جاباما
۱۶۹۷۱۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

قتل پسر عربده‌ كش در كوچه بيد و مجنون

پسر جوان وقتي همراه دوستانش وارد كوچه بيدومجنون شد و حريف طلبيد فكر نمي‌كرد سرنوشتي سياه انتظار او را مي‌كشد.

روزنامه جوان: پسر جوان وقتي همراه دوستانش وارد كوچه بيدومجنون شد و حريف طلبيد فكر نمي‌كرد سرنوشتي سياه انتظار او را مي‌كشد.

عصر روز دوشنبه ۲۲ دي ماه وقوع درگيري خونيني در كوچه بيد و مجنون، حوالي خيابان استخر به مأموران كلانتري ۱۲۶ تهرانپارس گزارش شد.

پس از حضور مأموران پليس، مشخص شد درگيري بين چند پسر جوان با مردي ميانسال به نام رضا و دو پسرش - شاهرخ و شهرام - رقم خورده است كه در جريان آن پسر ۲۵ ساله‌اي به نام خسرو با اصابت چاقو زخمي و به بيمارستان تهرانپارس منتقل شده است. بررسي‌هاي بيشتر پليس نشان داد كه خسرو بعد از انتقال به بيمارستان به علت اصابت ضربه جسم نوك‌تيز به قلبش، فوت شده است.

بعد از تأييد خبر، قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل تهران به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شدند و دست به تحقيق زدند. بررسي‌ها نشان داد مقتول روز حادثه در دو مرحله با رضا و خانواده‌اش درگير شده است. درگيري اول با ميانجيگري اهالي خاتمه يافت اما در مرحله دوم پايان خونيني رقم خورده است.

تحقيقات بعدي هم نشان داد مقتول هنگام درگيري مشروب خورده بود كه از سوي پسر بزرگ خانواده كه شهرام نام داشت با چاقو هدف قرار گرفته بود. كارآگاهان در بررسي‌هاي بيشتر متوجه شدند كه شهرام و برادرش شاهرخ وقتي از ماجراي مرگ خسرو در بيمارستان با خبر شده بودند، محل زندگي خود را تغيير داده‌اند.

رضا- پدر خانواده- وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت:‌ ‌من در مرحله اول درگيري حضور داشتم اما وقتي دعواي دوم به‌پا شد در محل نبودم و نمي‌دانم كه چه كسي به مقتول ضربه زد.

وي گفت: روز حادثه قرار بود براي دخترم خواستگار بيايد. در حالي كه در انتظار ميهمان‌ها بودم، از داخل كوچه صداي فحاشي شنيدم. وقتي به كوچه رفتم مقتول همراه دوستش در حال عربده‌كشي بود. همان لحظه فهميدم كه آنها حالت طبيعي ندارند و مست كرده‌اند. براي حفظ آبرو به طرف آنها رفتم و خواهش كردم از مقابل‌خانه ما دور شوند اما مقتول فحاشي كرد و با چاقو به من حمله كرد كه دستم زخمي شد.

براي حفظ آبروي خانواده با آنها درگير نشدم و فقط صورتشان را بوسيدم و با كمك ساكنان محل درگيري را پايان داديم و دو پسر مست هم از كوچه ما رفتند. وي ادامه داد: ساعت ۵ و ۳۰ دقيقه بود كه خواستگاران دخترم به خانه ما آمدند. ما در حال حرف زدن بوديم كه دوباره صداي فحاشي و درگيري را ازداخل كوچه شنيدم. وقتي به داخل كوچه رفتم ديدم مقتول به همراه تعداد ديگري از دوستانش كه همگي مست هستند در حال فحاشي هستند. دوباره به خانه برگشتم و نمي‌دانم كه چه كسي به مقتول ضربه زد.

تحقيقات ميداني هم نشان داد مقتول و عاملان اين حادثه همگي بچه يك محل هستند و از قبل هم براي يكديگر خط و نشان كشيده‌اند. بنابراين جسد به دستور قاضي مديرروستا براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد و متهم هم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان ويژه مبارز با قتل پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران پليس در تلاشند تا دو برادر فراري را كه متهم به قتل هستند. دستگير كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا چرا انقدر جامعه خشن شده ؟

    • بدون نام

      نترس از آن که های و هوی دارد
      بترس از آن که خواستگار دارد

    • بدون نام

      قشنگ بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج