۱۷۲۸۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افشاگری بشار اسد درباره اسرائیل و القاعده

بشار اسد اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به گروه‌های مسلح در سوریه کمک می‌کند و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیروی هوایی ویژه القاعده را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: بشار اسد اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به گروه‌های مسلح در سوریه کمک می‌کند و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیروی هوایی ویژه القاعده را تشکیل می‌دهد.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با مجله آمریکایی فارن افیرز که متن کامل آن امروز منتشر می‌شود، با اشاره به حمله اسرائیل به جنوب اسرائیل اعلام کرد: اسرائیلی‌ها از گروه‌های سوریه حمایت می‌کنند و این کاملا روشن است.

رئیس جمهوری سوریه افزود: هر جا که ما به پیشرفتی دست پیدا می‌کنیم نیروهای اسرائیلی به منظور تاثیرگذاری بر فعالیت ارتش سوریه دست به حمله می‌زنند و این کاملا روشن است. از این رو برخی سوری‌ها به تمسخر می‌گویند چطور القاعده نیروی هوایی ندارد؟ در حالی که آن نیروی هوایی اسرائیل را به طور خاص در اختیار دارد.

بشار اسد تاکید کرد: نیروهای سوریه که با گروه‌های مسلح مخالف می‌جنگند قادرند به هر منطقه‌ای که بخواهند نفوذ کنند اما نمی‌توانند در هر کیلومتری از خاک سوریه باشند، این غیرممکن است.

رئیس جمهوری سوریه به خسارت‌هایی که بیش از سه سال گذشته به خاطر جنگ در سوریه متحمل شده، اذعان کرده و افزود: ما طی دو سال گذشته برخی پیشروی‌هایی را داشته‌ایم اما هر جنگی بد است چرا که منجر به خسارت و نابودی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج