۱۷۲۶۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ولوو XC۹۰؛ هیولای افسون گر

همان‌طور که می‌دانید قلب و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر خوردویی موتور آن است. به همین دلیل ولوو پنج گزینه منبع تامین نیرو برای نورسیده خود در نظر گرفته است.

ولوو XC90؛ هیولای افسون گر
مجله تخت گاز: همان‌طور که می‌دانید قلب و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر خوردویی موتور آن است. به همین دلیل ولوو پنج گزینه منبع تامین نیرو برای نورسیده خود در نظر گرفته است. علاوه بر موتورهای دیزلی و بنزینی یک موتور هیبریدی کاملا جدید هم جز گزینه‌های منبع تامین نیرو خواهد بود.

ولوو نهایت تلاش خود را برای ساخت منبع تامین نیروی دو موتوره T۸ به کار گرفته است. T۸ هیبریدی از یک موتور ۲ لیتری، چهار سیلندر Drive-E (کم مصرف) و یک موتور الکتریکی ۸۰ اسب بخاری تشکیل شده که چرخ‌های عقب را به حرکت وا می‌دارد. موتور بنزینی چرخ‌های جلو را حرکت می‌دهد و به سوپرشارژر مجهز است. در مجموع T۸ ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۴۰ نیوتن‌مترگشتاور تولید می‌کند.

ولوو XC90؛ هیولای افسون گر

با شارژ کامل موتور الکتریکی قادر خواهد بود (در حالت کاملا الکتریکی) XC۹۰ را تا ۴۰ کیلومتر به پیش براند. به‌دین ترتیب رانندگان بسیاری خواهند توانست بدون تولید ذره‌ای آلودگی مسیرهای درون شهر را طی کنند. با به کارگیری گزینه T۸ در هر کیلومتر تنها ۶۰ گرم دی‌اکسیدکربن از این غول خارج می‌شود. همان‌قدر که منبع تامین نیرو مهم است، طراحی مناسب هم حائز اهمیت است.

ولوو نسل دوم SUV خود را به کار می‌گیرد و یک رویکرد طراحی جدید ارائه می‌کند. طراحی آن کاملا متمایز است. چراغ‌های طول روز آن با سادگی جذاب و نور لطیف خود جاده‌ها را تسخیر می‌کند. همین طورکاپوت بزرگ و باوقار آن هم به مدل‌های دیگر ولوو سرایت خواهد کرد. کمپانی ادعا دارد کابین XC۹۰ لوکس‌ترین کابین ولوو تا به امروز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج