۱۷۰۵۳۹
۳ نظر
۵۰۲۵
۳ نظر
۵۰۲۵
پ

لباس های مردانه بپوشید

سالیان زیادی است که خانم ها پا توی کفش آقایان کرده و لباس های مردانه به تن می کنند. هرچند این مسئله در بدو امر ناخوشایند به نظر می آمد اما خیلی زود و به صورت وسیعی این سبک لباس پوشیدن مورد استقبال گسترده خانم ها قرار گرفت.

لباس های مردانه بپوشید

برترین ها: سالیان زیادی است که خانم ها پا توی کفش آقایان کرده و لباس های مردانه به تن می کنند. هرچند این مسئله در بدو امر ناخوشایند به نظر می آمد و هم به رگ غیرت مردان برمی خورد و هم زنان آن را مخالف اصول می دانستند، اما خیلی زود و به صورت وسیعی این سبک لباس پوشیدن مورد استقبال گسترده خانم ها قرار گرفت. خوب البته از حق نباید گذشت، این لباس ها خیلی به خانم ها می آیند و اصلا جنبه زنانه وجود آنها را از بین نمی برند. چند سالی بود که کت و شلوار خیلی مد نبود، اما این روزها محبوبیت خود را بازیافته و تبدیل به یکی از لباس های محبوب ستاره ها و مدل ها نیز شده است که آن را در هر مناسبت و موقعیتی از مراسم های مهم اهدای جوایز گرفته تا برای فعالیت های روزانه و در محل کار به تن می کنند.

شما نیز با انتخاب رنگ و مدل متناسب با سن و اندامتان می توانید با پوشیدن این کت و شلوارهای مد روز بسیار شیک جلوه کنید. از همه مهمتر اینکه این لباس پوشش مناسبی برای شما فراهم می کند و در مراسم هایی که می خواهید حجاب خود را رعایت کنید و پیدا کردن لباس شیک و مناسب برای شما سخت است می تواند به شما کمک کند. در اینجا نمونه هایی از چهره های هالیوودی که کت و شلوار پوشیده اند را با هم بررسی می کنیم.

۱. «کریستن استوارت» که برای سبک مردانه ای که این روزها در لباس پوشیدن انتخاب کرده استحسابی روی زبان ها است، در این کت و شلوار اسپورت و با این کفش هایی که از مدل های کفش مردانه الهام گرفته اند ساده و شیک به نظر می رسد.

لباس های مردانه بپوشید

۲. هنرپیشه مطرح این روزها، «فلیسیتی جونز» با وجود پوشیدن این کت و شلوار خوش دوخت که حتی کراوات نیز دارد، توانسته است با آرایش و مدل موهایش حالت زنانه خود را حفظ کند. البته کفش های نوک تیز مد روز او نیز در حفظ این حالت بی تاثیر نبوده اند.

لباس های مردانه بپوشید

۳. من خودم زیاد طرفدار لباس های پر زرق و برق نیستم، مخصوصا اگر این لباس کت و شلوار هم باشد. ولی خوب «کوکو روچا» در این لباس بسیار زیبا به نظر می رسد. کوکو در پوشیدن اینجور لباس های پرادعا مهارت کافی را دارد، اما پوشیدن چنین لباسی می تواند کمی ریسکی باشد.

لباس های مردانه بپوشید

۴. راستش را بخواهید من «اما استون» را در این کت و شلوار زیاد نپسندیدم، فقط یک ویژگی مثبت در این لباس هست، آن هم کت بلند آن است که آن را برای آنهایی که می خواهند حجاب خود را در مناسبت های خاص حفظ کنند به نمونه ای مناسب تبدیل می کند.

لباس های مردانه بپوشید

۵.«اما واتسون» در این کت و شلوار «ایو سن لورن» خوش دوخت و شیک واقعا مثل یک ستاره به نظر می رسد. شلوارهای راسته تنگ که بلندی آنها تا مچ پا است این روزها حسابی روی بورس هستند و از جمله مدل کفش هایی که با این شلوارها متناسب و زیبا به نظر می رسد این کفش های نوک تیز هستند.

لباس های مردانه بپوشید

۶. «سلما هایک» برای رفتن به شو کلکسیون مردانه ایو سن لورن سعی کرده است به سبک مردانه لباس بپوشد، ولی خوب به نظر می رسد کمی اغراق شده عمل کرده است. با این کت و شلوار گشاد و کراوات، حتی موهای جمع شده و گل سینه و کیف دستی نقره ای که به دست گرفته است نتوانسته اند به او کمک کنند که حالت زنانگی خود را حفظ کند.

لباس های مردانه بپوشید

۷. «پنه لوپه کروز»در این تاکسیدوی مشکی و شلوار دمپا گشاد خیلی شیک به نظر می رسد. شلوارهای دمپا گشاد در کت و شلوارهای زنانه ظاهری شیک به این ترکیب داده و از حالت مردانه آن می کاهند. استفاده از شلوارهای دمپا گشاد بلند به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه جلب توجه کنیدکفش های پاشنه بلند پوشیده و قد خود را بلندتر از آنچه هست نشان دهید.

لباس های مردانه بپوشید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اما واتسون قشنگ بود

    • محمد حسین

      کت استوارت چقدر براش گشاده!!
      شکل زهتاب شده :)

    • بدون نام

      من ازلباس پنه لوپه کروز خوشم اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج