۱۷۰۷۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنگر: امکانات اردوی دوبی مناسب نبود

مدافع تیم پرسپولیس می‌گوید امکانات اردویی در دوبی مساعد نبود.

خبرگزاری ایسنا: محسن بنگر درباره اردوی پرسپولیس، اظهار کرد: ما اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما متاسفانه امکانات خوبی را در اختیار نداشتیم، اما این که بعد از مدت‌ها بازیکنان در کنار هم بودند برای ما مفید بود. متاسفانه در این اردو مشکلات زیادی از جمله مسائل در رابطه با پوشاک و لباس وجود داشت که ما مجبور بودیم با آنها کنار بیاییم.

او به دو بازی دوستانه تیمش اشاره کرد و گفت: در دیدار اول بازی سختی پیش‌رو داشتیم، زیرا بنیادکار ازبکستان یکی از تیم‌های خوب آسیاست. البته باید بگویم که این تیم بدون حضور ملی‌پوشانش مقابل ما بازی کرد. ازبک ها خوب بازی می‌کنند و من هم خوشحالم که توانستیم مقابل آنها به پیروزی برسیم. متاسفانه در دقایق آخر هم به گل رسیدند، درحای که معتقدم گل آنها به درستی به ثمر نرسید.

وی افزود: درباره بازی با راس الخیمه هم باید بگویم که ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم، اما متاسفانه به علت کیفیت نامطلوب زمین نتوانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. طبق برنامه قرار است یکی، دو بازی دیگر در تهران انجام دهیم و امیدوارم که با برگزاری این بازی‌ها به آمادگی بیشتری برسیم تا نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم.

بنگر اضافه کرد: ما به آینده امیدوار هستیم. باید تمام قدرتمان را برای حضور در جام باشگاه‌ها جمع کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما فراموش نکنید که حریفان ما تا به دندان مسلح هستند، اما ما فقط خودمان هستیم. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال هم هیچ کمکی به ما نمی‌کنند. ان‌شاءالله با همت تماشاگران و بازیکنان جوانمان نتایج خوبی را در آسیا می‌گیریم.

مدافع تیم پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌های خود به دیدار تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: من دیدار اول تیم ملی ایران را تماشا کردم ما بازی با برنامه‌ای را انجام دادیم و استحقاق پیروزی را داشتیم. متاسفانه نتوانستم دیدار دوم را تماشا کنم، اما از این که شنیدم با پیروزی دیدار دوم را هم پشت سر گذاشتیم واقعا خوشحال شدم. ان‌شاءالله بتوانیم دیدار سوم را هم ببریم و به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم. البته فرقی هم نمی‌کند در دور بعد با چه تیمی روبرو می شویم. اگر قرار است با ژاپن در فینال بازی کنیم پس بهتر است در همین مرحله با آنها روبرو شویم و شکست‌شان دهیم. این را هم در نظر بگیرید که ما تیم اول آسیا هستیم و پتانسیل قهرمانی را داریم. امیدوارم که با تلاش بازیکنان به این مهم دست یابیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج