۱۶۹۳۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نرخ نان‌های آزادپز شنبه اعلام می‌شود

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، گفت: کارگروه استانداری، تفاوت قیمت نان ‌های آزادپز را شنبه آینده مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: نعمت الله ترکی با اشاره به الزام ۲۰ درصد از نانوایان سنتی و صنعتی به پخت و عرضه نان به قیمت آزادپز، اظهارداشت: شنبه آینده کارگروه متشکل از اتحادیه نانوایان و دست اندرکاران تهیه و عرضه نان در استانداری برگزار خواهد شد و قیمت نهایی اینگونه نان ها مشخص و اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران حدود ۸۸۰۰ نانوایی فعال هستند که ۵۰ درصد این تعداد در شهر تهران قرار دارد، افزود: هدف از اجرای طرح آزادپزی نان، ارتقای کیفیت نان است.

ترکی گفت: امسال کیفیت گندم و آرد بسیار مناسب است طوری که کیفیت ۹۹ درصد گندم و آردها در حد ایده آل است و همین مسئله باعث افزایش کیفیت نان خواهد شد.

معاون استاندار تهران با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۷ درصد از نانوایان تهران شروع به آزادپزی کرده اند، ادامه داد: در این طرح استانداری ناظر است و همان گونه که نرخ فعلی گندم و آرد و نان در مناطق مختلف تهران متفاوت است نرخ عرضه آزادپزها هم متفاوت خواهد بود.

ماه گذشته ترکی با استناد به مصوبه ابلاغی دولت، افزایش نرخ نان در شهر تهران و شمیرانات را میانگین ۳۳ درصد و در شهرستانهای استان تهران ۲۹ درصد اعلام کرد.

نان سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم به قیمت ۸۰۰ تومان، نان بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم به قیمت ۷۰۰ تومان، تافتون با چانه ۲۶۰ گرمی، ۴۰۰ تومان و لواش با چانه ۱۶۵ گرمی به قیمت ۲۲۰ تومان عرضه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج