جاباما
۱۶۸۸۸۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پزشکیان: چرا داد می‌زنید و فحش می‌دهید؟

مسعود پزشکیان از اتفاقات پیش‌آمده در جریان نطق علی مطهری انتقاد کرد و گفت: اگر حرفی می‌زنم که به نظر شما غلط است یا خلاف عرف است یا خلاف قانون، اجازه دهید حرفم را بزنم و بعد بیایید پاسخ بدهید یا اصلا حرف من را رد کنید. این چه روشی است که داد می‌زنید و هل می‌دهید و فحش می‌دهید؟

روزنامه شرق: مسعود پزشکیان از اتفاقات پیش‌آمده در جریان نطق علی مطهری انتقاد کرد و گفت: «من خطاب به کسانی که این ماجراها را در صحن به وجود آوردند گفتم من اگر حرفی می‌زنم که به نظر شما غلط است یا خلاف عرف است یا خلاف قانون، اجازه دهید حرفم را بزنم و بعد بیایید پاسخ بدهید یا اصلا حرف من را رد کنید. این چه روشی است که داد می‌زنید و هل می‌دهید و فحش می‌دهید؟»

پزشکیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا این اقدامات ارتباطی به سال پایانی مجلس و تلاش برخی نمایندگان برای جلب توجه گروه‌های خاص و تندرو دارد یا خیر نیز گفت: «اگر با این هدف هم عده‌ای دست به چنین رفتارهایی بزنند، به عقیده من این به ضررشان خواهد بود».

این نماینده اصلاح‌طلب تبریز با تاکید بر اینکه مردم به چنین رفتارهایی روی خوش نشان نمی‌دهند و با این رفتارها نمی‌شود رای مردم را به دست آورد، تصریح کرد: «شما در تمام تاریخ و در همه دنیا بگردید و ببینید آیا افرادی توانسته‌اند با استفاده از این روش‌ها، الگو شوند و موفقیت به دست بیاورند؟»

وی افزود: «این رفتارها، خداپسندانه، دین‌پسندانه، عدالت‌پسندانه و جامعه‌پسندانه نیست و هرکس از این روش‌ها استفاده کرده، همیشه از او به بدی یاد شده است.»

پزشکیان همچنین غیرعلنی‌کردن جلسه در وسط ایراد نطق را نادرست و برخلاف آیین‌نامه دانست و گفت: «راهکار درست این بود که کسانی که نظم جلسه را به هم ریخته‌اند، دعوت به آرامش کنند و اجازه بدهند تا آقای مطهری نطق خود را به اتمام برساند و بعد از آن اگر کسی مخالفت داشت بیاید مخالفت خود را بیان کند. البته آقای مطهری کار درستی کرد که جایگاه نطق را ترک نکرد. چون قانونا ایشان حق داشت هفت‌دقیقه صحبت کند و باید از حق خود استفاده می‌کرد».

پزشکیان همچنین با اشاره به اینکه خیلی از اصولگرایان مجلس هم با این برخورد مخالف بودند و می‌گفتند باید اجازه داده شود تا مطهری حرفش را بزند، تصریح کرد: «وقتی از بین این‌همه نماینده ٢٠ الی ٣٠ نفر این رفتار را انجام می‌دهند، معنایش این است که اکثریت مجلس رفتار آنها را قبول ندارد».

وی همچنین گفت: «بزرگان ما باید به اینها توصیه کنند که در چارچوب قانون رفتار کنند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • max

      شما حرص نخور برادر

    • بدون نام

      آقای پزشکیان متاسفانه بعضیاخودشان رادرحدیک نماینده مجلس نمیبینن بلکه قیم مردم میدانند تحمل یک نطق ولو برخلاف هرچیز بصیرت میخواهد خداپشت وپناه شما وآقای مطهری باشدآمین

    • saeed

      اقای پزشکیان!!!!حزب متبوع شما چرا تو سال88 تحمل نداشت و فتنه به این بزرگی راه انداخت؟؟شما که تحمل همچین چیزی رو ندارید پس چرا کشور رو اشوب کشوند دوستان شما!!!

    • بدون نام

      متاسفم برای این مجلس و ادمهایی که داخلش نشستن آیا اینان نمایندگان این ملتن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج