۱۷۲۶۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دو واکنش متفاوت به حکم محمدرضا رحیمی

روزنامه کیهان به حکم محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد واکنش نشان داد. روزنامه کیهان با انتشار تیتر خبر محکومیت رحیمی در صفحه اول نوشت: صدور حکم برای محمدرضا رحیمی نشان داد که قوه‌قضائیه این راه را با قاطعیت باید ادامه دهد.

عصر ایران: روزنامه کیهان به حکم محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد واکنش نشان داد. روزنامه کیهان با انتشار تیتر خبر محکومیت رحیمی در صفحه اول نوشت: صدور حکم برای محمدرضا رحیمی نشان داد که قوه‌قضائیه این راه را با قاطعیت باید ادامه دهد و به سراغ دانه درشت‌ترها برود، تعیین تکلیف پرونده مهدی‌هاشمی که در مراحل نهایی است آزمون بعدی پیش‌روی قوه‌قضائیه است. رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها استدلال‌های دستگاه قضا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را قوی‌تر و حمایت افکار عمومی از این دستگاه را نیز بیشتر می‌کند.

در همین حال روزنامه جمهوری اسلامی نیز در واکنش به حکم محمدرضا رحیمی نوشت: با اعلام حکم قطعی محکومیت محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد، تعدادی از افراد وابسته به رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌های وابسته به جناح وی با یک قرینه‌سازی مصنوعی از قوه‌قضائیه خواسته‌اند درباره پرونده مهدی‌هاشمی نیز حکم مشابهی بدهد. این افراد و جناح‌ها در حالی برای قوه‌قضائیه تعیین تکلیف می‌کنند که این قوه بدون هیچ مشکلی بیش از ۳۵ جلسه محاکمه مهدی‌هاشمی را برگزار کرده و متهم و خانواده وی انتظارشان از دادگاه این است که بدون دخالت دیگران بر اساس آنچه خود قاضی تشخیص می‌دهد، حکم صادر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج