۱۷۲۱۱۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

افشاگری درباره مرگ پادشاه عربستان

روزنامه الرای الیوم چاپ لندن فاش کرد، اقدامات لازم برای تضمین انتقال قدرت در عربستان و چینش یا ترتیبات جدید مهره ها ایجاب می کرد که خبر مرگ ملک عبدالله پادشاه فقید این کشور با سه روز تاخیر اعلام شود.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه الرای الیوم چاپ لندن فاش کرد، اقدامات لازم برای تضمین انتقال قدرت در عربستان و چینش یا ترتیبات جدید مهره ها ایجاب می کرد که خبر مرگ ملک عبدالله پادشاه فقید این کشور با سه روز تاخیر اعلام شود.

روزنامه در گزارشی تحلیلی از مناسبات قدرت جدید در عربستان سعودی پس از مرگ ملک عبدالله و روی کار آمدن سلمان بن عبدالعزیز پادشاه جدید نوشت: شاه جدید عربستان تلاش می کند ساختار حکومت را به شکلی ریشه ای چینش مجدد کند و یکی از نشانه های این امر تعیین شاهزاده محمد بن نایف وزیر کشور به جانشینی ولیعهد بود.

این موضوع به دو معناست: اول اینکه راه شاهزاده متعب بن عبدالله فرزند پادشاه پیشین را برای رسیدن به این منصب ببندد همانگونه که پیش بینی ها نیز نشان می داد و دوم اینکه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه فعلی در حال رقم زدن مرحله جدیدی برای سپردن مسئولیت به نوه های عبدالعزیز آل سعود موسس پادشاهی آل سعود یا نسل سوم خاندان پادشاهی است.

بر اساس گزارش رای الیوم گفته می شود که ترتیبات جدید قدرت در پادشاهی عربستان و بارزترین آن یعنی قدرت دادن به شاهزاده محمد بن نایف در سومین جایگاه حکومتی این کشور پس از مشورت های فشرده شاهزادگان و درباریان حاکم برای انتقال آرام قدرت صورت گرفت و به همین دلیل بود که اعلام مرگ ملک عبدالله سه روز به تاخیر افتاد و سپس دستگاه تنفس مصنوعی او نیز قطع شد.

محمد بن نایف که روابط نزدیکی با آمریکا دارد به دلیل تلاش برای مبارزه با تروریسم از سوی جامعه جهانی به ویژه آمریکا مورد تقدیر قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج