۱۶۹۲۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابديني: قیمت ها کارشناسی شده نبود

مديرعامل اسبق پرسپوليس که يکي از کانديداهاي خريد اين باشگاه است، ادعا مي‌ کند که با قيمتي که وزارت ورزش روي دو باشگاه گذاشته کسي حاضر نمي‌شود آن را خريداري کند.

ورزش سه: امیر عابدینی گفت که قیمت پیشنهادی پیشکسوتان پرسپولیس ۱۲۰ میلیارد است و در غیر این صورت آنها در مزایده شرکت نخواهند کرد.

قیمت ها کارشناسی شده نبود

قیمت ۲۹۰ میلیارد برای استقلال و پرسپولیس بسیار بالاست و به نظر من اصلا کارشناسی شده نبود. وزارت ورزش باید پولی را تعیین می‌ کرد که افراد بتوانند جلو بیایند ولی با این رقم من بعید می‌دانم کسی حاضر شود دو باشگاه را خریداری کند.

هیچ وقت مالکان نمی‌ توانند این پول را دربیاورند

هیچ وقت مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی‌ توانند ۲۹۰ میلیارد تومان را دربیاورند. نزدیک ۳۰۰ میلیارد در طول ۵ سال هزینه نگهداری برند دو باشگاه است. ضمن اینکه با تورم ۲۰درصد این ۳۰۰ میلیارد ۵ سال دیگر ارزش زیادی ندارد. به همین دلیل هم هست که من می‌گویم این پول هرگز برای مالکی که این دو باشگاه را می‌ خرد، برگشت ندارد.

هدف مالکان سود اقتصادی است

هدف مالکان از خرید استقلال و پرسپولیس به دست آوردن سودی است که از برند دو باشگاه به دست می‌ آورند. آنها به فکر تجارت هستند اما خودتان می‌ دانید که با این رقم کسانی که روی کار می‌ آیند نمی‌ توانند سودی نصیب خودشان کنند.

قیمت پیشنهادی ما ۱۲۰ میلیارد است

ما حاضریم برای خرید برند باشگاه ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان هزینه کنیم و برای خرید استادیوم درفشی‌فر هم ۵۰ میلیارد هزینه کنیم. این شرط ما است، تازه به شرطی که بتوانیم استادیوم درفشی‌فر را تغییر کاربری بدهیم و بتوانیم در آن استخر، سونا و بولینگ بزنیم تا از آن درآمدزایی کنیم.

بهتر است از خارج از کشور الگوبرداری کنیم

شما باید ببینید که کشورهای اروپایی چکار کردند که فوتبالشان به بخش خصوصی واگذار شد. آنها از دولت تسهیلات با سود بسیار پایین گرفتند و مثلا قرار شد، در ۲۰ سال آن را برگردانند. اما متاسفانه در ایران شرایطی است که آدم فکر می‌ کند کسی نمی‌ خواهد دو باشگاه واگذار شود. اگر ما هم مثل اروپا رفتار کنیم بدون هیچ مشکلی کارمان را انجام می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج