جاباما
۱۷۲۵۸۰
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

این روزها پرواز با هواپیما را می توان سریع ترین، امن ترین و راحت ترین روش جا به جایی در جهان دانست. افرادی هستند که پرواز با هواپیماهای معمولی و عادی برای آن ها خسته کننده است و باید با هواپیماهایی پرواز کنند که به امکانات بی نظیری مجهز شده اند.

بازارخبر: این روزها پرواز با هواپیما را می توان سریع ترین، امن ترین و راحت ترین روش جا به جایی در جهان دانست. افرادی هستند که پرواز با هواپیماهای معمولی و عادی برای آن ها خسته کننده است و باید با هواپیماهایی پرواز کنند که به امکانات بی نظیری مجهز شده اند.

پروازهای هوایی با اینکه گران ترین نوع حمل و نقل هستند به علت سرعت بالا و راحتی بسیار ارزش هزینه را دارند. با این وجود افرادی هم هستند که دوست دارند در مسیر پرواز خود از امکانات تفریحی بسیاری استفاده کنند و در راحتی تمام سفر کنند.

هواپیماهای مسافربری معمولآ در سه کلاس اقتصادی، تجاری و درجه یک به فروش بلیط می پردازند و به مسافران ویژه خود امکانات خاص و بی نظیری را ارایه می دهند.

با این وجود افرادی هستند که به این امکانات هم راضی نیستند و هواپیمای شخصی خود را خریداری می کنند تا بتوانند تا حد امکان آن ها را شخصی سازی کنند.

سالن های بزرگ

یکی از بخش های معمول هر هواپیمای شخصی بزرگ سالن های بزرگی است که پر از وسایل راحتی است. این سالن ها به علت اندازه خود همانند سالن یک خانه هستند و مسافران می توانند در طول پرواز از فضای بزرگ آن ها استفاده کنند.

افرادی که از صندلی کوچک هواپیماها و اندازه کم جای پای آن ها ناراضی هستند می توانند در این پروازها بر صندلی های بزرگ و راحتی گران قیمت دراز بکشند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

سرویس های حمام

اگر تا به حال سوار هواپیما شده اید و به قسمت دستشویی آن ها رفته اید متوجه فضای فوق العاده کوچک آن ها نیز شده اید. در هواپیماهای معمولی دستشویی ها بسیار کوچک و ساده هستند و به گونه ای طراحی شده اند تا کمترین فضا را اشغال کنند. افرادی که هواپیمای شخصی خود را دارند می توانند از سرویس های بزرگی استفاده کنند که شامل حمام های بزرگ و کامل می شود، حمام های لوکسی که معمولآ فقط در هتل ها دیده می شود.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

آشپزخانه

غذاهایی که معمولآ در پرواز ها سرو می شود چندان اشتها آور نیستند و افراد بسیاری ممکن است راضی به خوردن آن ها نباشند. با این حال هواپیماهای بزرگ شخصی آشپزخانه های مخصوص به همراه آشپزان حرفه ای در اختیار دارند که به مسافران اجازه می دهد تا هر غذایی که مرود پسندان هست را سفارش بدهند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

سالن جلسات

بسیاری از میلیاردرهایی که با هواپیما به سفر می پردازند تاجرانی هستند که حتی از ساعات پرواز خود حداکثر استفاده را می برند. به همین خاطر بسیاری از شرکت های مسئول ساخت هواپیماهای شخصی سالن های کنفرانس بزرگی را در هواپیماهایشان قرار می دهند تا این افراد حتی در طول مسیر از جلسات و تجارت خود عقب نمانند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

اتاق های خواب

افرادی که با پروازهای معمولی به سفر می پردازند در صورتی که بخواهند در طول مسیر استراحت کنند ناچار هستند در صندلی کوچک خود بخوابند اما ثروتمندانی که هواپیمای شخصی خود را در اختیار دارند می توانند از اتاق خواب هی مخصوص بزرگی استفاده کنند که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به هتل های گران قیمت دارند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

پارکینگ خودرو

افراد عادی پس از اینکه با هواپیما به مقصد خود می رسند با استفاده از تاکسی، ماشین های کرایه ای و یا راه های دیگر در شهر رفت و آمد می کنند. اما ثروتمندان می توانند خودروهای لوکس خود را در پارکینگ هواپیمایشان پارک کنند و آن ها را به مقصد خود انتقال بدهند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

سرویس کامل

در پروازهای معمولی مهمانداران باید دائمآ میان مسافران در حرکت باشند تا به درخواست های آن ها پاسخ دهند. به همین دلیل اگر شما نیازی داشته باشید ممکن است تا مدتی نتوانید به درخواست خود برسید اما در پروازهای شخصی خدمه هواپیما به صورت کامل در حال سرویس دهی به شما خواهند بود.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

وسایل مختلف سرگرمی

با این که پرواز کردن سریعترین روش جابه جایی در جهان است اما پرواز در مسافت های طولانی می تواند بسیار خسته کننده باشد. به همین علت است که تمامی جت های شخصی به بهترین امکانات و وسایل سرگرمی مجهز هستند که شما را حتی در مسیرهای بسیار طولانی سرگرم نگه می دارند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس

شخصی سازی کامل

شاید بهترین ویژگی هواپیماهای خصوصی را بتوان در امکان شخصی سازی آن ها دانست. افرادی که هواپیمای خود را خریداری می کنند می توانند به راحتی تمامی سلایق شخصیشان را در آن ها قرار دهند و سالن ها، راهرو ها و ... را به نحوی که مورد پسندشان است طراحی کنند.

لوکس ترین امکانات هواپیماها +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج