۱۶۸۸۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روشن: نقطه ضعف تیم ملی دفاع وسط است

پیشکسوت تیم ملی و استقلال گفت: نقطه ضعف تیم ملی دفاع است و به نظر من باید مدافعان تیم ملی را بیشتر کنار هم قرار داد تا در زمین بهتر همدیگر را پیدا کنند.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در مورد بازی روز گذشته تیم ملی مقابل بحرین اظهار داشت: به نظر من که روز گذشته بازی خوبی انجام شد. ما چند سال است که می گوییم که باید به جوانان میدان داده شود و دیدید که حضور جوانان چه تحولی در تیم ملی ایجاد کرد. برای رسیدن به فینال ۵ بازی سخت داریم. کار مشکل است. آمادگی تیم برای این مسابقات کار دشواری است. ما امیدوار هستیم که تیم ملی بازی به بازی بهتر شود.

وی در مورد اینکه نقطه ضعف تیم ملی را در چه دیدید عنوان کرد: نقطه ضعف ما دفاع وسط است البته این بازیکنان زیاد با هم تمرین نداشته اند و اکنون بهترین کار این است که بازیکنان دفاع هم اتاق باشند و اینگونه با هم باشند تا در زمین هم بتوانند خوب همدیگر را پیدا و درک درستی از بازی هم داشته باشند. مسئله دیگر این است که ما روز گذشته با یک مهاجم بازی کردیم که البته برای بازی اول شاید بد نباشد و باید هم حق داد به کی‌روش اما برای بازی های بعدی به مشکل می خوریم. از قدیم گفته اند بهترین دفاع حمله است. ما بازی اول را اگر با ترس شروع کردیم مهم نیست اما بازی های بعدی نباید ترسی داشته باشیم.

روشن در ادامه گفت و گو با فارس در مورد قیمت گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: پیش از این استقلالی ها و پرسپولیسی ها فکر می کردند که قرار است قیمت گذاری روی ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیارد باشد اما سازمان خصوصی سازی کاملا زیرکانه قیمت ۲۹۰ را انتخاب کرده است که درواقع باید گفت این قیمت ۳۰۰ میلیارد تومان است. من به شما قول می دهم که قیمت دو باشگاه به هنگام فروش به بالای ۴۰۰ میلیارد تومان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او این قیمت گذاری مناسب است یا خیر تاکید کرد: به نظر من که خوب است. هر چه قیمت این دو باشگاه بالاتر باشد وقار فوتبال بالا می رود و به نظر من بالاتر از این هم می ارزد. همین که اعلام هم شده که دو سال قسط به این دلیل است که ببینید خریدار می تواند این پول را بدهد یا خیر. سازمان خصوصی جانب احتیاط را در پیش گرفته است. هر چه باشد این دو تیم نزدیک به ۵۰ میلیون طرفدار دارند و این خودش رای زیادی است. البته معتقد هستم که دو باشگاه حتی در صورت خصوصی شدن باز هم شرایطشان مثل زمان پیش از انقلاب نمی شود.

روشن افزود: من امید زیادی به خصوصی شدن دو تیم ندارم ولی باید بگویم از پیشکسوتانی که از قبل انقلاب در این دو تیم عضو بودند کسی نیست که چنین پولی داشته باشد و بتواند سهامی بخرد اما بازیکنانی که از بعد از انقلاب پول های میلیاردی گرفتند می توانند سهام بخرند. مثلا تماشاگر یا لیدر می تواند چنین پولی داشته باشد؟ پس باید آدم هایی که از نظر مالی سطح بالایی هستند پیش قدم شوند و به همین دلیل معتقد هستم که واگذاری دو باشگاه پیچیده و خیلی خیلی سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج