۱۶۹۸۵۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فقط «معروف» منافع ملی بود؟

باشگاه پروجای ایتالیا که طی هفته های گذشته خواهان به خدمت گرفتن "فرهاد قائمی"؛ ملی پوش تیم والیبال پیکان تهران بود و با مخالفت طرف ایرانی مواجه شد، سرانجام قید فرهاد قائمی را زد و با "لوکارلی" برزیلی وارد مذاکره شد.

خبرآنلاین: گاتزتادلو اسپرت نوشت: فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران از لیست خرید روسای باشگاه پروجا خارج شده و آنها به جای او ، لوکارلی را به احتمال زیاد خریداری خواهند کرد.لوکارلی؛ یکی از بهترین اسپکرهای قدرتی جهان در سال های اخیر است که همواره در رقابت های جهانی در ترکیب تیم ستارگان قرار گرفته و امسال در باشگاه سِسی برزیل توپ می زند.

به نظر می رسد باید پرونده حضور والیبالیست های ایران در لیگ های معتبر جهان را لااقل برای امسال با همان تک انتقال سعید معروف به زنیت کازان روسیه، بسته شده تلقی کرد چون با مخالفت پیکان دیگر قرار نیست قائمی به پروجا برود.

سال گذشته؛ حمزه زرینی، فرهاد ظریف، سعید معروف، سید محمد موسوی و مهدی مهدوی و امسال؛ سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و سعید معروف با درخواست های متعددی برای حضور در لیگ های ایتالیا، لهستان، ترکیه، کره، ژاپن و روسیه روبرو بودند که در نهایت فقط همین آخری (سعید معروف - روسیه) به نتیجه رسید.

این در حالی است که فدراسیون والیبال بحث حضور ملی پوشان ایران در لیگ های معتبر جهان را از جمله منافع ملی والیبال کشور برمی شمرد ولی در جریان هیچیک از این درخواست ها عملا کاری از پیش نبرده و تنها در انتقال میلیون یوروییِ سعید معروف، موفق بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریا

      نه بابا شما اشتباه متوجه شدین منظور منافع مالی بوده وگرنه منافع ملی خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج