۱۷۱۵۱۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بررسی جدیدترین مدل سدان کرایسلر ۲۰۱۵

کرایسلر پوست انداخت

با وجود به روز رسانی مدل بزرگ سدان کرایسلر برای ۲۰۱۵، این خودرو اساسا همان مدل قبلی در زیر پوسته ای جدید است.

کرایسلر پوست انداخت





روزنامه هفت صبح: با وجود به روز رسانی مدل بزرگ سدان کرایسلر برای 2015، این خودرو اساسا همان مدل قبلی در زیر پوسته ای جدید است. در کرایسلر 300 جدید تغییراتی مانند یک جلوپنجره جدید، طراحی تازه چراغ ها، لوله های اگزوز جدید و ارتقای سیستم فرمان و تعلیق و همچنین بازنگری در طراحی داخل کابین دیده می شوند. البته همین موارد کافی است تا این مدل دیفرانسیل عقب کرایسلر همچنان با ظاهری زیبا وارد دومین دهه از پرچمداری این کمپانی شود.

کرایسلر پوست انداخت

۱- کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۱۵ یک سدان چهار در فول سایز با طیف وسیعی از تجهیزات و آپشن ها است. در کمترین سطح از این مدل، یک سدان خانوادگی مجهز شاهد هستیم و این در حالی است که بالاترین نسخه های آن در سطح خودروهای لوکس ظاهر می شوند.

این خودرو روی فاصله محوری ۳۰۵۳ میلیمتری خود، طولی به اندازه ۵۰۴۴ میلیمتر دارد؛ یعنی همان ابعادی که در مدل سال گذشته وجود داشته است. البته اگر بخواهیم مقایسه ای با گذشته ها و به عنوان مثال خودروهای دهه ۹۰ میلادی کرایسلر داشته باشیم، این طول حدود ۱۵۰ میلیمتر از آن مدل ها بیشتر است.

ابعاد کرایسلر ۳۰۰ کنونی برای استفاده روزانه حالت بسیار مناسبی دارد؛ این خودرو به اندازه کافی در داخل کابین فضا دارد و همچنین ابعاد آن به اندازه کافی کوچک است تا بتواند به راحتی جای پارک خود را پیدا کند.

این خودرو در کنار پسرعموی مشابه مکانیکی خود، یعنی دوج چارجر، آخرین سدان آمریکایی است که موتور V۸ و دیفرانسیل عقب را ارائه می دهد؛ چیزی که به عنوان یک شرایط مناسب برای یک خودرو با عملکرد بالا تعریف نشده است.

کرایسلر پوست انداخت

با اینحال، بسیاری از ۳۰۰ ها به صورت موتور ۳.۶ لیتری V۶ با توان ۲۹۲ اسب بخار در زیر کاپوت خود ارائه خواهند شد ولی انتخاب گزینه ۵.۷ لیتری همی V۸ با قدرت ۳۶۳ اسب بخار بر شخصیت خودرو خواد افزود.

۲- تنها یک فرم بدنه سدان برای ۳۰۰ در نظر گرفته شده که به جز یک پنل که چراغ های عقب به آن متصل می شوند، بقیه اجزا از طراحی دوباره این مدل برای سال ۲۰۱۱ هستند. کرایسلر نخواسته که کاراکتر اصلی ۳۰۰ را بر هم بزند و شاید دلیلی هم برای این کار نباشد.

مدل پایه ۳۰۰ لیمیتد شروع قیمتی برابر با ۳۲ هزار و ۳۹۰ ۳۹۰ دلار دارد و مانند تمام دیگر مدل های ۳۰۰ صاحب یک جلوپنجره بزرگتر جدید و چراغ های LED جدید در جلو با طراحی لبه بهتر شده است. جلوپنجره با لوگوی بال های کرایسلر که در یک شبکه مشکی رها شده، جلوه ای خاص پیدا کرده است.

همچنین حتی با استفاده از چرخ ها و تایرهای استاندارد ۱۷ اینچی، این خودرو باز هم ظاهر عضلانی خود را حفظ خواهد کرد. مدل های لیمیتد به صورت استاندارد از یک موتور ۳.۶ لیتری V۶ با قدرت ۲۹۲ اسب بخار استفاده می کنندکه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه خواهد بود.

در این میان، سیستم دیفرانسیل تمام چرخ متحرک به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری ارائه می شود. استفاده از این آپشن برای مدل لیمیتد بسیار به صرفه است؛ چرا استفاده از آن برای تریم های سطوح بالاتر هزینه ای برابر ۲۵۰۰ دلار خواهد داشت.

مدل اس ۳۰۰ یک خودرو چابک تر و با ویژگی های اسپورتی بیشتر است که قیمت پایه ای برابر ۳۵۸۹۰ دلار دارد. تریم کروم تیره جایگزین المان های براق در مدل لیمیتد شده و چهره ای شیطانی برای آن ایجاد می کند. چرخ های مدل S قطری به اندازه ۲۰ اینچ دارند و به رنگ مشکی «هایپربلک» هستند. نتیجه، یک کرایسر ۳۰۰ عضلانی است.

کرایسلر پوست انداخت

۳- به رغم ظاهر تهاجمی اس ۳۰۰، موتور V۶ پنتا استار هنوز هم به ورت استاندارد برای پیشرانه در این مدل استفاده می شود. در عین حال، خریداران می توانند با پرداخت سه هزار دلار دیگر، موتوری قوی تر و هیجان انگیزتر ۵.۷ لیتری همی V۸ را انتخاب کنند.

در سطح بالاتر ۳۰۰C را داریم که قیمت پایه ۳۸۹۹۰ دلاری دارد. این مدل، زمانی فقط از موتور «همی» استفاده می کرد؛ ولی اکنون می توان برای پیشرانه از بین موتورهای V۶ و V۸ یکی را انتخاب کرد. حقیقت این است که V۶ عملکرد بسیار خوبی دارد و موتور قدرتمندی است و گیربکس ۸ سرعته نیز هماهنگی خوبی با آن دارد؛ بناراین عملا نیازی به استفاده از موتور همی برای ۳۰۰C نیست.

از لحاظ ظاهری، مهمترین وجه تمایز مدل های C مربوط به آینه های بغل کرومی آنهاست. در همین حال، در داخل کابین مواردی مانند روشنایی پیرامونی LED اضافه شده که برای یک شب خاطره انگیز تدارک دیده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج