۱۶۸۷۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جوان موتورسوار قربانی جدید اسیدپاشی؟

فرمانده انتظامی گناوه گفت: جریان اسیدپاشی به یک راکب موتورسوار در جاده بندر ریگ این شهرستان که در چندروز اخیر در بین اهالی انتشار یافته صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی گناوه گفت: جریان اسیدپاشی به یک راکب موتورسوار در جاده بندر ریگ این شهرستان که در چندروز اخیر در بین اهالی انتشار یافته صحت ندارد.

سرهنگ اکبر قاسمی شامگاه افزود: به محض اطلاع از این ماجرا ماموران اطلاعاتی این فرماندهی تحقیقات گسترده ای را انجام دادند و متوجه شدند که این سناریو ساخته یک خواستگار جوان بوده که به دلیل مخالفت خانواده دختر با ازدواجش آن را طراحی کرده است.

وی گفت: این جوان که بعد از چندین بار خواستگاری از دختر مورد علاقه اش با مخالفت خانواده دختر روبرو می شود و مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون ریال نیز را دراین راه هزینه کرده بوده ،سناریوی اسید پاشی را طرح ریزی می کند تا ضمن مظلوم نمایی از خانواده دختر باج خواهی کند.

قاسمی با رد شایعه ای که در شبکه های اجتماعی و مردم این منطقه در روزهای اخیر در خصوص اینکه سرنشینان یک خودروی زانتیا در مسیر جاده بندر ریگ به گناوه به این جوان حمله و به او اسید پاشیده اند، افزود: چنین شایعه ای واقعیت ندارد و این جوان در یک حرکت ساختگی پس ازاینکه مقداری اسید موتورسیکلت خودرا در نقطه ای از جاده بندر ریگ روی قسمتی از پای خود می ریزد با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرد که یک زانتیا حامل چند نفر به او حمله کرده و به روی او اسید پاشیده اند.

فرمانده انتظامی گناوه با هشدار به کسانی که با روش های مختلف قصد برهم زدن امنیت روانی مردم را دارند،گفت: انتشار این ماجرا امنیت روانی اهالی این شهرستان را برهم زده بود که با درایت ماموذان این نیرو ترفند این جوان برملا شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان برای استقرار نظم و امنیت در این شهرستان به طور شبانه روزی تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج