۱۶۸۸۵۷
۳ نظر
۵۲۸۴
۳ نظر
۵۲۸۴
پ

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

لباس پوشیدن هنگام بارداری کمی سخت می شود، چرا که نمی توانید به راحتی قبل لباس ها و مدل های مورد علاقه تان را پیدا کنید.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

برترین ها: لباس پوشیدن هنگام بارداری کمی سخت می شود، چرا که نمی توانید به راحتی قبل لباس ها و مدل های مورد علاقه تان را پیدا کنید. اما با این همه در دوران بارداری نیز می توانید با توجه به سایز بدنتان و فصلی که در آن به سر می برید و با انتخاب های مناسب شیک و خوش پوش به نظر برسید. دوشس کمبریج، کیت میدلتون، طرفداران بسیاری دارد که سبک لباس پوشیدن وی را به دقت تعقیب می کنند و حتی با راه اندازی وبلاگ هایی برند و قیمت لباس هایی که او در مناسبت های مختلف به تن می کند را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

این بانوی خوش پوش که که این روزها در انتظار به دنیا آمدن فرزند دومش به سر می برد، در دوران بارداری نیز سبک خود را حفظ کرده و تحسین همه را بر می انگیزد. درست است که او دوشس کمبریج است و نیازی نیست که به برچسب قیمت لباس هایی که می خرد توجهی داشته باشد و رقابت با او خیلی آسان نخواهد بود. اما نمونه های مشابه لباس هایی که می پوشد را می توانید بیابید. این را نیز فراموش نکنید که او با وجود این که دوشس کمبریج است گاهی یک لباس را بارها در مهمانی های مختلف به تن می کند، پس لزومی ندارد که شما هم هر لباسی را فقط یک بار بپوشید.

۱. خیلی کم پیش می آید که خانم دوشس را با لباس های اسپورت و راحتی ببینید، ولی خوب هرکسی گاهی نیاز به این سبک لباس پوشیدن نیز دارد و کیت این کار را خوب بلد است.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۲. این پالتوی مشکی شیک برای این دیدار نسبتا رسمی با همسر شهردار نیویورک انتخاب خوبی بوده است. روز هشتم دسامبر در بازدید از« مرکز رشد کودک نورث ساید» کیت میدلتون این لباس را به تن داشت. ناگفته نماند که قیمت این پالتوی او ۱۰۶۳ دلار است.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۳. کیت در سفری که ماه گذشته همراه با همسرش به نیویورک داشت، هنگام رسیدن به هتلشان در منهتن این پالتوی بنفش مارک «سرافاین مترنیتی» را به تن داشت.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۴. به دلیل مدل و برش مناسبی که این لباس سورمه ای رنگ دارد کیت توانسته است برجستگی شکمش را مخفی کند. مسلما نیازی به توضیح این نیست که این لباس خیلی به او آمده است.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۵. در مراسم استقبال از رئیس جمهور سنگاپور، کیت میدلتون با این پیراهن یقه انگلیسی که در قسمت دامن حالت فون دارد بسیار شیک به نظر می رسد. شما نیز می توانید در یک مهمانی رسمی چنین لباسی را انتخاب کنید. هرچند خریدن خود این لباس که مارک «الکساندر مک کوئین» است برایتان گران تمام خواهد شد. شایان ذکر است که این برند از برند های محبوب کیت است.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۶. کیت این لباس را در دوران بارداری اولش در ماه می به تن کرده بود، اما از آنجایی که کسی نیست که هر لباسی را تنها یک بار بپوشد در دوران بارداری دومش نیز حتما این لباس را خواهد پوشید، و خوب البته حق هم دارد، چون در این لباس مانند یک خورشید درخشان به نظر می آید.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۷. باز هم کیت، باز هم الکساندر مک کوئین! او در این کت صورتی رنگ شیک واقعا بی نظیر می رسد و با وجود اینکه در ماه های آخر بارداری اش بوده است توانسته است اضافه وزنش را تا حدودی مخفی کند.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۸. در شصتمین سالگرد تاجگذاری ملکه الیزابت، دوشس کمبریج با این لباس هلویی رنگ ساده ولی شیک خسره کننده به نظر می رسید. شما نیز می توانید از این مدل کت هلویی رنگ او به عنوان مانتو استفاده کنید یا این مدل پیراهن گیپور را در میهمانی ها به تن کنید.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۹. در اینجا کیت هرچند موفق به مخفی کردن شکمش نشده است اما لباس زیبایی به تن کرده است. این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که امسال در ویترین مغازه ها زیاد به چشم می خورند و حتی اگر بخواهید دست به دامن خیاط شوید گیر آوردن این رنگ پارچه برایتان سخت نخواهد بود.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون

۱۰. این پالتوی آبی رنگ، که از رنگ های محبوب امسال است، شاید اشاره ای به جنسیت فرزند جدید دوشس کمبریج باشد. کیت با این کت برند «متیو ویلیامسون» که نوامبر گذشته در ولز به تن داشت بسیار زیبا به نظر می رسد.

لباس بارداری به سبک کیت میدلتون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروزان

      خیلی شیک و با کلاسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادرشوهرش گفته حق نداری لباس باز و چسبون بپوشی چون در شان یک دوشس نیست که اندامش رو کسی ببینه . اونوقت بعضیا فکر می کنن بی بندو باری کلاس داره

    • mary

      مادر شوهرش مرده..خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج