۱۷۲۷۵۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

بانکوک مملو از جاذبه های گردشگری متنوع است که هر تیپ آدمی را به خود جلب می کند. از ساختمان های قدیمی گرفته، تا معماری های مدرن، دکان های قدیمی، غذاهای خیابانی، رودخانه های گل آلود، مناظر طبیعی، معابد و ...

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید
برترین ها: بانکوک مملو از جاذبه های گردشگری متنوع است که هر تیپ آدمی را به خود جلب می کند. از ساختمان های قدیمی گرفته، تا معماری های مدرن، دکان های قدیمی، غذاهای خیابانی، رودخانه های گل آلود، مناظر طبیعی، معابد و ... اما، فارغ از همه اینها که در همه جا می توانید در مورد آنها بخوانید، ما چند پیشنهاد داریم که توصیه می کنیم، حتما در سفر خود به بانکوک انجام دهید. مثلا در کلاس آشپزی شرکت کنید و سه تا 4 نوع غذای تازه بیاموزید.

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

بازدید معابد

در بانکوک پر از معبد است و اتفاقا برخی از آنها، چشم‌اندازهای بسیار زیبایی هم درست کرده اند و به مراکز گردشگری مشهور این شهر تبدیل شده اند. از جمله می توان به معبد Dawn یا Wat Arun اشاره کرد. این معابد در ارتفاع قرار دارند و گردشگران باید ۲۷۰ فوت پیاده بالای کوه بروند تا به آن برسند. از بالای این معابد، چشم‌انداز بسیار زیبایی برای شهر وجود دارد. توصیه می کنیم، به ویژه هنگام طلوع خورشید و ساعات ابتدای صبح آنجا بروید تا شاهد منظره ای خیره‌کننده باشید.

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

از آن بالا می توانید رودخانه Chao Phraya نیز تماشا کنید. به این نکات توجه داشته باشد که برای ورود به معبد باید لباس مناسب به تن کنید و کفش هایتان را از پا در بیاورید. در این دو معبد، مجسمه های بزرگ و طلایی از بودا و نقاشی های دیواری زیبایی را مشاهده خواهید کرد.


قدم زدن در قصر بزرگ

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

قصر بزرگ و سلطنتی از قرن ۱۸ میلادی در مکان کنونی ساخته شده است و پیشینه بسیار طولانی در تاریخ دارد. آن زمان که نام تایلند «سیام» بود، «گرند پَلِس»، معماری کامل و خیره کننده ای داشت. این ساختمان، سالن های بزرگ، پاویلیون (عمارت های کلاه فرنگی) و معبد داشته است. بزرگ ترین معبد این قصر، معبد Emerald Buddha است. در این معبد یک مجسمه کوچک از بودا قرار دارد که قدمت ان به چند قرن پیش باز می گردد. برخلاف نام این مجسمه که مفهوم زمرد دارد، از پشم ساخته شده است و در سال هم سه بار ترمیم و نوسازی می شود.

در بخش های دیگر ساختمان، هنرهای مذهبی و تزئینی متنوعی را می توان مشاهده کرد که برای گردشگران بسیار جذاب است.


خوردن غذای محلی و خیابانی

در بانکوک غذاهای خیابانی زیادی فروخته می شوند و در طول خیابان ها، چرخ های غذایی را می بینید که به اصطلاح غذاهای کثیف می فروشند. شاید بتوان گفت، بانکوک بهشت غذاهای خیابانی است. از غذاهای سوپ مانند و آبکی گرفته تا ساتاهای برشته و برنج شفته و انبه همه چیز در خیابان های بانکوک فروخته می شوند و گاهی حتی هوس‌برانگیز نیز به نظر می رسند.

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

از جمله بهترین مکان هایی که می توانید غذای خوشمزه خیابانی بخورید و خیالتان هم راحت باشد، Pak Klong Talad، بازار گل است که در قسمت شمال شهر بانکوک و در محله چینی ها قرار دارد. در آنجا نه تنها گل های زیبا می توانید مشاهده و خریداری کنید، بلکه غذاهای متنوعی همچون کرپ با آردبرنج که با خامه نارگیل پر شده و روی آن زرده تخم مرغ وجود دارد، می توانید بخورید و مزه کنید. یا قهوه تایلندی روی یخ بریزید و به عنوان نوشیدنی خنک نوش جان کنید.

از دیگر مکان های پیشنهادی ما برای خوردن غذای خیابانی در بانکوک، Sukhumvit Soi ۳۸ است. در آنجا می توانید سالاد پاپایا میل کنید.

شام خوردن در Nahm

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

بانکوک فقط به غذاهای خیابانی اش مشهور نیست. بلکه رستوران های این شهر هم در فهرست برترین رستوران های دنیا قرار دارند. در این شهر انواع غذاهای اروپایی یا آسیایی را می توانید پیدا کنید. اما پیشنهاد ما این است که به رستوران Nahm بروید. این رستوران جایی است که هنرمندان و مشاهیر هنری تایلند به آنجا می روند و یک رستوران ۵ ستاره است. سرآشپز آن «دیوید تامپسون» استرالیایی است و در آنجا می توانید غذاهای دریایی بسیار خوشمزه ای میل کنید. پیشنهاد ما خرچنگ آبی با سس کاری، نارگیل و لیمو و بشقاب میگو با ترشی زنجبیل و ویفرهای نارگیلی است.

یکی دیگر از رستوران های مشهور این شهر، Bo.lan است که جزو ۵۰ رستوران برتر دنیا دسته بندی شده است. در این رستوران مواد غذایی کاملا تازه هستند و غذاها به سبک محی طبخ می شوند.


رفتن به اسپا در کلوب Pacific City

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

برای اینکه از ماساژ تایلندی و فضای آرامش بخش اسپا و سونا لذت ببرید، پیشنهاد ما این است که حتما به کلوب Pacific City بروید. در گوشه و کنار شهر بانکوک پر است از انواع اسپاها. اما اگر کیفیت خوب مدنظرتان است، کلوبی که ذکر کردیم گزینه خوبی است. اسپا Divana نیز برای ریلکس کردن گزینه خوبی است. قیمت مناسبی هم دارد .


بازید از مراکز هنری و فرهنگی

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

هنر تایلندی ها فقط در بناهای مذهبی آنها دیده نمی شوند، بلکه مراکز هنری متعددی هم وجود دارد که می توانید انواع متنوع تری از هنر را در آنها از نزدیک ببینید. به طور مثال، مرکز هنر و فرهنگ بانکوک، جایی است که شما می توانید هنرهای دستی و هنرهای تاریخی این شهر را مشاهده کنید. در این مرکز، بیش از یکهزار اثر هنری به نمایش گذاشته شده است که سنت و فرهنگ تایلند را به خوبی نشان می دهد.


شرکت در کلاس های آشپزی Amita Thai

بسیاری از گردشگران دوست دارند در طول سفر با تاریخچه خوراکی ها و فرهنگ کشور مقصد آشنا شوند. در بانکوک این فرصت برای مشتاقان آشپزی مهیا است که در کلاس های آموزش آشپزی شرکت کنند. با این کار، نه تنها با مردم محلی آشنا می شوید و فرهنگ و آداب آنها را یاد می گیرید، بلکه هنری به هنرهای خود اضافه کرده اید.

بانکوک که رفتید حتما این کارها را بکنید

کلاس های آموزش آشپزی Amita Thai گزینه خوبی برای مسافران است. در این کلاس، ۳ نوع غذا و یک نوع دسر آموزش داده می شود. در ضمن، در مورد ادویه ها و تکنیک های استفاده از آنها توضیح داده می شود. یا مثلا روش های سنتی برای استفاده از شیرنارگیل، کفیر یا برگ لیمو یا استفاده از فلفل در انواع شیرینی ها توضیح داده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی که بره تایلند تنها کاری که نمیکنه همین کاراس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج