشی هوشمند را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گرفتن عکس‌های سلفی مبدل خواهد کرد. قابلیت Glance View نیز امکان مشاهده اطلاعات کلیدی مانند زمان، پیامک‌های تازه دریافت شده، تماس‌های ازدست رفته و… را با حرکت دست بر روی صفحه، حتی هنگامی که صفحه‌نمایش دستگاه خاموش است میسر می‌سازد.

ترمیم بدنه، بارزترین قابلیت

قابلیت ترمیم خودکار باعث خواهد شد دستگاه شما در برابر آسیب‌هایی که روزانه ممکن است به دستگاه شما وارد شوند و خط و خش‌های ایجاد شده، ایمن شود. این قابلیت به نحوی بهبود یافته که زمان ترمیم از سه دقیقه در نسخه پیشین به ده ثانیه در نسخه فعلی ( در دمای اتاق) کاهش یافته است.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

وب‌سایت فون‌ارنا بازدیدی از نمایش ویژه ال‌جی برای به رخ کشیدن این قابلیت در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ داشته و ویدئویی در این خصوص تهیه کرده است.

ال‌جی بدین منظور از یک پوشش پلیمری خاص بهره برده که در واقع در برابر این خط و خش‌های روزانه مقاوم بوده و در عین حال این پوشش پلی‌رزین در برابر فرورفتگی خط و خش‌ها به نوعی به صورت مایع عمل کرده و در ده ثانیه فرورفتگی ناشی از آنها را پوشش می‌دهد.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

با استفاده از این روش جی‌فلکس ۲ ال‌جی که اولین گوشی هوشمند برخوردار از این فناوری به حساب می‌آید در برابر خط و خش‌های روزانه اطراف یک گوشی هوشمند به خوبی مقاومت کرده و ۲۰ برابر بیشتر از یک پوشش UV‌رایج بر روی گشوی‌های هوشمند فعلی بازار را تحمل کرده و در واقع این ضعف پوشش‌های UV را برطرف می‌کند. پیشنهاد می‌کنم حتما ویدئو این آزمایش را ببینید تا نتیجه عملکرد این فناوری را با چشم خودتان ببینید.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!+فیلم

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج