جاباما
۱۷۱۷۵۵
۵۰۷۰
۵۰۷۰
پ

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال ۲۰۱۴

سالی که گذشت پر بود از تظاهرات و ناآرامی ها. می توان گفت در اکثر کشورها درگیری هایی وجود داشت و سال بسیار سختی برای پلیس های ضدشورش محسوب می شد.

یک پزشک: سالی که گذشت پر بود از تظاهرات و ناآرامی ها. می توان گفت در اکثر کشورها درگیری هایی وجود داشت و سال بسیار سختی برای پلیس های ضدشورش محسوب می شد. مسلما در یک پست نمی توان به تمام شورش هایی که در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاده پرداخت ولی تعدادی از عکس های منتخب که از اهمیت بیشتری برخوردار بودند را باهم مرور می کنیم. به امید روزی که آرامش و صلح در سراسر کره زمین برقرار شود.

پوستر نصب شده توسط معترضان بر روی اداره ی نیروی دریایی هنگ کنگ. دولت هنگ کنگ توانست عوامل اصلی این اعتراضات را دستگیر کرده و معترضان را متفرق کند ولی ظاهرا این پایان ماجرا نیست چون بر روی پوستر نوشته شده " ما برمی گردیم "

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

اعتراض ۱۰٫۰۰۰ مهاجر آفریقایی در میدان رابین تل آویو. تعداد زیادی از آفریقایی های سودان و اریتریا به تل آویو مهاجرت کرده اند و پروسه ی پناهنده شدنشان با تاخیر بسیار زیادی همراه است. به دستور مقامات تمام مهاجر هایی که از ویزای معتبری برخوردار نیستند باید از کشور اخراج شوند. در این تظاهرات صدها نفر دستگیر شدند.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

تلاش پلیس استانبول برای متفرق کردن معترضان با استفاده از ماشین های آبپاش در اولین روز از ماه می. پلس های ترکیه تمام سعی خودشان را کردند تا با استفاده از گازهای اشک آور از نزدیک شدن معترضان به میدان تقسیم ترکیه جلوگیری کنند.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

لگد زدن پلیس کنیا به عروسک های نوزاد که توسط معترضان بر سطح خیابان های پایتخت پراکنده شده. پلیس با استفاده از گاز اشک آور از حرکت حدود ۲۰۰ معترض که به سمت ساختمان پارلمان می رفتند جلوگیری کرد. دلیل اصلی این اعتراضات ناامنی , بیکاری و فقر بیان شده است.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

پریدن یک معترض از روی پلیس های ضد شورش در شهر کاراکاس ونزوئلا. این اعتراض ها در ۱۲ فوریه و در مخالفت با سیاست های رییس جمهور این کشور نیکولاس مادارو بوده است.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

استفاده ی معترضان از کوکتیل مولوتوف در مقابله با پلیس کیف اوکراین. این درگیری ها پس از تصویب قانون برخورد با معترضان شدت بیشتری پیدا کرد.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

لگد زدن یک بومی برزیلی به گاز اشک آوری که پلیس ضد شورش به سمت آنها پرتاب کرده. این درگیری ها به دلیل ممانعت پلیس از ورود تعدادی سرخپوست به استادیوم فوتبال رخ داد.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

شورش معترضان به دولت در ساختمان پارلمان اوگادوگو پایتخت بورکینافاسو و آتش زدن ساختمان. هزاران نفر از معترضان به کاخ منتسب به ریاست جمهوری یورش بردند و دفاتر تلویزیون دولتی را غارت کردند. به گزارش اورژانس کشور ۳نفر از معترضان در این درگیری ها جان باختند.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

معترضان به همراه حیواناتشان در حال برگشت به خانه هایشان. مقامات نوادا حدود ۳۰۰ حیوان را که به صورت غیرقانونی در زمین های فدرال چرا می کردند از این زمین ها جمع کردند و صاحبانان این حیوانات به شورش گسترده ای دست زدند که منجر به بازپس گیری حیواناتشان شد.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

یک معترض ضد دولتی در پشت پناهگاهی که برای معترضان در مرکز بانکوک ساخته شده است. این معترضان با تجمع در میدان اصلی شهر عبور و مرور را برای مردم غیر ممکن کردند تا فشار بیشتری به نخست وزیر یینگلاک شیناواترا برای کناره گیری از سمتش وارد شود.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

شورش کارگران فست فود و به دست گرفتن یک نوشته ی اعتراضی در مک دونالد لس آنجلس. این کارگران به دستمزد کمی که برای کار کردن در فست فودها دریافت می کنند معترض بودند.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

یک زن در حال عکاسی از معترضانی که در حال برگزاری اعتراضی به نام " مرگ " هستند که برای دفاع از مردن فردی به نام اریک گارنر در نیویورک صورت گرفت.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

آتش بازی معترضان در مقابل پلیس ترکیه در میدان تقسیم این کشور. پلیس با استفاده از آب داغ و گاز اشک آور سعی کرد معترضان را متفرق کند که منجر به مرگ یک نوجوان شد.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

مردی در حال تماشای اعتراض راننده تاکسی ها به استفاده از اپلیکیشن های تاکسی یاب . این تظاهرات در نزدیکی استادیوم المپیک در برلین اتفاق افتاد.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014

پلیس فدرال در کنار معترضانی که به دستمزد کم و شرایط بد کاری در برزیل اعتراض دارند. این معترضان فیل های سفید بزرگی را به صورت یک نماد اعتراضی با خودشان به خیابان ها آورده بودند.

عکس: شورش ها و تظاهرات در سال 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج