۱۶۹۰۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تعامل طراحی ایتالیایی و مهندسی فرانسوی

معرفی برندهای مطرح جهان؛ برند ولبرِی

یکی از برندهای نوپا که طی سالیان اخیر عملکردی مطلوب در حوزه ساعت و ارائه محصولات لوکس داشته «ولبرِی» نام دارد. این برند در سال ۲۰۰۹ از تعامل طراحی ایتالیایی و مهندسی فرانسوی شکل گرفته است.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ برند ولبرِی




مجله سرزمین پویا: یکی از برندهای نوپا که طی سالیان اخیر عملکردی مطلوب در حوزه ساعت و ارائه محصولات لوکس داشته «ولبرِی» نام دارد. این برند در سال 2009 از تعامل طراحی ایتالیایی و مهندسی فرانسوی شکل گرفته است.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ برند ولبرِی

بنا بر یک رسم دیرین، نام ساعت با کشور سوییس همراه و دلنشین است، به ویژه اگر صحبت از برندهای لوکس و صاحب نام در این حوزه باشد، حرف اول و آخر را سوییسی ها و تولیدات خاص آنها می زند اما چند سالی است که حرکتی آرام و البته پیوسته در دنیای ساعت جریان دارد تا معادلات موجود را کمی دچار تغییر و تحول کند، هر چند که مسیری طولانی پیش رو قرار دارد.

یکی از برندهای نوپا که طی سالیان اخیر عملکردی مطلوب در حوزه ساعت و ارائه محصولات لوکس داشته «ولبرِی» نام دارد. به گزارش پول نیوز، این برنددر سال ۲۰۰۹ از تعامل طارحی ایتالیایی و مهندسی فرانسوی شکل گرفته است.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ برند ولبرِی

ولبری حاصل تلاش دو انسان پرشور و علاقه مند به دنیای ساعت است و بهانه ای بوده تا این دو تمام تجربیات و آرمان های خود را در تولید یک محصول لوکس و بی نقص به اشتراک بگذارند.

کوم دو ولبری در سال ۱۹۸۰ در شهر پاریس (فرانسه) متولد شد و از همان سال های کودکی علاقه خود را به مکانیک، خودرو و هواپیما نشان داد. پس از دریافت دیپلم به کشور سوییس رفت تا در دانشگاه پلی تکنیک فدرال لوزان به ادامه تحصیل در حوزه مورد علاقه خود بپردازد.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ برند ولبرِی

لوزان مکنی برای بروز استعدادهای ولبری بود. او با نمره عالی از دانشکده مهندسی فارغ التحصیل شد و شانس حضور در مجموعه کارتیه را به دست آورد. در آنجا بود که ولبری با دنیای ساعت و عالی ترین سطح تولید این وسیله محبوب بیشتر آشنایی یافت.

اما این موفقیت ها برای ولبری کافی نبود و پس از مدتی به آمریکا رفت تا مهارت های خود را در دانشگاه هاروارد تکمیل کند. در این زمان بود که ولبری خود را برای تحقق رویاهایش آماده تر یافته و تصمیم بر راه اندازی برند شخصی در دنیای ساعت گرفت.

نخستین اقدام ولابری برای راه اندازی برندی که بتواند در میدان رقابت جهانی حضور داشته باشد، تشکیل یک تیم قدرتمند بود. از این رو وی تلاش کرد تا همکاری خود را با اولگا کورسینی را به عنوان یک طراح نامدار و شریکی مناسب آغاز کند.

معرفی برندهای مطرح جهان؛ برند ولبرِی

ولبری و کورسینی تیمی بسیار موفق را تشکیل داده و این دو در کنار یکدیگر حرکت به سمت راه اندازی برند «ولبری» را آغاز کردند. اولگا کورسینی متولد ۱۹۷۹ در شهر فلورانس (ایتالیا) است.

وی تحصیلات تخصصی خود را در حوزه طراحی جواهرات به پایان رسانده و سابقه همکاری جدی با برندهای مطرح جهان مد همچون بولگاری و گوچی را داشته است. طراحی متفاوت، مهندسی دقیق و استفاده از بهترین مواد اولیه، «ولبرِی» را به سمت حضور در میان برترین های جهان ساعت سوق می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج