۱۷۲۹۳۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آخرین دستاورد حوزه کتاب در ایران! +عکس

یکی از موسسات فرهنگی محصولات جانبی کتاب، برای رشد کتابخوانی و آسان‌تر و لذت بخش‌تر شدن این امر محصولی تولید کرده که عجیب به نظر می‌رسد.

مجله مهر: یکی از موسسات فرهنگی محصولات جانبی کتاب، برای رشد کتابخوانی و آسان‌تر و لذت بخش‌تر شدن این امر محصولی تولید کرده که عجیب به نظر می‌رسد.

آخرین دستاورد حوزه کتاب در ایران! +عکس

محصول «سرخط» تولید شده در یکی از موسسات فرهنگی است که قرار است با طراحی انجام شده مطالعه را برای کتابخوان ها آسان تر کند. در بروشور این محصول نوشته شده: «علامت دست دقیقا کمک می‌کند که شما سرخط را در سطر و حتی کلمه مورد نظر علامت گذاری کنید. با سرخط دیگر لازم نیست برای نشانه گذاری بر روی صفحات و سطرهای مورد نظر به کتاب آسیب بزنید و برگهای مورد نظر را تا کنید. سرخط وسیله ای برای اینکه از سردرگمی برای پیداکردن صفحه مورد نظر خلاص شوید! این محصول هدیه ای برای همه آن هایی است که کتاب را دوست دارند!»

آخرین دستاورد حوزه کتاب در ایران! +عکس

نکته جالب در این محصول برخلاف مطالب درج شده در بروشور ناکارآمدی آن هنگام کتابخوانی است. چون هنگام استفاده از این وسیله به دلیل جنس پلاستیکی کش دار و طرز ساخت آن به کتاب آسیب وارد می‌شود.

آخرین دستاورد حوزه کتاب در ایران! +عکس

در بخش دیگری از این بروشور آمده که این محصول و نام تجاری اش به ثبت رسیده و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. اما طبق اطلاعات بدست آمده محصول «سرخط» به هیچ عنوان یک ابتکار داخلی نیست بلکه مشابه یک نمونه خارجی به نام «fingerprint-bookmarks» است که صرفا در داخل کشور تولید می‌شود.

آخرین دستاورد حوزه کتاب در ایران! +عکس

با این حال بهتر است موسسه های فرهنگی و پیرامون کتاب تلاش بیشتری در راستای کتاب و کتاب خوانی انجام دهند. بسیار دور از ذهن است که بتوان تولید محصولاتی از این قبیل جامعه کشور به خصوص قشر جوان را به سمت کتابخوانی و مطالعه سوق داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج