۱۷۲۶۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

Mercedes Benz Amg Gt

ماه ها انتظار به سر آمد و مرسدس بالاخره از سوپراسپرت AMG GT جدید خود رونمایی کرد. جی تی از یک موتور کاملا جدید ۸ سیلندر و V شکل مجهز به توئین توربوشارژر بهره می برد که به جعبه دنده دوکلاچه و ۷ سرعته جفت می‌شود

Mercedes Benz Amg Gt
مجله تخت گاز: ماه ها انتظار به سر آمد و مرسدس بالاخره از سوپراسپرت AMG GT جدید خود رونمایی کرد. جی تی از یک موتور کاملا جدید 8 سیلندر و V شکل مجهز به توئین توربوشارژر بهره می برد که به جعبه دنده دوکلاچه و 7 سرعته جفت می‌شود. دو نمونه از موتور 4 لیتری جی‌تی موجود خواهد بود. جی‌تی مجهز به موتور استاندارد 462 اسب بخار قدرت (در دور موتور 6000 دور در دقیقه) و 600 نیوتن متر گشتاور (در دور موتور 1600 تا 5000 دور در دقیقه) تولید می کند. با استفاده از این موتور شتاب گیری صفرتاصد کیلومتر بر ساعت 4 ثانیه طول می کشد. از طرف دیگر مدل جی تی S 47 اسب بخار قدرت بیشتر و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتری تولید می کند. شتاب گیری صفرتاصد کیلومتر بر ساعت آن 8/3 ثانیه طول می کشد.

Mercedes Benz Amg Gt

حداکثر سرعت دو مدل هم متفاوت است؛ نهایت سرعت کنترل شده مدل استاندارد ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت است در حالی که جی تی S قادر است به سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

علی رقم قدرت زیاد جی تی استاندارد کمپانی ادعا دارد این مدل تنها ۴/۹ لیتر در هر کیلومتر سوخت مصرف می کند.

Mercedes Benz Amg Gt

مرسدس ویژگی بارز مدل جدید را چالاکی بسیار زیاد آن می داند. توزیع وزن ۴۷ به ۵۳ (در جلو و عقب) و مرکز ثقل پایین در این امر تاثیر بسزایی داشته است. بهره‌گیری از فریم فضایی آلومینیومی هم وزن کل را به ۱۵۴۰ کیلوگرم رسانده است.

ضربه گیرهای الکترونیکی به صورت استاندارد در سیستم تعلیق مدل جی تی S قرار گرفته اند و به راننده امکان انتخاب از بین حالت های کامفورت(آسایش)، اسپرت و اسپرت پلاس را می دهند. جی‌تی‌S همین طور یک قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی دارد که در صورت نیاز وارد عمل می شود.

Mercedes Benz Amg Gt

اگر به طور جدی به رانندگی در پیست علاقه مند هستید بد نیست جی تی و جی‌تی S مجهز به ترمزهای کربن سرامیکی را امتحان کنید. ترمزهای استاندارد هم به خوبی از عهده وظایف خود برمی آیند.

چرخ های ۱۹ اینچی سبک وزن به صورت استاندارد روی مدل جی تی قرار می گیرند و با لاستیک های ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۹۵/۳۵ در عقب پوشانده می‌شوند. در مقابل جی تی S برای قسمت عقب چرخ‌های ۲۰ اینچی را برمی‌گزیند و آن ها را با لاستیک های ۲۹۵/۳۰ پیوند می دهد. چرخ های جلوی آن ۱۹ اینچی هستند و لاستیک های جلو هم ۲۶۵/۳۵. اگر هنوز توقع بیشتری دارید، جی تی S را به لاستیک های میشلن Pilot Sport Cup ۲ مزین کنید.

Mercedes Benz Amg Gt

طراحی خارجی در بخش جلو از سری کنونی مرسدس الهام پذیرفته است. چراغ‌های جلو از رودستر SL گرفته شده‌اند اما ورودی های هوای عریض، درهای بدون چارچوب، شانه های پهن و چراغ های عقب کشیده شخصیتی متمایز از مدل های دیگر به آن بخشیده است. بر خلاف SLS فعلی، جی تی از درهای گالوینگ بهره نمی برد.

در بخش طراحی داخلی مرسدس نهایت تلاش خود را به خرج داده تا یک کابین لوکس با فن آوری بالا برای جی تی به وجود بیاورد. به طور دقیق مشخص نیست جی تی کی به بازار بیاید اما گمان می رود اوایل سال ۲۰۱۶زمان مناسبی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج