جاباما
۱۷۲۷۰
۶۳ نظر
۵۰۷۱
۶۳ نظر
۵۰۷۱
پ

رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني

امين زندگاني حدود ۱۹ سال پيش با آرزوي فيلمسازي وارد حوزه هنر و تئاتر مي‌شود. با كارگردانان بزرگي كارمي‌كند و خبره اين كار مي‌شود. در سريال‌هاي تلويزيوني زيادي هم بازي مي‌كند و همه جزو پرمخاطب‌ترين كارهاي تلويزيون محسوب مي‌شوند.

رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني
رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني

امين زندگاني حدود ۱۹ سال پيش با آرزوي فيلمسازي وارد حوزه هنر و تئاتر مي‌شود. با كارگردانان بزرگي كارمي‌كند و خبره اين كار مي‌شود. در سريال‌هاي تلويزيوني زيادي هم بازي مي‌كند و همه جزو پرمخاطب‌ترين كارهاي تلويزيون محسوب مي‌شوند.

با اين حال ۱۹ سال طول مي‌كشد تا او به‌طور جدي و پررنگ وارد سينما شود. دليلش را هم خودش نمي‌داند. او كه از سينماي ايران دل‌ پري دارد مي‌گويد: «نمي‌خواهم به هر طريقي وارد سينما شوم و تا اين مافيا پابرجاست حال سينماي ما خوب نمي‌شود.» به‌نظر او بازي در فيلم «سليمان نبي» برايش يك فرصت بود تا به همگان به‌خصوص منتقدان نشان دهد كه او براي سينما كوچك نيست. اميدوار است فروش ۳ ميلياردي و استقبال مردم از بازي او به منتقدان جدي‌اش براي انتخاب او در نقش سليمان نبي پاسخ روشن و مناسبي باشد.


رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني

جايگاه‌ها لحظه‌اي هستند

در عرصه بازيگري هنوز به آن جايگاهي كه فكر مي‌كردم نرسيده‌ام اما بعضي از دوستان اعتقاد دارند كه پايم را از گليمم فراتر گذاشته‌ام. در عرصه بازيگري جايگاه‌ها براي تمام بازيگران لحظه‌اي است و اگر به آنچه مي‌خواستي برسي، باز هم ميل به صعود در جايگاه بالاتر داري. فرقي نمي‌كند كه امين زندگاني در تئاتر، تلويزيون يا سينما بازي كند، آن چيزي كه براي من مهم است هنرمند ماندن است. همه آن ها كه مي‌خواهند بازيگر شوند بايد به ياد داشته باشند كه به‌عنوان بازيگر بايد به جايي برسند كه به بازيگري به‌عنوان شغل و منبع كسب درآمد نگاه نكنند يا پي شهرت نباشند بلكه بازي كنند براي بازيگر بودن و بازيگر ماندن. هنر را براي هنر دوست داشته باشند نه براي داشتن شغلي و درآمدي. يك بازيگر بايد بتواند به جايگاهي برسد كه از ميان پيشنهادهاي رجوع شده با آرامش بيشتري حق انتخاب داشته باشد و هر جا كه باشد به‌عنوان يك هنرمند به آن‌ها نگاه شود.


سينما و تلويزيون ندارد

بيشتر افرادي كه علاقه‌مند به بازيگري هستند دوست دارند كه سريع بروند و در سينما جايي براي خودشان باز كنند، تلويزيون براي آ‌ن‌ها زيبايي ندارد اما بايد بدانند كه خيلي از بازيگران از جمله من تفاوت زيادي بين تئاتر، سينما و تلويزيون قائل نيستند. چون اين تفاوت‌ها فقط در جامعه ما ديده مي‌شود و بيش از 2 دهه است كه در بزرگ‌ترين صنعت‌هاي سينماي جهان از بين رفته است. همه با افتخار در جايگاهي كه هستند، بازي مي‌كنند و اگر پيشنهادي شود با افتخار در حوزه ديگر بازي مي‌كنند. استادي چون آلپاچينو با افتخار مي‌آيد و تئاتر بازي مي‌كند، ستاره‌اي چون بروس فيليس در سريال فرندز بازي مي‌كند. اين يعني بازيگر بودن و هنرمند بودن براي تمام مخاطبان، نه اين‌كه بازي‌كردن فقط براي مخاطبان سينما.يادتان باشد كه نقشي را كه مي‌پذيريد دوست داشته باشيد، توانايي اجرا و ايفاي آن نقش را داشته باشيد و مهم اين‌كه نقشي را انتخاب كنيد كه آن نقش حرفي براي گفتن داشته باشد. چنين بازي در هر جا كه باشد ديده مي‌شود و مخاطب را راضي نگه مي‌دارد و اصل كار بازيگر همين است.


3 فاكتور مهم بازيگر شدن

يك بازيگر براي وارد شدن به سينما بايد چند ويژگي داشته باشد، توان بازيگري و استعداد، قابليت جذب مخاطب و چهره مناسب. هر ۳ اين فاكتورها بايد همراه و مكمل هم باشند و اگر يكي حذف شود آن بازيگر دوام چنداني ندارد. بسياري در هنر هستند كه هنوز مرحله خطا و اشتباه را مي‌گذرانند و راه‌شان را پيدا نكرده‌اند. خب حالا در ميان باند بازي‌هاي سينما يكسري از بازيگران هم هستند كه ترجيح مي‌دهند انرژي‌شان را بگذارند تا مسير درست را بروند و اين باعث مي‌شود تا ورودشان ديرتر، سريع‌تر يا اصلا اتفاق نيفتد. براي تبديل‌شدن به يك بازيگر خوب بايد زمان زيادي صرف و تجربه كسب كني. من سعي نكردم تا به هر شكل ممكن وارد سينما شوم وبه جاي آن وقت و تمركزم را روي بهترين نقش‌ها در تلويزيون گذاشتم؛ نقشي كه حرفي براي گفتن دارد و مخاطب را راضي نگه مي‌دارد. بازيگري در تلويزيون اما تمام اين فاكتورها را نمي‌خواهد.


بازيگر نبايد كالاي مصرفي باشد

سطحي‌نگري در امر توليد در تلويزيون هم راه پيدا كرده. متأسفانه امروزه بيشتر به‌دنبال چهره‌آفريني هستيم و نه خلق بازيگر. بازيگر تربيت‌كردن يعني يك بازيگر تفكر و ايدئولوژي و علم آكادميك كسب كند و مطالعه كند. بسياري از منتقدان و بازيگران ما مطالعه‌اي در زمينه بازيگري ندارند و اگر بپرسي فلان كتاب بازيگري را خوانده‌اي مي‌گويد: «مگر بازيگري هم كتاب دارد؟» متاسفانه بسياري از اوامر توليد وقتي وارد روند توليد مي‌شوند كميت براي‌شان از كيفيت مهم‌تر مي‌شود و از بازيگر به‌عنوان يك كالاي مصرفي و زود‌گذر استفاده مي‌كنند. اين ديد در هنر تصويري براي گذران لحظه و پر‌كردن بخش كمي توليدات فرهنگي است. به همين دليل علاقه‌‌مندان به اين هنر بدون آموزش تبديل به كالاي مصرفي مي‌شوند كه عمر كوتاهي دارند و سود‌دهي زياد براي عوامل توليد.


مافيا را دور بزنيد

براي خودم هميشه اين سوال مطرح بوده كه چه مي‌شود بازيگر سريالي با ۷۰ درصد بيننده وارد سينما مي‌شود و من با بازي در ۵ سريال طي ۵ سال متوالي آن هم با ۸۵ درصد بيننده نتوانسته‌ام وارد سينما شوم. پيشنهاد‌هايي هم اگر بوده زيبايي‌اش به ميزاني نبوده كه متقاعد شوم توقفي در كارم بدهم. گروهي هستند كه درست يا نادرست به مافيا تعبير مي‌شوند اما اين گروه‌ها به‌شدت با ورود گروهي از بازيگران به سينما مقابله مي‌كنند؛ بازيگراني كه تجربه آكادميك دارند و امتحان خود را پس داده‌اند. من هنوز هم نمي‌دانم چرا اين نوع سليقه در اين افراد به‌وجود آمده و دليل اين مقابله چيست. اين مافيا به تلويزيون هم راه پيدا كرده است و اين حرفي است كه خيلي از بينندگان حرفه‌اي تلويزيون هم مي‌گويند. يك گروه بازيگر جديد در كنار بازيگران پيشكسوت‌تر بازي مي‌كنند و بعد از آن سريعا جذب سينما مي‌شوند. پس بهتر است يادتان باشد كه كار بازيگري را به‌صورت آكادميك دنبال كنيد، تحصيل كنيد، تئاتر بازي كنيد، سريال تلويزيوني مرحله بعدي است و اگر هم شد كار سينمايي انجام دهيد اما اگر بدون تجربه وارد شويد و از طريق اين گروه مافيا وارد كار بازيگري شويد مطمئن باشيد كه دوره بازيگري‌تان خيلي كوتاه خواهد بود.


ستاره‌ها چگونه وارد سينما شدند؟

رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني

شهاب حسینی

براي بازيگر شدن يا بايد تحصيل‌ كرد و چم و خمش را آموخت يا صبر پيشه كرد تا تجربه كسب كنيد و كم‌كم مشهور شويد. مسير بازيگري شهاب حسيني آن قدر پله‌پله بوده كه كسي نمي‌تواند درباره حضور او در سينما و تلويزيون حرف و حديثي داشته باشد. او به همراه تعدادي از بازيگراني كه بعدها كار طنز تلويزيوني كردند، گروهي داشتند كه به شهرهاي مختلف سفر و برنامه‌هاي شاد اجرا مي‌كردند. بعد هم براي آيتم طنز جمعه‌ها با شبكه ۲ كار كرد و از همان جا از طريق «كامران ملك‌مطيعي» پايش به گويندگي راديو باز شد. بالاخره هم در اجراي متفاوت برنامه اكسيژن ديده شد و كم‌كم چهره‌اش براي مردم جا افتاد. پليس جوان او را بين مردم به‌عنوان يك هنرپيشه تثبيت كرد و راه بازيگري‌اش تداوم پيدا كرد تا بالاخره در جشنواره فيلم فجر ۸۷، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد را براي سوپراستار از آن خود كرد. آهستگي و پيوستگي حضور شهاب حسيني در تلويزيون و سينما هر نوع شايعه‌اي را در مورد او از بين مي‌برد. هرچند رشته دانشگاهي‌اش، روان‌شناسي، ارتباط مستقيمي ‌با كار بازيگري ندارد؛ البته رشته‌اي كه براي بازيگري آن را نيمه‌كاره رها كرد.

رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني

هدیه تهرانی

شانس و تقدير هم يكي از آن فاكتورهايي است كه براي بازيگر شدن مي‌تواند كمك‌تان كند اما اين شانس فقط يك فرصت به شما مي‌دهد و اگر نتوانستيد استعداد، توانايي و عشق خود را به اين كار به نمايش بگذاريد شانس خود را سوزانده‌ايد. هديه تهراني نيز يكي از بازيگراني است كه شانس به او رو كرد و او توانست استعداد و توانايي فوق‌العاده خود را در اين كار به رخ همه بكشد. او را تصور كنيد كه در فروشگاه در حال قدم‌زدن است و مي‌خواهد براي كارهاي دكوراسيون‌اش حصير بخرد. سنگيني نگاه ۲نفر را لابه‌لاي قفسه‌ها روي خود احساس مي‌كند؛ آزيتا حاجيان و محمدرضا شريفي‌نيا كه آن‌ها هم براي خريد به فروشگاه آمده بودند. تا اين جاي ماجرا براي ورود به سينما فانتزي است. شايد براي همين است كه هديه تهراني به پيشنهاد حاجيان براي بازي جواب نه مي‌دهد. اما حاجيان و شريفي‌نيا شماره تماس دوست او و مادرش را مي‌گيرند و با تهراني در تماس هستند. رفتن به دفتر سينمايي هدايت فيلم همان و عكس رضا‌رخشان براي تست گريم هم همان، عكس‌هاي هديه تهراني در دفاتر سينمايي پخش مي‌شود و حالا ديگر خيلي از كارگردان‌ها مي‌خواهند هديه براي‌شان بازي كند. هديه تهراني خيلي زودتر از اين‌ها مي‌توانست ستاره شود اما او مانند خيلي‌هاي ديگر با مسعود كيميايي شروع كرد. «سلطان» نخستين فيلم او با قرارداد ۶۰۰ هزار توماني بود؛ فيلمي ‌كه تهراني در آن نقش پررنگي داشت و البته خيلي زود هم ديده شد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

رازهاي بازيگر شدن از زبان امين زندگاني

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد جواد

      سلام وخسته نباشی. من دوست دارم بازیگر بشم اما نمیدونم چیکار کنم و با چه کسی مشورت کنم.لطفا یه شماره همراه از خودتون بزارید که ما بتوانیم با شما تماس بگیریم که مشورت کنیم.

    • sepideh

      سلام عزیزم خسته نباشی من خیلی دوست دارم بازیگر بشم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم 17سال سن دارم و چون در شهرستان زندگی میکنم نمیتونم پیشرفت کنم ازتون خواهش میکنم کمکم کنیداگه راه داره و ارزو منا براورده کنید مرسی لطفا جواب منا بدید وقتی نظرم را خونی مدیونی اگه جواب ندی.ببخشید

      پاسخ ها

      • طاها

        منتظر نباش حتی فکر جواب دادنش رو هم نمی کنن

    • علی

      بازیگر باید چه خصوصیاتی داشته باشه

    • عاشق هنر

      مشکل ما همینه دگ بازیگر خوش قیافه باشه یکی مثل شاکردوست فقط خوشگله ولی به خدا اصلاهنر نداره و بعد یکی که هنرمند واقعا ولی به گفته بعضی ها انچنانی زیبا نیست بمیره؟

    • نیلوفر

      سلام' خواهش میکنم کمک کنین من عاااااااشق بازیگری ام' نه به خاطر شهرتش نه به خاطر پولش فقط بخاطر هنرش

    • شراره

      سلام من عاشق بازیگری هستم و نمی دونم از کجا شروع کنم ازتون خواهش می کنم به من کمک کنید من تمام چیزی که میدانم از فیلم های که تماشا کردم لطفا به جواب بدهید ازتون ممنون میشم

      پاسخ ها

      • مارال

        ببین عزیزم برکلاسای بازیگرای مشهورثبت نام کن

    • آیدا

      آیا محمد رضا گلزار در خارج از کشور زندگی می کند جون بازیگر خیلی خوب ومحبوب است

      پاسخ ها

      • آوا

        نه

    • فاطمه ز

      من علاقه زیادی به بازیگری دارم درکلاس های بازیگری شرکت کردم استعدادلازم برای شروع دارم اما مشکلم اینه که درشهرستان زندگی میکنم و امکانات لازم برای پیشرفت نیست 16سالمه از11سالگی درتلاشم لطفاکمکم کنید

    • arsalan

      اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﻳﻚ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪاﺯﻇﻬﺮ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮﺧﻮاﻫﻴﺪ ﺷﺪ.ﻣﮕﻪ ﻋﻠﻜﻴﻪ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮ ﺷﺪﻥ.ﺑﺎﻳﺪ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ

    • بردیا

      هرکسی برای استعدادش باید مایه بذازه تلاش کنه و توکلش به خدا باشه من 17 سالمه از وقتی که خودمو شناختم عاشق بازیگری بودم با این که توی محله ما امکانات زیادی نبود ولی شروع کردم به بالا اومدن تا اینکه اخیرا با یکی از استادان این عرصه ملاقات کردم و انشالله تا چند وقت دیگه قراره تو فیلمی یه نقشی رو بازی کنم...به دنبال آرزوهاتون باشید دوستان

      پاسخ ها

      • آوا

        عزیزم اگه راست میگی بگو ببینم چه فیلمی

    • فایزه

      من عاشقشم اما امکانات نی

    • متين

      سلام من خيلى دوست دارم بازيگر بشم كمكم كنيد

    • رضا باقری

      ترو جون هرکی که دوسش دارید به من کمک کنید من خیلی خیلی بازیگری رو دوست دارم نمیدونم از کجا شروع کنم رضا باقری هستم 14ساله از تهران کمکم کنید ترو خدا قسمتون میدم جوابمو بدید

    • زهرا هدایی

      عزيزان من کسانی میتوانند بازیگر شوند که استعداد داشته باشند و در ضمن پشتوانه خوبی داشته باشند که پا در این عرصه رویایی بگزارند بازیگر شدن آرزو نیست بلکه هدف یک هدف بزرگی اگر میخواهید آرزو تونو تبدیل کنید به هدف فقط دعا کنید تنها خداست که ما عاشقان را درک میکند اگه این مسیج رو دیدید وتحت تاثیر قرار گرفتند من راهم در عا کنید بدرود من هم دعا کنید بدرود عاشقان

    • neda

      سلام منم علاقه ی زیادی به بازیگر شدن دارم اما متاسفانه نمیدونم از کجا باید شروع کنم ولی از کودکی تا حالا رویایی بوده که هرگز عوض نشده و همیشه جایگاه خودشو تو ذهنم و رویاهام داشته

    • بدون نام

      سلام من عاشق بازیگریم وخیلی وقت این رویا رودارم ولی راه ورودبه این عرصه بزرگ رانمیدانم لطفا راهنمایی کنیدوازلحاظ نگرشی جسمانی وظاهری به نظرم میتونم انرژی خوبی توکارم بذارم فقط راهنمایی میخوام یه خانم24ساله هستم.

    • بدون نام

      سلام من عاشق بازیگریم وخیلی وقت این رویا رودارم ولی راه ورودبه این عرصه بزرگ رانمیدانم لطفا راهنمایی کنیدوازلحاظ نگرشی جسمانی وظاهری به نظرم میتونم انرژی خوبی توکارم بذارم فقط راهنمایی میخوام یه خانم24ساله هستم.

    • بدون نام

      سلام نمیخوام دروغ بگم از اول عاشق بازیگری بودم ولی یه حسی یدفعه بهم گفت تو میتونی بازیگر بشی .اما تو استان ما امکانات نیست بخوایم خودمونو نشون بدیم خواهش به فکر ما باشید حتی شده فقط واسه 1باره استعداد یابی کنید

    • mani

      سلام مهمترین هدف زندگی من بازیگر شدنه واسه این هدفم چهره مناسبی دارم و استعدادشو دارم فقط از شما تقاظا دارم در این هدف مهمم منو کمک کنید

    • AsRa

      سلام من یه دختر 19 ساله ام . خیلی ب بازیگری علاقه دارم ا بچگی دوس داشتم ک دنبال بازیگری برم ولی تو شهرمون جایی برا پیشرفت نبوده.خاستم ازتون خاهش کنم اگه میشه برا یکدفعه ام شده راهی برا من و اونایی ک دوس دارن در این عرصه ی هنری نقش داشته باشن بزارید و کمک کنید . خیلی ممنونم ازتون . لطفا جواب بدید.

    • بدون نام

      منم میخوام بازیگر بشم ولی چجوری ؟؟؟؟!!!!

    • محمد علیزاده

      دوستان عزیز خیلی هاتون دوست دارید بازیگر بشید و منم مثل شمام بنده در عرصه هنر تیاتر فعالیت دارم
      میخوام اینو بهتون بگم که اگه واقعا به بازیگری علاقه دارید باید رابطه اجتماعی خوبی داشته باشید نمیشه توی خونه بشینید و از کس دیگه بخاید که کمکتون کنه این رته اشتباهیه باید برید بگردید اگه با بیشتر مردم رابطه داشته باشید بالاخره یکی پیدا میشه که در این راه هنر بازیگری هست منم همینطور وارد بازیکری شدم باید تلاش کنید
      از همه مهم تر اینه که فقط رابطه تونو با اجتماع ببشتر کنید

      پاسخ ها

      • مرتضی

        من بچه شهرستانم 28 سالمه به خوانندگی علاقه زیاد دارم اما هیچ حاصل نشد هرجا رفتم به بازیگریم علاقه دارم لطفا دراین عرصه هنری یکی استعداد یابی کنه یعنی چون داخل شهرهای کوچیک هستیم باید محروم ازهمه چی باشیم

      • آوا

        پس اسمت را بگو

    • آوا

      سلام منم یه دختره 12 ساله هستم قبل از اینکه بخوام نظرمو بگم اینکه امیدوارم همتون به ارزویای قشنگتون و هدفایی که میخواید برسید من فقط میتونم علاقمو به بازیگری تو یه جمله بگم دیوانه بار عاشقشم هر شب با ارزوش خوابم میبره و اینکه فک میکنم استعداد و توانایی و چهره و رابطه اجتماعیم خیلی خوبه خب ولی اینو باید بقیه قضاوت کنن لطفا هر بازیگری یا کارگردانی اینو میخونه یه استعداد یابی ای بکنه یا اصلا استعداد یابیم نکرد یه راهی بهمون بگه که بتونیم وارد این عرصه ی بزرگ بشیم خواهش میکنم توروخدا جوابمونو بدید. دلتون شاد لبتون خنده . خدانگهدار

    • amir

      با سلام خدمت آوا خانم وسایر عزیزان....بنده هم جوانی 27 ساله هستم و الیته تا حدی در این عرصه بازیگری وهنر تجربه دارم.... برای بازیگر شدن باید حتما به تهران رفت زیرا فعلا پایتخت هنر و فیلمسازی تهرانه....واگر براتون مقدور نیست باید با سایر موارد مثل تئاتر و موسیقی و ....هنری در شهرستان خودتون رو پر از تجربه و دانش هنری کرده و با سایتهای اجتماعی هنر خود رو به جهان معرفی کنید تا افراد زیادی شما و هنرتون رو ببینند

      پاسخ ها

      • آوا

        اقا امیر پس لطفا یه جاییی تو اصفهان هم بیگین که من بتونم برام یه جا واسه بازیگر شدن

    • امیرحسین

      باسلام خدمت همه من هم خیلی آرزودارم بازیگربشم امانمیدونم چیکاربایدبکنم اگرکسی میتونه شماراقسم میدم ب این ماه عزیزراهنماییم کنید

    • فايزه

      بنظر من كسايي كه خيلي دوس دارن بازيگر شن اول بايد بريد تو جامعه كار كنيد و پول در بياريد بعد بريد يه اموزشگاه ثبت نام كنيد و ازونجا بريد بالا همينجوري نشستيد هي ميگيد ميخام بازيگر شم بازيگري الكي نيست پول ميخاد هنر ميخاد قيافه ميخاد

    • بدون نام

      دوستان اگر واقعا میخواید بازیگر بشید باید خیلی سختی بکشید منم خیلی به بازیگری علاقه داشتم درحالی که خیلیا بهم میگفتن استعداد نداری اماهیچ وقت حرف کسیو باورنمیکردم وهمیشه خیلی غیر منطقی آرزوی رفتن به سینماروداشتم ودارم اما متاسفانه سینمای ما فقط با پولو آشنابازیه وباید براش خیلی تلاش کنید

    • مهدی

      سلام من خیلی خیلی به بازیگری علاقه دارم و ۱۵سالمه ولی چون تو شهرستان زندگی میکنم و امکانات نیست نمیدونم باید چطور و از کجا شروع کنم لطفا کمکم کنید

    • زهرا

      سلام رۅزتوݩ بخیروممنوݩ ازمطالب مفیدتون

    • بدون نام

      سلام من عاشق بازیگری هستم ۱۵ سالمه و چون توی یکی از شهر هایش تبریز زندگی می کنیم زیاد امیدوار نیستم کاش توی شهرستان ها هم مثل تهران کلاس بازیگری بود و ما هم می تونستیم توی کلاس ها شرکت کنیم۰

    • هانیه فتحی

      من میخوام بازیگر شم ولی امکاناتشو ندارم اگه میشه ی کم حمایت کنین ممنون میشم از لطفتون اگه میشه جوابمو بدین

    • شقایق

      سلام من کسی هستم که کلاس بازیگری رفته و تاتر کار کرده تو شیراز من میتونم بهتون کمک کنم و بگم از کدوم راه وارد بازیگری بشین. sh1383shaghayegh@

      پاسخ ها

      • مرتضی

        منتظرراهنمایتون هستم

      • بدون نام

        یک شماره تلفن میدهد

      • بدون نام

        سلام خواهش میکنم شماره تلفن بده من عاشق بازیگری ام

      • آوا

        جایی تو اصفهان سراق داری؟؟؟

    • طاها

      این پیام هم مثل پیام های دیگه.خیلی علاقه مندم که بازیگر شم اما به کی بگم.کی گوش میده؟!
      اگه میشه دست ماها رو بگیرین.ماها همون حس رو داریم که شما ها قبل بازیگر شدن نسبت به یکی دیگه دارین.کمک کنین تا به ارزو ورویا هامون برسیم.


      خواهش

    • احمد ترکاشوند

      با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز راستش من خودم عاشق بازیگری هستم اما همین طوری توی خونه که ننشستم رفتم دنبال کتاب های هنری کانال های تلگرامی شبکه های اجتماعی والبته از همه مهم تر اینکه در کلاس های بازیگری شرکت میکنم اصلا ربطی هم به زندگی در شهرستان یا استان نداره انسان باید خودش تلاش کنه پس برید و تلاش کنید وامیدتون به خداوند متعال باشه *****به امیددیدار دوستان گلم (یاعلی مدد)

    • نگار

      با سلام کسانی که میگن تو تبریز یا تو شهرستان نمی شه بازیگری کرد اشتباه میکنن اگه اراده کنید و شهامت به خرج بدید حتما می تونید من هم مثل شما به بازیگری علاقه دارم و می خوام امسال تابستان یه تست بازیگری بدم تو تبریز یا سهند البته من خودم تو تهران بزرگ شدم اینا رو گفتم که اعتماد به نفس تون رو از دست ندید امیدوارم به ارزو تون برسید

    • بدون نام

      سلام بچه قبل از هرچی میخواستم بگم امیدوارم به آرزوتون برسید.... من هم تتو شهرستان زندگی میکنم و کلاس های بازیگری شهرمون محیط اصلا خوبی نداره من نمیدونم چیکار کنم خیلی دوست دارم برم شیراز کلاس بازیگری ولی خوب اونجا خونه نداریم و نمیشه.... تو رو خدا کمکم. کنیددددد

    • مائده

      سلام من دارم طراحی دوخت میخوانم وعلاقه شدیدی به بازیگری دارم و میخواهم بعد از تحصلاتم به این حرفه وارد شوم لطفأ برایم دعا کنید تا مانند بهرام افشاری بدرخشم

    • B.M

      سلام من عاشق بازیگری ام ولی نمیدانم چه کار کنم شماره بازیگر هایی مثل سحر قریشی رو دارم ولی هر چی زنگ زدم جواب نداد تروخدا حداقل یک بازیگر ما راه گم کرده هارا راهنمایی کنه

    • فاطمه

      سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم از بچگی آرزوی بازیگر شدن دارم لطفا به من کمک کنید گل میدم اگه به من کمک کنید هیچ وقت پشیمان نمیشین

    • مرتضی

      سلام من بچه شهرستانم به بازیگری علاقه زیاد دارم نه بخاطر پولشه نه بزرگ شدنش خودم علاقه دارم صدای خوبیم دارم خیلی ممنون میشم دوستان باتجربه بتونن کمکم کنن و به آرزوها و علاقم برسم منتظر خبر ازهنرمندان عزیز هستم

    • RP

      میشه بپرسم برای بازیگری حتما باید درسمون رو تموم کرده باشیم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      من یه ادرس برای تست میشناسم که اونم تو تهران منطقه ۸ هستش : تو ی منطقه ۸ خیلی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان هستش و تغریبا همشون یه تست های کوچیکیو برای بازیگری دارن .کگ

    • نازنین

      سلام من 16سالمه ودر ارومیه هستم و علاقهی زیادی به بازیگری دارم.ولی رشتم تجربی هس نمیدونم باید کجا تست بدم چی کار کنم تاتر یا ... برام فرقی نداره فقط به هدفم برسم نمیدونم استعداد دارم یا نه ولی واسه هدفم هر کاری میکنم دوست دارم بازیگری رو در کنار رشتم ادامه بدم و به درسم لطمه نخوره لطفا بگید باید کجا برم خیلی ممنون

    • مریم

      من خیلی بازیگری را دوست دارم ومیخواهم بازیگر شوم پس کمکم کنید من ۱۴سال سن دارم ودر خرم آباد زندگی میکنم ولی استعدادش را دارم ول نمی دانم چطور وارد این عرصه شوم

    • هانيه

      ا مشهد ٤ ساله واسه بازيگري اومدم تهران با اينكه با اينهمه بازيگران و كارگردانان و تهيه كننده ها حتي خواننده هاي مشهور ح زدم حتي ا طريقه داييم ك پيشكسوت استاد بازيگري خيلي هابوده اما همشون ميگن بدونه معرفي بايد خودت خاك صحنه بخوري و يا ا طريقه پشت صحنه وارد شي با اينهمه ادمه معروف ك خواستم پارتيم بشن ديگه نااميدم و افسرده شدم الان ٣٥ سالمه و ٢٧ سال ا بچگي ا ٨ سالگيم دارم تلاش ميكنم و بريدم و نرسيدم برام سرابه بازيگري حالا دست ا پا درازتر بايد برگردم مشهد شهرمون متاسفانه

    • آزاده

      سلام من واقعا دوست دارم مشهور بشم هر روز به موضوع فكر ميكنم خيلي خيلي خيلي دوست دارم مشهور بشم كمكم كنيد خواهش ميكنم پيگيري كنيد

    • زینب

      سلام منم عاشق بازیگری هستم توی چهارمحال بختیاری زندگی میکنم ودارم کلاس های بازیگر یم شرکت میکنم اما بازم برام دعا کنید منم برا همتون دعا میکنم

    • مبین

      سلام خسته نباشید من می خواهم بازیگر شوم و علاقه خیلی زیادی بهش دارم نه بخاطر پول خواستم اگه بتونین بهم کمک کنین از کجا و چه جوری شروع کنم خیلی ممنون میشم

    • پرنیان

      سلام من پرنیان هستم من ۱۲ سال دارم من از ۱۰ سالگی علاقه شدیدی به بازیگری دارم . می خواستم ازتون کمک بگیرم تا من هم بازیگر شوم. ممنون میشم کمکم کنید .

    • بدون نام

      شقایق خانم خواهش میکنم شماره تلفن بده

    • احسان الله خواجه

      سلام من احسان خواجه هستم من از هیچ کس کمک نمی خوام اول از خدا دوم ازخدا سوم از خدا چهارم از کسی که به من کمک کنه من ۱۶سالمه اگه باورتون میشه من از عمرم که۱۶سالمه ۱۲سال است که تو فکر بازیگری هستم و امیدوارم کمکم کنید ولی قول میدم کسی هم کمکم نکنه بازهم بازیگر میشم و این روز ها رو به سینمایی ایران ثابت میکنم قول میدم اگه عمری بود دوستون دارم

    • مهسا

      سلام من عاشق بازیگری هستم واز دبیرستان فهمیدم که علاقه پیدا کردم و همش دنیای سینما و فیلم هارو دنبال میکنم
      فقط من پشت کنکوری هستم و خانوادم راضی به انتخاب رشته بازیگری برای دانشگاهم نمیشن
      میخوام بدونم حالا که نمیتونم دانشگاهش رو برم کلاس بازیگرا توی شهرای دیگه هم هست یا فقط تو تهران تدریس میکنن؟
      و این که از کجا شروع کنم به یادگیری حرفه ای
      من یه کمم به خاطر یه سری شرایط روحی که داشتم خجالتی هم شدم ولی روش کار کردم بهتر شدم
      لطفا راهنمایی کنین

    • مهسا

      در ضمن اینم بگم که برای بازی کردن حتما میخوام برم تهران اما کلاسام رو میخوام تو شهر تودم برم
      کسی میدونه که بازیگری از تهران تو شهرای دیگه هم کلاس میزاره یا نه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج