۱۷۱۵۶۲
۲۷ نظر
۵۰۱۰
۲۷ نظر
۵۰۱۰
پ

فرمانده بسیج: ظریف از چشم و نظرم افتاد!

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، ایشان باید رسما به خاطر حرکت های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند. بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد.

پایگاه خبری انتخاب: سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، ایشان باید رسما به خاطر حرکت های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند.

«دانا» در ادامه آورده است؛ سردار نقدی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست، اظهار داشت: بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نکنم تا موضع ایشان در مذاکرات را تضعیف نکرده باشم ولی بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: با حرف هایی که در مورد ایشان به من گفته بودند، تصور می کردم ایشان فرد فرهیخته، باوقار و دیپلمات کارکشته ای است اما ناشی گری های اخیر اثبات کرد که اگر بخواهیم با خوشبینی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایشان متاسفانه الفبای دیپلماسی را هم رعایت نمی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایشان قبلا خطاهای فاحشی داشتند، ادامه داد: از جمله این خطاها بیان این مطلب بود که آمریکا می تواند با یک موشک، توان دفاعی ما را از بین ببرد و حرف نادرست دیگر این که امنیت ایران محصول مذاکرات است و حرف های نادرست دیگری که هیچ سیاستمدار تازه کاری هم حاضر نیست در حین مذاکره با حریف چنین امتیازاتی را به طرف مقابل بدهد، چه رسد به اینکه حریف دشمن خونی ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون این خطاهای فاحش را به حساب اشتباه ایشان گذاشته و حمل به صحت می کردیم، ابراز داشت: تکرار این ناشی گری ها و خطاهای فنی نشان داد که باید در برآوردمان تجدید نظر کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: قدم زدن در خیابان های بروکسل زیر پا گذاشتن خون شهدا بود.

وی تاکید کرد: کار خیلی زشت تر و غیر قابل بخشش تر، سفر به پاریس در همان روزی است که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) را جلوی دوربین ها در دست گرفته و نمایش می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.

سردار نقدی در پایان این گفتگو بیان داشت: در این زمینه هیچ توضیح و توجیهی پذیرفته نیست و تنها راه اعاده ی حیثیت، عذرخواهی رسمی از ملت و تعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی است. البته ملت ایران نمی گذارند تصویر دروغین که می خواهند از ایران در دنیا نمایش دهند جا بیفتد؛ روز ۲۲ بهمن ملت ایران تصویر واقعی خودش را با شعار لبیک یا محمد (ص) و مرگ بر آمریکا به نمایش خواهد گذاشت و دنیا خواهد دید که ملت ایران با همان صلابت جلوی آمریکا ایستاده و حقش را خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خوب به نظر شما چیکار کنه مگه ظریف گفته توهین کنید

      پاسخ ها

      • شهاب

        وقتی رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده تشکر وقدردانی میکنه...دیگه صحبت دیگری قابل قبول نیست...پرونده ما رو کی فرستاد شورای امنیت سازمان ملل...ما تمام نقاشی های کودکیمون داشتیم عراقی میکشتیم...اونقدر منفور بودن...سیاست خیلی زیر و بم داره...رهبر کشور خط مشی تیم مذاکرکننده رو
        را زیر نظر داره و خط مشی این مذاکرات و مشخص کرده...در حالی که کشور از تمامی جهات مورد حمله قرار گرفته...باید اتحاد داشته باشیم...نه با سخنان خود مردم رو به شک و...بندازیم...

    • بدون نام

      ظریف ناراحت شد، ظریف بهترین وخیلی باسواده

    • شهروند ایرانی

      کار آقای ظریف با زندگی و معیشت مردم پیوند خورده است... بنابراین جایگاه او در نظر ملت بندمرتبه است...

    • زمانی

      در قدم زدن متاسفانه ما طرف مقابل را گنده می کنیم و آقای ظریف را کوچک در حالیکه برعکس این مسئله هم صادق است یعنی سناتورهای آمریکایی به وزیر خارجه آمریکا می گویند چرا با وزیر خارجه ایران قدم زدید حالا که قدم زدید از چشم ما افتادید . پس هر قدم زدنی دو حالت دارد و دو دیدگاه بنابراین از این دید باید نگاه کنیم که همواره بفکر این باشیم که در اردوگاه دشمن اختلاف بیاندازیم نه در اردوگاه خودمان .

    • امیر

      چرا نظربنده رو منتشرنکردید؟

    • بدون نام

      ظریف ابروی کشوره خشن برخورد نکنید

    • بدون نام

      متاسفانه در مسایل سیاسی هر کس که صبح زود از خواب بیدار میشود یک نظر میدهد . مملکت رهبر و رییس جمهور دارد و اگر کسی پایش را کج گذاشت سر جایش مینشانند.

    • خوزستانی قهرمان

      اقای نقدی نظر شون برای خودشون محترم.ولی هفتاد میلیون مردم ایران به ظریف و دستگاه دیپلماسی کشور که به تایید رهبر معظم انقلاب هم میباشند اعتماد و ایمان دارند.
      ظریف دوستت داریم

    • ايرج

      اقاي ظريف مورد اعتماد هفتاد ميليون است وكارش را خوب بلد است

    • سید

      آیا وقت این نشده که با همدلی بیشتر به فکر مملکت و آینده آن باشیم . آیا جناب آقای نقدی بهتر نیست امور مهم را به رهبر بزرگ و رئیس جمهور مهترم بسپارید . اگه میخواهید کمک کنید دزدان بیت المال رو گیر بیارید و به دستگاه قضا بسپارید. راستی آقای فیروزآبادی تا حالا هیچ وقت شده فرزند شما ازتون بخواد براش یک کوله پشتی مدرسه بخرید اما شرمنده شید؟!

    • مسلمان ایرانی

      بفرماییدنتیجه مذاکرات چه بودوچه سودی برای ملت ماداشت؟؟!!غیرازتعطیلی انرژی هسته ای وزیرپاگذاشتن عزت مسلمین ؟!وجری شدن دشمن مکاروحیله گر!!!

    • بدون نام

      رفقا رهبری وظیفه ای دارند و بقیه وظیفه دیگری
      بهرحال اقای ظریف اشتباهات زیادی داشته که اینم یکیشه

    • بدون نام

      اقای ظریف به عنوان وزیره امور خارجه باسیاست عمل کرده ومصلحته کشور را در اولویت قرار داده در دیپلماسی گاهی جواب های هوی نیست

    • یک ایرانی

      ماباعراق هم دشمن بودیم شهدا وجانبازان محصول کارعراقی هاست ولی حالا دوست ومتحدشدیم زمان عوض میشه سیاست هم عوض میشه زیادحساس نباشید.

    • پیمان

      عجب..............

    • احسان

      از ظریف و تمام تصمیمات و کاهایش کاملا حمایت میکنیم

    • asghsr

      خوش بحال ظریف

    • بهنام

      به ظریف ایمان داریم و بش اعتماد میکنیم - لطفا تخم نفاق نپاشید

    • صارمیان

      اوضاع سیاسی مربوط به مقام معظم رهبریست که بار ها فرموده اند تیم مذاکره کننده مورد اطمینان من هستند پس در مورد تیمی که مورد نظر رهبریست آقای نقدی نباید اظهار نظر بفرمایند اگر قصور باشد رهبری فوری گوشزد میفرمایند.

    • ایرانی

      چرا مسئولین مملکت ما هرچیزی راگنده وبا نظر منفی مینگرند همین جمله که آقای نقدی فرمودند که به درک که تحریم کردند آیا جمله ی درستی است ...!!!!!!

    • بدون نام

      ملت همه ظریف را دوست دارند .

    • سودابه وزیر دفتری

      حالا ما نخواهیم ظریف از ما عذر خواهی کنه باید بریم چه کسی رو ببینیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ما درد نون داریم نه دیپلماسی

    • نسیم

      خواهشا بیاین واقع بین باشیم .خیر سرمون اکثرمون تحصیل کرده میباشیم مهم نیس طرفدار چ گروه وحزبی هستیم مهم اینه ک هممون ایرانی هستیم .وجدانا آیااااا صحبت های اقای ظریف ب نفع ایرانه بوده وایادرسته ؟؟

    • بدون نام

      من واقعا از نظر دوستان واینکه خیلیذسطحی به مسائل مینگرن بدون درنظر گرفتن حایگاه کشورمون ناراحت شدم
      آقای ظریف اصلا متوجه رفتارهای خودش نیست
      وقتی فردی در جایگاه نماینده ی یک ملت قرار میگیره خیلی بیشتراز اینها باید مواظب رفتارها حتی حرکات دست وصورتش باشه ولی ایشون فکر میکنه یه انسان جنتل منه که رفته کشورهای غربی برای خوشگذرونی ورفتار یه ادم معمولی رو داره اصلا نمیدونهدمدافع چه آرمانی هست وبه جای حتی یه خم به ابرو اوردن درمورد رفتارهای دور ازشأن انسانی فرانسه درمورد نه فقط پیامبر اعظم ما بلکه حتی درمورد تک تک ایرانی ها باز هم بسیار مقهورانه به خوش بش با غربیها ومسئولان فرانسه ادامه میده و خیلی جایگاه خودش وکشور مارو پائین آورده

    • حسن

      چرانظرمن رومنعکس نکردید

    • ملت

      چرا از این همه نفاق وسنگ انداختن در کار دولت بر نمی دارید//بگذارید مردم روی خوشی را ببنین//بگذارید اگر خدا بخواهید.گرسنگان طعم کمی خوشی را ببننید//واجناس ارزان شوید// روابط ودوستی بهتر است تا جنگ برادر کشی//من طرفدار آقای ظریف هستم//وآرزوه دارم/با سیاستی که پیش مبرید موفق باشد آمید..آمید...آمید..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج