جاباما
۱۶۹۹۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گزارش «بیزینس آنلاین» درباره سعید معروف

سعید معروف نه تنها یک کاپیتان بلکه یک رهبر مقتدر درون زمین است و تمام هم تیمی‌ها و حتی حریفان به خاطر شخصیتی که دارد به او احترام می‌گذارند.

خبرگزاری تسنیم: ترکیب تیم والیبال زنیت کازان در چند روز آینده با اضافه شدن سعید معروف، بازیکن ۲۹ ساله ایرانی و بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۱۴، قوی‌تر خواهد شد. گزارش سایت «بیزینس آنلاین» را در مورد حضور این ستاره ایرانی در تیم زنیت کازان می‌خوانید:

زنیت با پول نسبتاً زیادی توانست بن تونیوتی، پاسور و کاپیتان تیم ملی فرانسه را از باشگاه «راونا» ایتالیا به خدمت بگیرد اما موانع قانونی برای استفاده از او در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا این قدرت روسی به سراغ سعید معروف، پاسور تیم ملی ایران برود. علت این تصمیم ولادیمیر آلکنو، سرمربی زنیت این بود که دست او برای جذب پاسور در اروپا باز نبود و در واقع بازیکنی در این پست برای استخدام، وجود نداشت.

ایرانی‌ها در ابتدا از قبول پیشنهاد زنیت سر باز زدند و در واقع به نظر می‎‌رسید که سعید معروف دوست نداشت پیش‌قدم بازیکنان دیگر برای بازی در خارج از کشور باشد. در ماه دسامبر، اوضاع تغییر کرد و مشخص شد که این انتقال، غیرممکن نیست. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی این کشور است و زنیت برای در اختیار گرفتن او پیشنهادی روی میز مذاکره گذاشت که قابل چشم‌پوشی نبود.

گفته می‌شود که مبلغ قرارداد معروف به اندازه پاسور اسطوره‌ای و آمریکایی زنیت یعنی «لوی بال» است. قطعی شدن حضور معروف باعث شد تا کاربران ایرانی به شبکه‌های اجتماعی تیم زنیت هجوم بیاورند و جملاتی را حتی به فارسی روی آن قرار دهند.

تا ۵ سال قبل خیلی سخت بود که تصور کنیم، یک بازیکن از ایران در لیگ برتر روسیه بازی کند چون تیم ملی ایران در بین ۱۰ تیم دوم رنکینگ فدراسیون جهانی قرار داشت. آنها در تورنمنت‌‌های بزرگ می‌باختند و نتایج خوبی کسب نمی‌کردند. در سال‌های اخیر اما تیم ملی ایران با تدابیر خولیو ولاسکو و بعد از آن، اسلوبودان کواچ، پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشت. حالا تیم ملی والیبال ایران می‌تواند بهترین‌ تیم‌های آسیایی و اروپایی را شکست دهد و نه تنها، قوی‌ترین تیم قاره آسیا بلکه یکی از بهترین‌های جهان است.

در ایران همه به دنبال نخستین حضور تیم ملی والیبال در المپیک ۲۰۱۶ ریو هستند. پیروزی مقابل تیم‌های بزرگی مثل برزیل، ایتالیا، لهستان، صربستان و آمریکا، امید ایران را برای رسیدن به المپیک بیشتر می‌کند. تنها تیمی که ایران در تورنمنت‌های بین المللی موفق به شکست آن نشده، روسیه است. شاید حضور معروف در لیگ این کشور بتواند راه حلی برای این مشکل باشد.

معروف، ستون قابل اتکای تیم ملی والیبال ایران است. او نه تنها یک کاپیتان بلکه یک رهبر مقتدر درون زمین است و تمام هم تیمی‌ها و حتی حریفان به خاطر شخصیتی که دارد به او احترام می‌گذارند. معروف در کارهای نیکوکارانه نیز شرکت دارد و سفیر صلح سازمان ملل متحد است.

حضور معروف در لیگ روسیه می‌تواند نشان دهد که او چقدر با والیبال مدرن دنیا آشنایی دارد. البته در فصل نخست حضورش در زنیت باید به او فرصت داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدایی داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج