۱۷۱۱۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: تیم ملی فینالیست می‌شود

سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت که حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی، انگیزه‌ای برای سایر جوان‌ترها خواهد شد تا بیشتر برای تیم‌هایشان تلاش کنند و به تیم ملی برسند.

خبرگزاری ایسنا: عبدالله ویسی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی‌اش از تیم ملی در جام ملت‌ها بیان کرد: از لحاظ فنی شاید مردم و کارشناسان از عملکرد تیم راضی نباشند اما در نتیجه‌گیری فوق‌العاده بوده‌ایم. سه تیمی که هم‌گروه ما بودند به لحاظ روحی روانی برای ما دردسر ساز هستند و با آن‌ها کری داشتیم اما خیلی راحت آن‌ها را پشت سر گذاشتیم و صدرنشین شدیم. ما به لحاظ حفظ توپ مشکل داشته‌ایم اما در عوض فضا را از حریفان گرفته‌ایم و از تک فرصت‌ها استفاده حرفه‌ای کرده‌ایم. به همین دلیل تیم ملی ایران را یک تیم حرفه‌ای می‌دانند. بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید نمونه بارزی از این صحبت من است. در آن دیدار رئالی‌ها صاحب میدان بودند اما اتلتیکی‌ها از تک فرصت‌هایشان استفاده کردند و پیروز شدند.

وی گفت: برخی از منتقدان تیم ملی اگر تیم ما خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت می‌گفتند نتیجه مهم است اما حالا به نحوه‌ی بازی اعتراض دارند. این انتقادات همیشه هست و من به شخصه به کی‌روش و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم چرا که عالی کار کردند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به رویارویی احتمالی تیم ملی ایران برابر عراق در مرحله بعدی چیست عنوان کرد: ما با سه تیم خوب عربی بازی کردیم و عراق هم مثل آن‌ها تیم خوبی است. به نظرم فرقی ندارد که به چه تیمی بخوریم. چه اردن باشد و چه عراق یا حتی ژاپن. بلکه مهم، پیروزی است. کار سخت ما در مرحله گروهی بود و من اعتقاد دارم از این به بعد کار ما راحت خواهد بود.

ویسی در پاسخ به این سوال که توقعش از تیم ملی چیست؟ عنوان کرد: روز اول هم گفتم که اگر تیم ملی از گروهش صعود کند، حتما فینالیست خواهد شد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد بازیکنان جوانی مثل پورعلی‌گنجی، امیری و غفوری در تیم ملی چیست؟ گفت: وقتی که این بازیکنان در لیگ خوب کار کرده‌اند، پس حق دارند در تیم ملی بازی کنند. می‌بینیم بازیکنی مثل پورعلی‌گنجی در پست غیر تخصصی‌اش بازی می‌کند اما با دل و جان به میدان می‌رود و یکی از ستاره‌های ما بوده است. تغییرات در تیم ملی لازم است و می‌بینیم که این تغییرات الان رخ داده است. این بازیکنان حق‌شان بازی کردن بوده و همین که به میدان می‌روند خود به خود به سایر جوانان انگیزه می‌دهند تا در تیم‌هایشان بدرخشان و مطمئن باشند چشمان کی‌روش آن‌ها را می‌بیند. در نهایت امیدوارم کی‌روش بماند و امثال این جوانان در تیم بیشتر شوند.

وی هم‌چنین درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان نیز به ایسنا گفت: در حال حاضر تمرین‌هایمان را در اهواز پیگیری می‌کنیم و قرار است چهارشنبه دیداری دوستانه برابر صنعت نفت آبادان داشته باشیم و سوم بهمن ماه هم به مصاف مس رفسنجان خواهیم رفت. هدف ما این است که بهتر از نیم فصل اول باشیم و استراتژی ما ابتدا جبران دو سه امتیاز عقب ماندگی‌مان نسبت به اهداف‌مان در نیم فصل اول است که باید برای جبرانش تلاش کنیم.

او ادامه داد: هدف اصلی استقلال خوزستان در لیگ برتر کسب رتبه تک رقمی است و بازیکنانی که در نیم فصل به تیم جذب شده‌اند، خیلی می‌توانند کمک‌مان کنند. آن‌ها به لحاظ تجربه می‌توانند به جوان‌ترها یاری برسانند و جوی که در تیم وجود دارد باعث شده این بازیکنان خیلی سریع با سایر هم‌تیمی‌هایشان هماهنگ شوند. به همین دلیل ما به موفقیت تیم بسیار امیدواریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج