۱۷۱۵۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طلاق به خاطر دعوا بر سر انتخاب لباس!

مرد جوان وقتي ديد که نمي‌تواند به سليقه خودش لباس بپوشد و همسرش مرتب لباس‌هاي او را انتخاب مي‌کند، به دادگاه خانواده رفت تا براي هميشه از همسرش جدا شود.

روزنامه مردم سالاری: مرد جوان وقتي ديد که نمي‌تواند به سليقه خودش لباس بپوشد و همسرش مرتب لباس‌هاي او را انتخاب مي‌کند، به دادگاه خانواده رفت تا براي هميشه از همسرش جدا شود.

چندي پيش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: از وقتي با همسرم ازدواج کرده‌ام يک زندگي آرام ندارم. او به همه چيز من کار دارد و مرتب در همه مسايل من دخالت مي‌کند. او حتي به کوچک‌ترين و شخصي‌ترين مسايل من هم کار دارد و براي آن‌ها به جاي من تصميم مي‌گيرد.

مرد جوان ادامه داد: اوايل ازدواجمان تصور مي‌کردم که درست مي‌شود و اگر زمان بگذرد او هم رفتارش بهتر مي‌شود. ولي رفتار همسرم بهتر که نشد هيچ تازه بد‌تر هم شد. تا جاييکه او حتي به لباس پوشيدن من هم کار دارد. هربار که مي‌خواهم از خانه بيرون بروم اين همسرم است که بايد به من بگويد چه لباسي را بپوشم. هر بار به خريد مي‌رويم همسرم بايد براي من لباس را انتخاب کند. هيچ وقت اجازه نمي‌دهد که من به انتخاب خود لباس بپوشم و يا لباس بخرم. در اين مدتي که ازدواج کرده‌ام يکبار هم به انتخاب خودم لباس نخريدم.

وي افزود: اگر همسرم مي‌فهميد که من يواشکي رفته و براي خودم لباس خريده‌ام کلي دعوا به راه مي‌انداخت و به من مي‌گفت تو سليقه نداري و حق نداري خودت لباس خودت را انتخاب کني. من دوست دارم که خودم با سليقه خودم لباس بپوشم. از وقتي ازدواج کردم حتي قدرت انتخاب لباس‌هايم را هم ندارم.

مرد جوان در ادامه گفت:حتي چند وقت پيش براي اينکه مشکلاتمان حل شود با هم پيش يک مشاوره خانواده رفتيم. با خودم گفتم شايد با اين کار همسرم رفتارش تغيير کند ولي او نه تنها بهتر نمي‌شود، بلکه روز به روز بد‌تر هم مي‌شود. من ديگر واقعا از رفتارهاي او خسته شدم و مي‌خواهم براي هميشه از همسرم جدا شوم. بعد از حرف‌هاي مرد قاضي به بررسي موضوع پرداخت و همسر اين مرد را به دادگاه احضار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج