۱۷۰۵۱
۵ نظر
۵۰۱۷
۵ نظر
۵۰۱۷
پ

كلمه نمی‌توانم را از دایره كلمات و ذهن خود پاك كن

راز ثروت او در چيست؟

راه ثروتمند شدن تنها داشتن پدر پولدار و رسیدن به یك ارثیه كلان نیست.

راز ثروت او در چيست؟
راز ثروت او در چيست؟

راه ثروتمند شدن تنها داشتن پدر پولدار و رسیدن به یك ارثیه كلان نیست. حتی اگر بهترین و ماهرترین كارشناسان و مشاوران مالی را در كنار خودتان داشته باشید باز هم ممكن است با اشتباهاتی هر چند جزئی همه‌شان را بر باد دهید. میلیونرها تكنیك‌های رفتاری را در زندگی شان رعایت می كنند كه مردم عادی از آن بی‌خبر هستند. برای مثال، پولدارها هیچ وقت فكر نمی‌كنند و نمی‌گویند: «من نمی‌توانم» بلكه از خود می‌پرسند: «چگونه می‌توانم؟» شاید نتوانید فراتر از افق ثروت خود را ببینید اما باید باور داشته باشید كه ثروت شما در چشمه‌ای كه آن را نمی‌بینید و نمی دانید كجاست، می‌جوشد و آن چشمه و كل ثروت شما در آنجاست.


تشكر كن و بپذیر

تصور كنید در صف پرداخت یك فروشگاه هستید، مقداری خرید كرده‌اید و برای پرداخت پول نوبت شما شده است، پولی كه همراه شماست 100 هزار تومان است اما خرید شما 102هزار تومان شده است، ناراحت می‌شوید و تمام جیب‌های لباس‌تان را می‌گردید، یك نفر از پشت سركه قصد فضولی هم ندارد شاهد ماجراست و به شما 2هزار تومان می دهد، چه كار می‌كنید؟

الف) زیر لب چیزی می گویید:خیلی ممنون نیازی نیست. اجناس را سر جای‌شان می‌گذارید و از خجالت فورا از فروشگاه خارج می‌شوید.

ب) چيزهایی كه بیشتر لازم دارید برمی‌دارید و بقیه را پس می‌دهید.

ج) با كمال احترام از آن فرد تشكر می‌كنید و پول را قبول می‌كنید و با خریدتان به خانه می‌روید و از خداوند و تمام كائنات به خاطر این هدیه كارگشا سپاسگزاری می‌كنید.

اگر جواب شما گزینه ج است باید به شما تبریك بگویم، دارید به پولدار شدن نزدیك می شوید. چون شكرگزاری و دریافت هدیه یكی از قانون‌های ثروتمند شدن است. قوانین را رعایت كنید و اصلا آن‌ها را نشكنید، باید با آغوش باز، نعمت‌ها و یاری دیگران را بپذیرید و شكر آن را به جا بیاورید. برای مثال برای هر قبضی كه پرداخت می‌كنید یا هر چكی كه می‌نویسید یك یادداشت تشكر بنویسید.


هدف ثروتمند شدن نیست

وقتی در یك مصاحبه از خانم اپرا وینفری(مجری معروف و یكی از زنان ثروتمند) سوال كردند كه راز ثروتمندی شما در چیست؟ پاسخ داد كه هرگز برای پول و میلیونر شدن تلاش نكرده است بلكه هدف او كمك به دیگران بوده كه به دليل همین هدف ثروت به‌صورت ناگهانی به سمتش سرازیر شده است. یادتان باشد اگر ثروتی هم ندارید می توانید از راه‌های دیگر به دیگران كمك كنید و دروازه های ثروت را به سمت‌تان باز كنید. یك لبخند هدیه دهید، دست یاری به دیگران بدهید، دوستان‌تان را در آغوش بگیرید، به اندازه یك ساعت از درآمد خود را به امور خیریه اختصاص دهید، برای سالمندان یا بیماران كتاب و مجله بخوانید و به ملاقات آن‌ها بروید. مقدار پولی كه می‌بخشید مهم نیست، مهم نیت شماست همیشه یادتان باشد بخشش به بازپس گرفتن ختم می‌شود. همه می‌دانند كه بخشش واقعی برای بازپس گرفتن صورت نمی‌گیرد اما این یكی از قوانین است، یادتان باشد برای رسیدن به هدف قوانین را نشكنید.


راز ثروت او در چيست؟

خلأ ایجاد كن

تا حالا عادت داشتید اشیاي بدون مصرف را انبار كنید؟ و فكر كنید یك روزی شاید به كارتان بیاید؟ آیا برای‌تان اتفاق افتاده كه پول‌های‌تان را جمع كنید و به این خاطر كه فكر می‌كنید در آینده شاید به آن محتاج باشید خرجش نكنید؟ تا حالا شده لباس‌های‌تان، كفش‌های‌تان، لوازم منزل و آشپزخانه‌تان و چیزهای دیگر را كه حتی یك بار هم از آن‌ها استفاده نكردید انبار كنید؟ درون خودتان چطور؟ تا الان پیش آمده خاطره خشم‌ها، ترس‌ها، جدایی‌ها و چیزهای دیگر را به خاطر بسپارید؟ باید به شما بگویم تا الان سخت در اشتباه بودید. دیگر به این كار ادامه ندهید! شما برخلاف مسیر كامیابی خودتان حركت می‌كنید. جا باز كنید. فضای خالی، تا اجازه دهید چیزهای جدید و نو به زندگی‌تان وارد شوند. باید خود را از شر چیزهای بی‌مصرف كه در شما و در زندگی‌تان هستند خلاص كنید تا كامیابی را به زندگی‌تان دعوت كنید. تا وقتی در جسم و روح خودتان احساسات بی فایده را نگه می‌دارید، نمی‌توانید جای خالی برای موقعیت‌های تازه به‌وجود آورید. با این فكر شما ۲ پیغام را به مغزتان و زندگی‌تان می‌فرستید كه به فردا اعتماد ندارید و شایسته چیزهای خوب و تازه نیستید. به همین دلیل با انبار كردن همه چیزهای غیر قابل مصرف خودتان را سر پا نگه داشته‌اید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

راز ثروت او در چيست؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهادی

      خوب بودمتشکرم

    • saha

      khub bud.

    • زهرا

      عالی بود مممنونم

    • نسیم

      من از خارج کشور یادداشت می نویسم خوشحالم وسط مسائل بیهوده سیاسی و...چنین مطالب باارزشی دیده می شود دنیا و آخرت به کامتان شاد و خرم باشید

    • zahra

      با نوشته هایتان کمک بزرگی ب من رساندید متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج