۱۷۱۶۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مراسم بزرگداشت سیروس قایقران

مراسم بزرگداشت زنده یاد سیروس قایقران با حضور هواداران باشگاه ملوان، پیشکسوتان این باشگاه و مسوولان بندرانزلی برگزار شد.

ایسنا: مراسم بزرگداشت سالروز تولد زنده یاد سیروس قایقران با حضور خیل عظیم هواداران این بازیکن فقید فوتبال و همچنین اعضای باشگاه ملوان عصر امروز (چهارشنبه) در مزار این فوتبالیست بنام ایران برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی چون پرویز قایقران، پدر زنده یاد سیرون قایقران، بهمن صالح‌نیا، محمود پیشگاه هادیان ، مسعود باقری و همچنین چند تن از مسئولین اداره ورزش و جوانان انزلی ، رییس هیات فوتبال انزلی و به همراه اعضای باشگاه ملوان حضور داشتند.

بهمن صالح نیا و صفر جعفر زاده در سخنانی یاد و خاطره مرحوم سیروس قایقران را زنده داشتند و به بیان مطالبی در مورد این فوتبالیست فقید ایران پرداختند.

در این مراسم همچنین شمار زیادی از هواداران پیشکسوت باشگاه ملوان نیز حضور داشتند و یاد و خاطره اسطوره باشگاه ملوان را گرامی داشتند.

همچنین چند تن از اعضای تیم فوتبال ملوان که این روزها حال و روز خوبی را در لیگ برتر فوتبال ایران ندارند با یکدیگر هم قسم شدند تا بتوانند قوی سپید فوتبال ایران در لیگ برتر حفظ کنند و از این میراث گران‌بهای سیروس قایقران حفاظت کنند.

زنده یاد سیروس قایقران که از موثرترین بازیکنان تیم ملی بود، متولد اول بهمن ماه ۱۳۴۰ بود و فروردین ماه ۱۳۷۷ در یک سانحه رانندگی درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج