۱۷۲۸۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شیراز میزبان بعدی رالی خاورمیانه خواهد بود

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به اینکه دور بعدی رقابت های رالی خاورمیانه در شیراز برگزارمی شود، گفت: شیراز علاوه بر تیم های داخلی حداقل میزبان ۱۰ کشور خواهد بود.

خبرگذاری ایرنا: رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به اینکه دور بعدی رقابت های رالی خاورمیانه در شیراز برگزارمی شود، گفت: شیراز علاوه بر تیم های داخلی حداقل میزبان ۱۰ کشور خواهد بود.

حمیدرضا مهرعلی گفت: بنابر اعلام فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و موتور سواری، دور سوم رالی خاور میانه و شمال آفریقا از پانزده تا هجدهم اردیبهشت ماه سال 94 در شیراز برگزار می شود.

وی اظهارداشت:این میزبانی را در رقابت با کشورهایی با امکانات بالا نظیر امارات و عمان بردیم و توانستیم بابرگزاری کم نظیر رالی شیراز امتیازات لازم برای اخذ میزبانی دائمی این مسابقات بدست آوریم.

مهرعلی اضافه کرد: بر همین اساس،رالی خاورمیانه با میزبانی شیراز در تقویم فدراسیون جهانی جای گرفت.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با تشکر از عوامل اجرایی مسابقات رالی شیراز بویژه استاندار فارس گفت: شهر شیراز با توجه به جاذبه های مذهبی، فرهنگی و گردشگری می تواند میزبان هر رقابت بین المللی باشد و رقابت های رالی خاور میانه و شمال آفریقا به حق با نام شیراز در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شد.

مهر علی اظهار داشت: فدراسیون اتومبیلرانی در تخصیص بودجه فدراسیون های ورزشی در رده آخر قرار دارد و حضور در رقابت های بین المللی هزینه های بسیاری را برای فدراسیون و شرکت کنندگان در پی خواهد داشت.

وی در خصوص رقابت های رالی شیراز در سال آینده نیز گفت: هماهنگی های ابتدایی صورت گرفته، اقدامات راه اندازی سایت ثبت نام مسابقات انجام شده و از اواسط اسفند ماه بازدید از مسیر مسابقات صورت می گیرد و امیدوارم بتوانیم همچون رقابت های امسال با همکاری دست اندرکاران و رعایت بهتر اصول میزبانی به شایستگی این مسابقات را برگزار کنیم.

رییس فدراسیون در بخش دیگری از سخنان خود از پشنهاد برگزاری مسابقات رالی اتومبیل های کلاسیک با نام پرسپولیس تا اکروپولیس در سال 2016 به فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: مسیر این مسابقات از ایران آغاز و با گذر از ترکیه به یونان ختم می شود که استارت این مسابقات از شیراز خواهد بود.

مهر علی افزود: در دور اول رقابت های رالی خاور میانه که دو هفته دیگر به میزبانی عمان برگزار می شود دو تیم از ایران برای نخستین بار حضور دارند.

وی از استاندار فارس خواست در رقابت های رالی شیراز در سال آینده یک تیم از فارس نیز حضور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج