۱۷۱۸۰۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش به اعلام میزان خطر فقر در ایران

سید سعید زمانیان، گفت: بر اساس واقعیت های جامعه، زندگی برای یک خانواده ۵ نفره با ۲ میلیون تومان درآمد ماهانه هم ممکن

خبرگزاری خانه ملت: سید سعید زمانیان، گفت: بر اساس واقعیت های جامعه، زندگی برای یک خانواده ۵ نفره با ۲ میلیون تومان درآمد ماهانه هم ممکن نیست، پس بر چه اساسی اعلام می شود که خط فقر یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اخبار منتشر شده، مبنی بر اینکه خط فقر برای یک خانواده ۵ نفره، یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است، اظهار کرد: به عقیده بنده این آمار واقعی نبوده و با توجه به شرایط کنونی، مشخص نیست که این آمار بر چه اساسی منتشر می شود.

سید سعید زمانیان دهکردی، افزود: بر اساس واقعیت های جامعه، زندگی برای یک خانواده ۵ نفره با ۲ میلیون تومان درآمد ماهانه هم ممکن نیست، پس بر چه اساسی اعلام می شود که خط فقر یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: عدم کنترل بازار و رکود تورمی حاکم بر اقتصاد باعث شده که خط فقر، رقمی بیش از یک یا ۲ میلیون تومان باشد و باید دید که استدلال محاسبه کنندگان برای اعلام این رقم چه بوده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین پیشنهاد داد که دولت از اقشار آسیب پذیر و فقیر با ابزارهای مختلف حمایت کند و گفت: دولت حقوق کارگران و کارمندان را باید بر اساس آمار واقعی تورم افزایش دهد، به نحوی که هیچ خانواری در بحث معیشت با مشکل مواجه نباشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: دولت همچنین باید افراد با درآمد زیر خط فقر را با تخصیص کالایی از قبیل مواد غذایی و کمک های غیر نقدی حمایت کند، این موضوع از ازدیاد نقدینگی هم جلوگیری کرده و در کل به نفع تمامی اقشار جامعه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعيد

      تنها چيزي ك ميشه گفت اينه ك:
      ان شاالله قسمت خودشون بشه تا ببينيم چجوري ميتونن امرار معاش كنن
      الهي امين

    • بدون نام

      عزیزم .خط کشه دیگه . یه بار بالا خط میکشه یه بار پایین . اصلا هر جور مسئولین راحتن ما که به یک میلیون تومن حقوق ماهیانه . خیلی خیلی هم خوش هستیم . داریم بشکن میزنیم

    • بدون نام

      البته نان وپنیرصبحانه را فقط حساب کردن انشالله ناها وشام وسایرمایحتاج وکرایه خانه را حساب میکنند اونموقع تمامش رویکجا خواهندگفت که هرنفردرماه یک میلیون تومن هزینه دارد!!!!!!!

    • ترسو

      پس چطوره كه مردم با حقوق هشتصد هزار توماني زندگي مي كنن ؟!؟!؟! مگر اينكه مابقيشو از راه حلال !! اختلاس يا همون دزدي سابق!! پر ميكنن !!!! همه هم ميدونن ، چون اين نظرات و امار دهيها كه كار دشمن نيست !

    • بدون نام

      اونایی که خط فقر را مشخص می کنند خودشان از امکانات دولتی مثل اتومبیل برا رفت و آمد خو و خانواده و ... استفاده می کنند . چون از حقوق خودشون برا پول تو جیبی بچه ها ماهی یک میلیون خرج می کنن فکر می کنند خط فقر همینقدره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج