۱۷۱۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی پس از تساوی تیمش در خانه لیورپول در جام اتحادیه انگلیس، لب به تمجید از کاپیتان انگلیسی حریف باز کرد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل لیورپول در آنفیلد در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، که کار دو تیم را به بازی دوم (هفتم بهمن) کشاند، گفت اگر می‌توانست حاضر بود جرارد را به طور قرضی به چلسی ببرد.

جرارد که در پایان فصل قراردادش با لیورپول به پایان می‌رسد و به لس‌آنجلس گلکسی می‌پیوندد، پس از ۱۷ سال حضور در لیگ برتر، انگلیس را ترک می‌کند، اتفاقی به نظر آقای خاص، به نفع فوتبال جزیره نیست.

مورینیو که در سال ۲۰۰۵ هم به طور جدی خواهان جذب کاپیتان لیورپولی‌ها بود، در طول بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش در آنفیلد، زمانی که جرارد تعویض شد و در حال خروج از میدان بود شروع به تشویق او کرد و با کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس دست داد. مورینیو در پایان بازی هم در یکی از راهروهای ورزشگاه آنفیلد در حالی دیده شد که داشت با دستیار قبلی خود و همتایش در لیورپول، برندان راجرز گپ می‌زد و طبق گفته رسانه‌های انگلیسی یکی از موضوع‌های صحبت او با راجرز، انتقال جرارد بوده است.

مورینیو در پایان بازی در گفت‌وگو با یکی از شبه‌های تلویزیونی انگلیس، در پاسخ به این سؤال که آیا او حاضر بوده است پیشنهاد برای عقد قرارداد با جرارد به لیورپولی‌ها بدهد، اظهار داشت: هم این امکان وجود داشت و هم اینکه او را قرضی به خدمت بگیریم. من از اینکه او دارد از لیورپول می‌رود خوشحال نیستم. دوست دارم لیگ برتر بهترین بازیکنانش را حفظ کند و به نظرم کیفیت بازی جرارد مناسب لیگ برتر است.

آقای خاص در ادامه به اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش و لیورپول رخ داد اشاره داشت و در ارزیابی این بازی گفت: فکر می‌کنم که این بازی واقعاً‌ بزرگ بود و هم ما و هم لیورپول با تمام پتانسیل خود بازی کردیم. شاهد یک بازی در اندازه مرحله نیمه نهایی بودیم و فکر می‌کنم که نتیجه بازی هم عادلانه بود.

مورینیو که تیمش در دقیقه ۱۸ بازی با گلزنی ادن ازار از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و در نهایت به تساوی رضایت داد، تصریح کرد: حق لیورپول در این بازی شکست نبود چون عملکردش خوب بود. ما بازی را تحت کنترل داشتیم اما با کمی کیفیت بیشتر در پاس‌های خود می‌توانستیم فضاهای بهتری پیدا کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم.

مورینیو در پایان درباره شانس تیمش برای صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس عنوان کرد: من نمی‌گویم که چلسی بخت اصلی پیروزی در این بازی و صعود به فینال است. تکلیف‌مان در مرحله نیمه نهایی را یک بازی دیگر مشخص می‌کند.

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس

تمجید ویژه مورینیو از جرارد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج