جاباما
۱۶۹۹۱۵
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

حمله شدید «مجتبی جباری» به کی‌ روش

هافبک ایرانی تیم فوتبال الاهلی در اظهاراتی تند با موضعگیری علیه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی، گفت: کارلوس کی‌روش چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرده است.

خبرگزاری مهر: هافبک ایرانی تیم فوتبال الاهلی در اظهاراتی تند با موضعگیری علیه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی، گفت: کارلوس کی‌روش چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرده است.

مجتبی جباری در گفتگوی مفصلی با سایت الکاس قطر به دلایل خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و همچنین درباره شرایطش در تیم الاهلی صحبت کرد. جباری در این مصاحبه به انتقاد از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پرداخت و همچنین فدراسیون فوتبال را هم از انتقاداتش بی نصیب نگذاشت.

نکته جالب اینکه این مصاحبه از سوی این سایت قطری چند ساعت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با قطر در جام ملت‌های آسیا منتشر شد که تیم ملی در نهایت توانست تیم قطر را شکست داده و صعودش را به دور بعدی قطعی کند.

در ابتدا جباری تاکید کرد که قصد ندارد تصمیمش را برای بازگشت به تیم ملی تغییر بدهد: من این تصمیم را بعد از بررسی‌های زیاد گرفتم و در حال حاضر می‌خواهم تمام تمرکزم را روی تیم الاهلی بگذارم.

جباری اضافه کرد: بعد از فکر و بررسی زیاد از تیم ملی خداحافظی کردم و قصد داشتم جایم را به بازیکنان جوان بدهم ولی کارلوس کی‌روش به استفاده از بازیکنان قدیمی و عدم جاری کردن خون تازه در رگ‌های تی ملی اصرار دارد.

این بازیکن ۳۱ ساله تاکید کرد: علاوه بر آنچه که گفتم، مشکلات شخصی هم در تصمیمم برای خداحافظی از تیم ملی دخالت داشت از این جهت که فصل سختی را با تیم الاهلی پشت سر گذاشته بودم .

وی خاطرنشان کرد: اگر در آن مقطع زمانی (جام جهانی برزیل) به تیم ملی می‌رفتم، ممکن بود که باز هم مصدوم بشوم. آن موقع هم جام جهانی را هم از دست می‌دادم و هم تیم الاهلی متضرر می‌شد! چنین اتفاق مشابهی در سال ۲۰۰۶ و در جام جهانی آلمان برای من افتاده بود. آن زمان یک دوره تمرینات سنگین و فشرده پشت سر گذاشتیم که در نهایت باعث دوری ۶ ماهه من از فوتبال شد. بعد از آن مصدومیت حتی یک نفر هم از فدراسیون فوتبال حال مرا نپرسید که این باعث ناراحتی شدید من شد.

جباری ادامه داد: من هم از ترس تکرار آن اتفاق و متضرر نشدن تیم الاهلی از حضور در تیم ملی خودداری کردم.

هافبک ایرانی تیم الاهلی، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: خداحافظی از بازی‌های ملی تصمیم راحتی نبود. حتی مسئولان فدراسیون تلاش کردند تا مرا از تصمیمم منصرف کنند ولی من تمایلی به بازگشت نداشتم. البته بعد از مشاهده عملکرد تیم ملی، احساس دلتنگی به تیم داشتم ولی فوتبال همین است.

جباری درباره کارلوس کی‌روش تاکید کرد: بدون شک کی‌روش نام بزرگی در فوتبال دنیاست ولی او چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرده است. کی‌روش اصرار دارد تا از بازیکنان قدیمی و مسن استفاده کند و به همین دلیل در سال‌های آینده چیزی برای فوتبال ایران نخواهد داشت. این در حالی است که فوتبال ایران پر از استعداد است که آنها نیاز به توجه دارند.

وی در ادامه انتقادش از سرمربی تیم ملی را چندبرابر کرد و گفت: من سه سال زیر نظر کی‌روش در تیم ملی کار کردم ولی در این مدت از نظر فنی پیشرفتی نداشتم! همه بازی‌های ایران در جام جهانی برزیل را دیدند. ما برنامه فنی خاصی نداشتیم و سرمربی به بازی دفاعی روی آورده بود.

جباری همچنین فدراسیون فوتبال را از انتقاداتش بی نصیب نگذاشت و تاکید کرد: فدراسیون فوتبال ایران فاقد برنامه بلندمدت است در حالی که قطر برنامه‌های بلندمدتی برای فوتبال دارد و من از اینکه در کشوری هستم که برای بازیکنان جوان برنامه خوبی دارد، افتخار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: ما در ایران استعدادها و پتانسیل‌های فوتبالی زیادی دارم ولی متاسفانه ذهنیت‌های فنی و سنتی بر سیستم ایران حاکم است.

هافبک تیم ملی همچنین درباره پیش بینی‌اش از قهرمان جام ملت‌های آسیا گفت: به نظر من ژاپن یا کره جنوبی قهرمان آسیا می‌شوند مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد. فوتبال ژاپن و کره جنوبی از همه تیم‌های دیگر قدرتمندتر است.

جباری در پایان با اظهار تاسف به خاطر از دست رفتن امتیاز در بعضی از مسابقات الاهلی، اظهار امیدواری کرد که این تیم در ادامه لیگ قطر نتایج بهتری بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهاب

      اقای جباری شما یه فوتبالیست حرفه ای هستی!!! گفتن اینکه اگه برای تیم ملی بازی می کردید ممکن بود مصدوم شوید یعنی چی؟بقیه مصدوم نمیشن...شما عرق ملی ندارید وگرنه نسبت به تیم ملی یه کشور که متعلق به مردم ایرانه نه شخص خاصی اینطور موضع نمی گرفتید...تیم ایران بازیکن جنگجو میخواد که علی رقم وضع موجود در تیم بمونه...مردم ایران کیروش ایرانی پور رو حفظ کردن همین مردم اگه بخوان علی رقم زحمات شما برای تیم ایران براحتی از ذهن مردم پاک میشید...برای همیشه...شما کم پول از استقلال نگرفتید...هروقت هم تیم بشما نیاز داشت مصدوم بودید...شما بچسب به قطر لازمم نیست از تیم ملی ایران حرف بزنید...گل ایرانم یه بازیکن 20 ساله به قطر زد...جوون از دید شما یعنی چی؟

    • هادی

      جباری با این حرفهاش فقط داره خودشو از چشم ایرانی ها میندازه . مگه پول چقدر ارزش داره که بخوای به تیم ملی کشورت بی حرمتی کنی آقای جباری ؟؟؟؟؟
      ضمنا وقتی به امید یزدان پاک ایران قهرمان آسیا شد بیشتر به اشتباهاتت پی میبری آقای اسطوره؟!؟!؟!؟!؟!

    • هادی

      جباری با این حرفهاش فقط داره خودشو از چشم ایرانی ها میندازه . مگه پول چقدر ارزش داره که بخوای به تیم ملی کشورت بی حرمتی کنی آقای جباری ؟؟؟؟؟
      ضمنا وقتی به امید یزدان پاک ایران قهرمان آسیا شد بیشتر به اشتباهاتت پی میبری آقای اسطوره؟!؟!؟!؟!؟!

    • بدون نام

      1-شما تحمل تمرینات سخت تیم ملی ران دارید کی روش چکار کند
      2- اگر تیمم ملی هم قرارداد میلیاردی با بازیکنان می بست پشتدر فدراسیون با تشک یم خوابیدی
      3- 11 بازیکن جدید بعد از جام جهانی به تیم ملی دعوت شدهاند که خیلی هاشون هم قیکس اند مثل سردار و ...

    • اریا

      پول چه کارا که نمیکنه........البته چند وقت دیگه از این حرفها ابراز پشیمونی میکنه حتما ولی دیگه چه فایده.

    • بدون نام

      اقاي جباري پول پرست اين اقاي كيروش اگه هيچي به فوتبال ما اضافه نكرده ولي خيلي خيلي از شما واون افشين قطبي مهدي رحمتي ، رو كشور ما غيرت داره خيلي بيشتر

      پاسخ ها

      • علی

        اسم قطبی رو نیار وسط ..اتفاقا قطبی بهترین هست و تعصب زیادی داره ..

    • استقلال سرور

      منم موافقم با حرفاش.بابا نقد پذیر باشید.با این بازیها ما نمیتونیم قهرمان بشیم.ضعف تیم در 15 دقیقه آخر مقابل قطر کاملا مشهود بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به فرض حرفش درست . الان موقع مصاحبه کردنه . درست یک روز قبل از بازی ایران و قطر آنهم برای خراب کردن روحیه تیم ملی . مگر این عربا چقدر پول بهش دادن تا دست به تخریب تیم ملی به نفع قطر بزنه که شاید قطری ها بازی را ببرند. نفهمیده که چجوری آلت دست عربا شده .

    • بدون نام

      اقای جباری حتی اگه حرفهات درست هم باشه نباید موقعی که تیم ملی بازی داره و در موقعیت حساسی هست این حرفا رو بزنی. این اخلاق حرفه ای نیست که تیم ملی کشورت رو تخریب کنی.

    • محمد حسین

      نفرت انگیز!

    • محمد

      جباری جان شما برای فوتبال کشور چه کار کرده ای؟فقط پول می گیری پز م دهی

    • نظری

      اغا موشتبی چرا وقتی تیم ملی دعوت نشدی این حرفارومیگی....

    • حامد

      گربه دستش به گوشت نميرسه ميگه پيف پيف بو ميده .

    • بدون نام

      اتفاقا کیروش بزرگترین چیزی که به فوتبال ایران اضافه کرد کنار گذاشتن کسانی بود که به پیراهن تیم ملی حرمت نمی گذاشتند. آقای جباری هم فکر میکرد نازش برای کیروش خریدار داره اما اشتباه کرد

    • منم ایرانی ام

      ای کاش بعضی از ما آدما دست از قضاوت کردن برمیداشتیم،ای کاش بجای اینکه اینقدر به نکات منفی یک موضوع توجه میکردیم(البته اگر نکته ی منفی وجود داشته باشه)به نکات مثبتش هم چشم میدوختیم(مثلا اونجا که خداحافظی از تیم ملی رو تصمیم راحتی ندونسته و گفته که دلش برای اون تنگ میشه)
      امیدوارم آقایون فراموش نکرده باشند که مجتبی جباری چندین و چندبار بخاطر فوتبال باشگاهی و ملی پای خودش رو به تیغ جراحان سپرده.یا همین فوتبالیست از نظر شما پولکی و حالا به زعم شما دوستان؛وطن فروش،تو روزی که برای همیشه از نعمت پدر محروم شده بود با بیخبرگذاشتنش تیمشون رو قهرمان جام حذفی کردند و آخرش مثل همیشه مزد کاراش رو برعکس همه جای دنیا دادند.
      ای کاش اندازه ی سرسوزنی هم که شده برای همدیگه مون احترام قایل میشدیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج