۱۷۰۲۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معروف: آزمون در روسیه کمکم خواهد کرد

پاسور جدید تیم والیبال زنیت کازان روسیه گفت: بعد از ۱۲سال بازی در لیگ ایران وقتش بود که بازی در جایی غیر از ایران را هم تجربه کنم.

طرفداری: سعید معروف بعد از پیوستن به تیم والیبال زنیت کازان روسیه نخستین مصاحبه خود را انجام داد و اظهار داشت: "در اینجا تمام شرایط خوب است. مجبور شدم برای گرفتن ویزا ۳ هفته منتظر بمانم، چراکه تعطیلات سال نو میلادی بود، اما حالا خوشحالم چون به زودی می‌توانم برای تیم جدیدم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است به میدان بروم."

وی ادامه داد: "تمام رسانه‌های ایران درمورد انتقالم به زنیت صحبت کردند، چراکه من در حال حاضر تنها والیبالیست ایرانی هستم که در خارج از کشورم بازی می‌کنم. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: "۱۲ فصل در ایران بازی کردم و حالا وقتش بود که بازی در جایی غیر از ایران را هم تجربه کنم. معتقدم که روسیه قوی‌ترین لیگ جهان است. مسئولان باشگاه زنیت کازان دو بار با من صحبت کردند که برای بار دوم نظرم را تغییر دادم با درخواست آنها موافقت کردم. مهم این است که در مسابقات برنده باشیم و به این ترتیب می‌توانم خودم را محک جدی بزنم و البته نشان دهم که والیبالیست‌های ایرانی می‌توانند در لیگ‌های معتبر عملکرد خوبی داشته باشند."

وی درمورد شرایط شهر کازان خاطرنشان کرد: "من اطلاعات زیادی از این شهر ندارم؛ فقط می‌دانم که سردار آزمون در تیم فوتبال این شهر بازی می‌کند. من حدود ۱۰ سال است پدر سردار را می‌شناسم، چراکه وی مربی والیبال است. چند بار هم با آزمون صحبت کردم و امیدوارم وی بتواند به من کمک کند تا بهتر با شرایط آشنا شوم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج