۱۶۹۱۵۳
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

خودروی عجیب هلندی در راه بازار +عکس

یک شرکت خودروساز هلندی که به طراحی و ساخت خودروهای خاص شهرت دارد خودرویی ساخته که به تأیید بسیاری از رسانه های خبری جهان آب از دهان بیننده راه می اندازد!

خبرگزاری مهر: یک شرکت خودروساز هلندی که به طراحی و ساخت خودروهای خاص شهرت دارد خودرویی ساخته که به تأیید بسیاری از رسانه های خبری جهان آب از دهان بیننده راه می اندازد!

شرکت خودروسازی Donkervoort نسخه ویژه خودروی اسپرت D۸ GTO به نام D۸ GTO Bilster Berg Edition را به دنیا معرفی کرده است.

این خودرو عمدتا با هدف نمایش موفقیت های فنی این شرکت در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و جالب اینکه قرار است تنها ۱۴ دستگاه از آن ساخته شود.

گرچه این خودروساز در زمره معروف ترین شرکت های خودروسازی جهان قرار ندارد اما نباید درباره خلاقیت و توانمندی محققان و مهندسان آن اشتباه کرد. خودروی اسپرت این شرکت در زمره ۱۰ خودروی سریع دارای مجوز تردد در خیابانهای جهان قرار دارد که توانسته پیست اتوموبیل رانی معروف Nürburgring آلمان را با کمترین زمان ممکن طی کند.

تاکنون به جز این خودرو، محصولاتی از لامبورگینی، فراری، پاگانی، مازراتی، مرسدس، مک لارن و کوئینگ سگ موفق به ثبت زمان های خیره کننده در این پیست اتوموبیل رانی شده اند.

محصول جدید Donkervoort مجهز به موتور ۲/۵ لیتری R۵ TFSI شرکت آئودی است که ۳۸۰ اسب بخار قدرت دارد. خودرو تنها ۶۸۵ کیلوگرم وزن دارد با این حال دستیابی به چنین قدرتی (۳۸۰ اسب بخار) کار دشواری برای آن نیست.

حداکثر سرعت این خودرو ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و از همه جالب تر اینکه صفر تا ۱۰۰ را در ۲/۸ ثانیه طی می کند. بدین ترتیب باید پذیرفت Bilster Berg Edition of its D۸ GTO یکی از پرشتاب ترین خودروهای جهان است.

سامانه برقی کمکی خودر و فرمان خودکار از دیگر ویژگیهای این خودروی اسپرت به شمار می آید.

در ساخت این محصول خلاقانه از فیبرکربنی استفاده شده تا فاکتور تعیین کننده"وزن" به کمترین میزان ممکن کاهش یابد. این خودرو به نسل جدید فناوری جاذب شوک نیز مجهز است. ۲۲۳ هزار دلار قیمتی است که برای محصول خلاقانه این شرکت هلندی تعیین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج