۱۷۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فهرست بازيكنان مورد علاقه ‌پرسپوليس براي فصل آينده:

دنیزلی؛ ‌گزینه‌ جدید جانشینی دایی

عصر روز دوشنبه جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برگزار شد و این اتفاق در حالی افتاد که از صبح همان روز شایعات مختلفی در مورد کنار گذاشتن دایی مطرح شده بود.

در پایان جلسه اما چنین اتفاقی نیفتاد ولی موضوع مهم و حاشیه‌ای، ترک ناگهانی این جلسه از سوی سرمربی پرسپولیس بود تا مشخص شود که اختلاف دایی با سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده است.با این اتفاقات باید گفت که دایی روزهای آخر حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند و این مربی در مصاحبه هایش گفته که در پایان فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در این میان اما سرپرست موقت پرسپولیس فعلا ترجیح داده که سکوت کند و شاید در پیش گرفتن چنین سیاستی به سود مدیریت باشگاه باشد. مسئولان باشگاه هم در این اوضاع بحرانی، بازیکنان را برای برگزاری جلسه‌ای به باشگاه فراخواندند و این در حالی است که شایعه شده کادر فنی پرسپولیس به جلسه امروز دعوت نشده‌اند. از سوی دیگر دایی عصر دیروز جلسه ‌۲ساعته‌ای با رئیس سازمان تربیت بدنی درباره اتفاقات اخیر باشگاه داشت.

دنیزلی؛ ‌گزینه‌ جدید جانشینی دایی

جزئیات جلسه
دایی در تمرین روز گذشته دوباره با خبرنگاران مصاحبه کرد و در مورد جزئیات جلسه روز دوشنبه توضیحاتی داد. او که جلسه را به حالت قهر ترک کرده بود حرف‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «آن جلسه را سرپرست موقت باشگاه شروع کرد و اول پرسید که راجع به مسائل فنی صحبت کنیم یا مصاحبه دایی که من گفتم هرکدام را که شما می‌خواهید. اما متأسفانه در آن جلسه چیزهایی به‌وجود آمد که صلاح دیدم بیرون بیایم. پس از بازی‌ها حتما می‌گویم که چرا جلسه را ترک کردم. مسائلی به‌وجود آمد و تهمت‌هایی زده شد که باید مشخص شود. من می‌گویم باشگاه می‌تواند همین الان مرا کنار بگذارد اما تا پایان جام حذفی قرارداد دارم و تا آخر آن باید پایبند باشم.

آنها می‌توانند مرا از پرسپولیس کنار بگذارند اما نمی‌توانند دایی را از مردم کنار بگذارند. من تا موقعی که قرارداد دارم در باشگاه می‌مانم اما حرف ناحق و نامربوط را قبول نمی‌کنم.» دایی حتی از ترکیب کمیته فنی پرسپولیس هم انتقاد می‌کند: «در کمیته فنی باید3 پیشکسوت و کارشناس وجود داشته باشد که بازی ما را ببینند و در کمیته بحث فنی کنند که اگر من اشتباهی کرده‌ام، چیزی یاد بگیرم ولی چنین چیزی را شاهد نیستیم.» دایی در قسمتی از حرف‌هایش به موضوع جالبی اشاره کرده و می‌گوید: «یکی دیگر از دلایلی که آقایان در جلسه کمیته فنی از من ناراحت شدند این بود که چرا از مالک استیل آذین تعریف کردم. من با ایشان مشکلی ندارم تا بخواهم راجع به او بد بگویم. اگر مالک استیل آذین بد است پس چرا به عیادت او می‌روید و چرا قبلا با او همکاری می‌کردید؟ اختلاف شما چه ربطی به من دارد، مگر من باید صحبت‌هایی را انجام بدهم که شما خوشتان می‌آید؟»

گزینه‌های پرسپولیس
در هفته‌های اخیر از حمید استیلی به‌عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی دایی نام برده می‌شود و این در حالی است که استیلی و همچنین مسئولان پرسپولیس هنوز چنین خبری را تایید نکرده‌اند.از طرفی گفته می‌شود که مدیریت باشگاه چند روز پیش به استیلی پیشنهاد داده که هدایت تیم را در بازی جام حذفی مقابل سپاهان بر عهده بگیرد که استیلی با این خواسته موافقت نکرده است. استیلی در حالی در بین گزینه‌های اصلی پرسپولیس قرار گرفته که از مربیان دیگری هم برای نشستن روی نیمکت سرخ‌ها نام برده می‌شود.

می‌گویند مصطفی دنیزلی و برانکو ایوانکوویچ هم در فهرست گزینه‌های باشگاه قرار دارند ولی سرپرست موقت پرسپولیس بیشتر روی استیلی نظر دارد. در مورد فهرست بازیکنان مورد نظر پرسپولیس برای فصل آینده هم شایعات متعددی مطرح شده ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که بازیکنانی مثل سید مهدی رحمتی، میثاق معمارزاده، هادی عقیلی، پژمان نوری، محمد غلامی، رضا نوروزی، حسین کعبی و چند بازیکن دیگر در فهرست پرسپولیس قرار دارند. البته شرایط پرسپولیس طوری است که در هفته‌های آینده باز هم شایعاتی ‌در مورد بازیکنان مورد نظر‌ و همچنین گزینه‌های مربیگری‌ا ین تیم مطرح خواهد شد.

منبع : همشهری آنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج